mitä ajatuksia teille tulee

tuleva isä :3

Olen 15v tulevan lapsen isä ja lapsen äiti on 16v rakkaus kihlattuani kohtaan on aivan suurenmoinen ja en ikinä halua hänestä luopua! Mitä mietteitä teillä liikkuu? :)

11

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santeri 3 v

      Siis tosi ihquu! Mä oon ite 3v ja mun morsian on 2,5 v. Me rakastetaan toisimme ja halutaan lapsii. Kihlois me ei vielä olla mut kyl me pian mennään.

      • voi luoja

        Oletpa lapsellinen


    • mahtavaa

      Hei. Ihailen rohkeuttasi sillä olet niin nuori vielä. Mitä ajattelet raskaudesta?

      • tuleva isä :3

        Minä olen siitä innoissani samoin tyttöystäväni! :)


      • tuleva isä :3

        Minä olen siitä innoissani samoin tyttöystäväni! :)


    • Miesope

      Mieleen tulee ihan se, että kuka sen lapsenne elättää. Kumpikaan yleistähän se ei ole luultavasti vielä moneen vuoteen.

      Sitten mieleen tulee se, miten hyvin mahdutte toisenne tuntea. Onko teillä kokemusta siitä, miten toimitte kriiseissä? Osaatteko huolehtia yhteisestä taloudessanne? Siivota? Laittaa ruokaa?

      Oletteko asuneet yhdessä? Miten ajatte kotityöt?

      Entäpä, jos toinen alkaakin ärsyttää? Jos sinua kiinnostavat kaverit enemmän kuin vaipan vaihto? Jos halua pelata verkossa kavereiden kanssa mutta se tyttöystävä ei anna? Jos lapsi valvottaa öisin?

      Onko lapsen hankkiminen niin pikkujuttu, että se onnistuu huonosti tuntemasi ihmisen kanssakin, sillä hyvinhän te ette toisianne voi tuntea?

    • Menikö oikein?

      Sellaisia mietteitä, että olet keksinyt tämän aloituksen.

      • Trollintunnistin

        Totta. Selvä trolli.


      • tuleva isä :3
        Trollintunnistin kirjoitti:

        Totta. Selvä trolli.

        Me itseasiassa teemme tämän lapsen tarkotuksella! Toisaalta jokainen lapsihan on tarkoitettu jumala sen päättää että tuleeko sieltä vai ei! Jokaisella on myös omat hetkensä milloin mennä pois! Mutta jos luoja suo niin meille tulee lapsi! ♡


    • Suuren perheen äiti

      Lasen hankkiminen teitoisesti tuossa iässä ei ole mitään, mitä suosittelisin.
      Mutta jos vahinko on jo tapahtunut, niin en minä automaattisesti pahasti (tai miesopen kanssa pahantahtoiesti) ajattele.

      Lähipiirissä oli muuan nuori poika samassa tilanteessa kymmenkunta vuotta sitten ja hyvin asiat ovat heidän kohdallaan soljuneet. Lapsesta on kavsanut reipas ala-koululainen kohtelias, kauniisti käyttäytyvä poika, joka pärjää hyvin koulussa ja harrastaa isänsä kanssa aktiivsietsi useampaa lajia.

      Lapsen vanhemmatkin ovat onnistuneete molemmat hankkimaan itselleen ammatin (toinen kaksikin) ja elävät asiallista, normaalia nuoren aikuisen elämää..

      Älä siis masennu noista ilkeistä viesteistä - mutta avrustaudu siihen etteivät lähimmät vuodet tule olemaan kovin helppoja.
      Onnea vauvasta!

    • gdgdgdfgdg

      Joopa joo. Ja noihin Miesopen hyviin kysymyksiin ei tarvitse vastata. Osoittaa van että kyseessä on trolli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe