Miten saa metron kokonaan pois!

Metronomix

Uber ärsyttävä

18

244

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei sitä saa kokonaan pois.

    • startti nappula
    • näin!!!!!!!!!

      asenna seiska, muutenkin parempi ja varmatoimisempi.

      • "Legenda"

        Olet vallan oikeassa, siis Win-8.1 on niihin tapletteihin palikoitu ja toimii kyllä normi läppärissäkin, mutta ei SEISKAN voittanutta toistaiseksi ja 6 vuotta vielä "elinaikaa" ennenkun loppu huolto, joten seiska vaan ja hymyä "huuleen" !


      • kasila.
        "Legenda" kirjoitti:

        Olet vallan oikeassa, siis Win-8.1 on niihin tapletteihin palikoitu ja toimii kyllä normi läppärissäkin, mutta ei SEISKAN voittanutta toistaiseksi ja 6 vuotta vielä "elinaikaa" ennenkun loppu huolto, joten seiska vaan ja hymyä "huuleen" !

        olet vallan väärässä, kasi on nopeampi ja parempi kaikin puolin kuin seiska, se on monella vaikea uskoa mutta kun kokeilee niin mieli muuttuu.


      • kasilainen
        kasila. kirjoitti:

        olet vallan väärässä, kasi on nopeampi ja parempi kaikin puolin kuin seiska, se on monella vaikea uskoa mutta kun kokeilee niin mieli muuttuu.

        Nopeutta toimintaan saatu kasille, karsimalla niitä lisäohjelmia aloituksessa, mutta kasihan on "liisteröity" seiskan jalustalle, joten kasi on "kevennetty" seiska kosketysnätöllä.

        Minä olin jo aikeissa laittaa kasi-ykkösen DVD levyn micro uuniin, mutta viimeinen "kuukausi päivitys" korjasi paljon vajanaisuuksia ja käytän kasia läppärissä, niin ei mene 120 dollarin ostos hukkaan.

        Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin.


      • winhisroriantunteva

        Asia ei ole ihan noin.
        8.1 toimii sulavammin ja on resurssienhallinnastakin helppokäyttöisempi. 8.1 on myös kevyempi kuin seiska.


      • kasila.
        kasilainen kirjoitti:

        Nopeutta toimintaan saatu kasille, karsimalla niitä lisäohjelmia aloituksessa, mutta kasihan on "liisteröity" seiskan jalustalle, joten kasi on "kevennetty" seiska kosketysnätöllä.

        Minä olin jo aikeissa laittaa kasi-ykkösen DVD levyn micro uuniin, mutta viimeinen "kuukausi päivitys" korjasi paljon vajanaisuuksia ja käytän kasia läppärissä, niin ei mene 120 dollarin ostos hukkaan.

        Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin.

        Minulla ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan vaan huomasin sen olevan joka suhteessa seiskaa parempi ja monipuolisempi, kaikki koneen tiedotkit taustaprosesseista on paljon järkevämmin tehty, levynhallinta, tiedoston siirtelyt yms. lukemattomat asiat.

        Windows 7 on aika turha dual bootissa.


      • kasila.
        kasilainen kirjoitti:

        Nopeutta toimintaan saatu kasille, karsimalla niitä lisäohjelmia aloituksessa, mutta kasihan on "liisteröity" seiskan jalustalle, joten kasi on "kevennetty" seiska kosketysnätöllä.

        Minä olin jo aikeissa laittaa kasi-ykkösen DVD levyn micro uuniin, mutta viimeinen "kuukausi päivitys" korjasi paljon vajanaisuuksia ja käytän kasia läppärissä, niin ei mene 120 dollarin ostos hukkaan.

        Alan tottumaan kasin käyttöä, mutta alussa oli hiukan etsimistä ohjelmiston muutoksiin, mutta kyllä sillä pärjää hyvin, sillä uusia koneita ei saa seiskalla valmiiksi asennettuna, joten pienellä opiskelulla noviisikin saa tuntuman kasiin.

        Sori, annoin vahingossa sulle plussan, harmi kun en saa pois sitä.


      • Masilla8
        kasila. kirjoitti:

        Sori, annoin vahingossa sulle plussan, harmi kun en saa pois sitä.

        kietos vuon..


      • maksuaikaaAinakin
        kasila. kirjoitti:

        Minulla ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan vaan huomasin sen olevan joka suhteessa seiskaa parempi ja monipuolisempi, kaikki koneen tiedotkit taustaprosesseista on paljon järkevämmin tehty, levynhallinta, tiedoston siirtelyt yms. lukemattomat asiat.

        Windows 7 on aika turha dual bootissa.

        > ... ei mennyt 29€ awindows 8 Pro osto hukkaan

        Voihan kasia (ja muita windowseja) käyttää pitkään maksamatta mitään.
        Olikohan ensin 30 pv:n välein "slmgr -rearm".
        Neljän kerran jälkeen käytävä käpäilemässä registryasetuksia
        Vuoden kuluttua asennettava uudestaan


    • unhappy

      on kevyempi joo mutta visuaalinen ilme on ärsyttävä lasten lelu. Ja paljon on bugeja vielä kasissa, korjattavaa riittää ja käynnistysvalikon sais palauttaa.. turha toivo kai, MS ei paljon käyttäjiä kuuntele.

    • nLite8

      Kai sen jotenkin pois saa..
      Niihän väitettiin Explöröstäkin aikoinaan..

    • Bandar

      Koko 8 pois!!

      • reactos

        Ubuntu vai Deepin tilalle?


      • reactos

      • reactos

    • outoLinuxLintu

      Taas suositellaan sellaisia vähemmistölinuxeja, joihin saa muiden käyttäjien apua paljon huonommin kuin vaikka Mint'iin

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      384
      4695
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2604
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      153
      1873
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      104
      1608
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1473
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1327
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1315
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      60
      1262
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      47
      1253
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1073
    Aihe