Uber ärsyttävä
Miten saa metron kokonaan pois!
18
302
Vastaukset
Ei sitä saa kokonaan pois.
- startti nappula
Minua ei "ärsytä", sillä en näe koko "metroa", vaan kone aukeaa suoraan "seiskan tutulle" avaus sivulle !
http://news.softpedia.com/news/The-Start-Button-Start-Menu-Duo-Will-Be-Back-to-Save-Windows-407853.shtml - näin!!!!!!!!!
asenna seiska, muutenkin parempi ja varmatoimisempi.
- "Legenda"
Olet vallan oikeassa, siis Win-8.1 on niihin tapletteihin palikoitu ja toimii kyllä normi läppärissäkin, mutta ei SEISKAN voittanutta toistaiseksi ja 6 vuotta vielä "elinaikaa" ennenkun loppu huolto, joten seiska vaan ja hymyä "huuleen" !
- kasila.
"Legenda" kirjoitti:
Olet vallan oikeassa, siis Win-8.1 on niihin tapletteihin palikoitu ja toimii kyllä normi läppärissäkin, mutta ei SEISKAN voittanutta toistaiseksi ja 6 vuotta vielä "elinaikaa" ennenkun loppu huolto, joten seiska vaan ja hymyä "huuleen" !
olet vallan väärässä, kasi on nopeampi ja parempi kaikin puolin kuin seiska, se on monella vaikea uskoa mutta kun kokeilee niin mieli muuttuu.
- kasilainen
kasila. kirjoitti:
olet vallan väärässä, kasi on nopeampi ja parempi kaikin puolin kuin seiska, se on monella vaikea uskoa mutta kun kokeilee niin mieli muuttuu.
Nopeutta toimintaan saatu kasille, karsimalla niitä lisäohjelmia aloituksessa, mutta kasihan on "liisteröity" seiskan jalustalle, joten kasi on "kevennetty" seiska kosketysnätöllä.
Minä olin jo aikeissa laittaa kasi-ykkösen DVD levyn micro uuniin, mutta viimeinen "kuukausi päivitys" korjasi paljon vajanaisuuksia ja käytän kasia läppärissä, niin ei mene 120 dollarin ostos hukkaan.
Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin. - winhisroriantunteva
Asia ei ole ihan noin.
8.1 toimii sulavammin ja on resurssienhallinnastakin helppokäyttöisempi. 8.1 on myös kevyempi kuin seiska. - kasila.
kasilainen kirjoitti:
Nopeutta toimintaan saatu kasille, karsimalla niitä lisäohjelmia aloituksessa, mutta kasihan on "liisteröity" seiskan jalustalle, joten kasi on "kevennetty" seiska kosketysnätöllä.
Minä olin jo aikeissa laittaa kasi-ykkösen DVD levyn micro uuniin, mutta viimeinen "kuukausi päivitys" korjasi paljon vajanaisuuksia ja käytän kasia läppärissä, niin ei mene 120 dollarin ostos hukkaan.
Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin.Minulla ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan vaan huomasin sen olevan joka suhteessa seiskaa parempi ja monipuolisempi, kaikki koneen tiedotkit taustaprosesseista on paljon järkevämmin tehty, levynhallinta, tiedoston siirtelyt yms. lukemattomat asiat.
Windows 7 on aika turha dual bootissa. - kasila.
kasilainen kirjoitti:
Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin.Sori, annoin vahingossa sulle plussan, harmi kun en saa pois sitä.
- Masilla8
kasila. kirjoitti:
Sori, annoin vahingossa sulle plussan, harmi kun en saa pois sitä.
kietos vuon..
- maksuaikaaAinakin
kasila. kirjoitti:
Minulla ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan vaan huomasin sen olevan joka suhteessa seiskaa parempi ja monipuolisempi, kaikki koneen tiedotkit taustaprosesseista on paljon järkevämmin tehty, levynhallinta, tiedoston siirtelyt yms. lukemattomat asiat.
Windows 7 on aika turha dual bootissa.> ... ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan
Voihan kasia (ja muita windowseja) käyttää pitkään maksamatta mitään.
Olikohan ensin 30 pv:n välein "slmgr -rearm".
Neljän kerran jälkeen käytävä käpäilemässä registryasetuksia
Vuoden kuluttua asennettava uudestaan
- unhappy
on kevyempi joo mutta visuaalinen ilme on ärsyttävä lasten lelu. Ja paljon on bugeja vielä kasissa, korjattavaa riittää ja käynnistysvalikon sais palauttaa.. turha toivo kai, MS ei paljon käyttäjiä kuuntele.
- nLite8
Kai sen jotenkin pois saa..
Niihän väitettiin Explöröstäkin aikoinaan.. - Bandar
Koko 8 pois!!
- reactos
Ubuntu vai Deepin tilalle?
- reactos
reactos kirjoitti:
- outoLinuxLintu
Taas suositellaan sellaisia vähemmistölinuxeja, joihin saa muiden käyttäjien apua paljon huonommin kuin vaikka Mint'iin
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949