Masturbaatio on kuin huume. Siitä on todella vaikeaa päästä eroon. Väkisinkin tuntee katkeruutta, kun toiset saavat toteuttaa seksuaalisuuttaan mielin määrin ja itselle se on aina syntiä. Kuolen koskemattomana ja surullisena siitä tiedosta, etten koskaan kenellekään kelvannut.
Taas tästä aiheesta
6
510
Vastaukset
- Hynde
"kun toiset saavat toteuttaa seksuaalisuuttaan mielin määrin"
kovat on luulot. - acimlainen
Miksi masturbaatiosta pitäisi päästä eroon?
Jos olet mies niin se saattaa olla jopa hyödyksi terveydellesi. On tehty tutkimuksia joiden tulokset viittaavat siihen että säännöllisessä sukupuoliyhteydessä olevilla tai masturbointia harjoittavilla miheillä on pienempi riski sairastua eturauhassyöpään kuin niillä jotka eivät kyseisiä hommia lainkaan harrasta. Sperma sisältää kuona-aineita jotka on vain hyvä säännöllisesti poistaa kehosta.
Huumeet taas tuhoavat ihmiskropan minkä vuoksi taas niistä on ihmisen päästävä eroon.
Ongelmasi on se että tuosta luonnollisesta tarpeesta tunnet huonoa omaatuntoa. Mistä huono omatunto tulee? Siitä kun rikkoo tai luulee rikkovansa jotain sääntöä vastaan. Kenen sääntö on masturbointikielto? Eikö se olekin vanhoillislestadiolaisten? Mitä sanoo asiasta Jumala? Jättääkö Hän sinulle ainoiksi vaihtoehdoksi
1) nuo purkamattomat paineet (jos kärjistetään niin eturauhassyövän)
ja
2) huonon oman tunnon?
Voisitko kuvitella rukouksessa avoimesti keskustelevasi tästä asiasta itsensä Jumalan kanssa?
Minä en yllytä sinua masturboimaan. (Joku varmaan tulkitsee sen silti niin. ) Pohdin vain asiaa kanssasi. Valinta sinun täytyy tehdä itse. Enkä missään tapauksessa yllytä sinua tekemään mitään omantuntosi vastaista. Huonosta omastatunnosta voi vain huonosti. Mutta kokeile tuota rukousta silti. Ei kait Jumala ole niin tyhmä päästään ettei sinua ymmärrä ja kaikkivaltiaana jotenkin pysty auttamaan jos ei muuten niin vaikka auttamalla löytämään puolison.
Muuten olitko mies vai nainen? Oletan että olet mies. Voisit ihan hyvin sen sanoa koska et ilmeisesti kirjoita vakionikillä.- Kahlittu
Olen nainen. Minulle on aina sanottu, että se on syntiä, niin turha kai se on potkia tutkainta vastaan. Sitten jos helvetti on auki sen takia kuoltuani, niin eihän sekään hauskaa ole.
- nainen
Kahlittu kirjoitti:
Olen nainen. Minulle on aina sanottu, että se on syntiä, niin turha kai se on potkia tutkainta vastaan. Sitten jos helvetti on auki sen takia kuoltuani, niin eihän sekään hauskaa ole.
Uskonhan pitäisi tehdä vapaaksi.
- acimalainen
nainen kirjoitti:
Uskonhan pitäisi tehdä vapaaksi.
Tätä vapaus asia a ei saa käsittää niin että uskovainen saisi tehdä mitä tahansta. Tietysti hän käytännössä saa mutta siitä on sitten omat seurauksensa.
Uskovainen on vapaa tekemään HYVÄÄ ja niitä hengellisiä tehtäviä joita Jeesus hänelle antaa kun aika ei mene synnintekoon ja oman minän pönkittämiseen. Tätä sillä uskovan vapaudella tarkoitetaan. - Naispuolinen Job
acimalainen kirjoitti:
Tätä vapaus asia a ei saa käsittää niin että uskovainen saisi tehdä mitä tahansta. Tietysti hän käytännössä saa mutta siitä on sitten omat seurauksensa.
Uskovainen on vapaa tekemään HYVÄÄ ja niitä hengellisiä tehtäviä joita Jeesus hänelle antaa kun aika ei mene synnintekoon ja oman minän pönkittämiseen. Tätä sillä uskovan vapaudella tarkoitetaan.En tiedä että lohduttaako Sinua yhtään se, että Sinulla on täällä tavallaan kohtalotoveri.
Joudun elämään selibaatissa hautaan asti. Masturbaatiota en voi harrastaa, koska se on syntiä. Olen joutunut kuolettamaan itsessäni kaikki lihan himot. Se onnistuu kyllä -usko tai älä. Kovalla itsekurilla ja rukouksen voimalla.
Kun ei päästä niitä juttuja edes ajatuksiinkaan, sillä ajatuksistahan se lähtee. Olen elävän leski.
joudun elämään erossa aviomiehestäni koska hänellä on niin pahoja ongelmia sekä päihdeongelma. Lisäksi epäilen, että hän käyttää huumeita. En koskaan voi elää hänen kanssaan enää saman katon alla. Olemme asuneet erillämme jo 6 vuotta. Minulla on muitakin tosi raskaita ristejä ja tässä on vain elettävä päivä kerrallaan.
Sinulla sentään on vielä toivoa- voithan jopa päästä naimisiinkin!:)
Voimia Sinulle ja voimia uskonkilvoitukseen.
Emme ole tätä maailmaa varten onneksi uskomassa.
Rukoilen puolestasi että jaksaisit.
Kaikkea hyvää elämääsi!
Toivoo: Naispuolinen Job
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441971Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241856Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17990- 63855
- 55840
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2798