Olen 15v tulevan lapsen isä ja lapsen äiti on 16v rakkaus kihlattuani kohtaan on aivan suurenmoinen ja en ikinä halua hänestä luopua! Mitä mietteitä teillä liikkuu? :)
mitä ajatuksia teille tulee
11
105
Vastaukset
- Santeri 3 v
Siis tosi ihquu! Mä oon ite 3v ja mun morsian on 2,5 v. Me rakastetaan toisimme ja halutaan lapsii. Kihlois me ei vielä olla mut kyl me pian mennään.
- voi luoja
Oletpa lapsellinen
- mahtavaa
Hei. Ihailen rohkeuttasi sillä olet niin nuori vielä. Mitä ajattelet raskaudesta?
- tuleva isä :3
Minä olen siitä innoissani samoin tyttöystäväni! :)
Minä olen siitä innoissani samoin tyttöystäväni! :)
- Miesope
Mieleen tulee ihan se, että kuka sen lapsenne elättää. Kumpikaan yleistähän se ei ole luultavasti vielä moneen vuoteen.
Sitten mieleen tulee se, miten hyvin mahdutte toisenne tuntea. Onko teillä kokemusta siitä, miten toimitte kriiseissä? Osaatteko huolehtia yhteisestä taloudessanne? Siivota? Laittaa ruokaa?
Oletteko asuneet yhdessä? Miten ajatte kotityöt?
Entäpä, jos toinen alkaakin ärsyttää? Jos sinua kiinnostavat kaverit enemmän kuin vaipan vaihto? Jos halua pelata verkossa kavereiden kanssa mutta se tyttöystävä ei anna? Jos lapsi valvottaa öisin?
Onko lapsen hankkiminen niin pikkujuttu, että se onnistuu huonosti tuntemasi ihmisen kanssakin, sillä hyvinhän te ette toisianne voi tuntea? - Menikö oikein?
Sellaisia mietteitä, että olet keksinyt tämän aloituksen.
- Trollintunnistin
Totta. Selvä trolli.
Trollintunnistin kirjoitti:
Totta. Selvä trolli.
Me itseasiassa teemme tämän lapsen tarkotuksella! Toisaalta jokainen lapsihan on tarkoitettu jumala sen päättää että tuleeko sieltä vai ei! Jokaisella on myös omat hetkensä milloin mennä pois! Mutta jos luoja suo niin meille tulee lapsi! ♡
- Suuren perheen äiti
Lasen hankkiminen teitoisesti tuossa iässä ei ole mitään, mitä suosittelisin.
Mutta jos vahinko on jo tapahtunut, niin en minä automaattisesti pahasti (tai miesopen kanssa pahantahtoiesti) ajattele.
Lähipiirissä oli muuan nuori poika samassa tilanteessa kymmenkunta vuotta sitten ja hyvin asiat ovat heidän kohdallaan soljuneet. Lapsesta on kavsanut reipas ala-koululainen kohtelias, kauniisti käyttäytyvä poika, joka pärjää hyvin koulussa ja harrastaa isänsä kanssa aktiivsietsi useampaa lajia.
Lapsen vanhemmatkin ovat onnistuneete molemmat hankkimaan itselleen ammatin (toinen kaksikin) ja elävät asiallista, normaalia nuoren aikuisen elämää..
Älä siis masennu noista ilkeistä viesteistä - mutta avrustaudu siihen etteivät lähimmät vuodet tule olemaan kovin helppoja.
Onnea vauvasta! - gdgdgdfgdg
Joopa joo. Ja noihin Miesopen hyviin kysymyksiin ei tarvitse vastata. Osoittaa van että kyseessä on trolli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367599Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361863Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911603
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791525Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31749
- 241737