Hei!
Olen ajatellut alkaa tekemään iltatöinä kotisivuja yksityisille/yrittäjille.
Omat kotisivut on käytännössä kasassa missä alkaisin ilmoittelemaan mutta ennen kuin laitan ne virallisesti nettiin niin haluaisin tehdä parit sivut asiakkaille mitkä voisin linkittää omille sivuilleni että siellä olisi "näyttöä" töistäni.
Eli siis jos haluat yrityksellesi "perus normaalit" kotisivut niin ota yhteyttä.
Olen ajatellut niin että tarjoan 2. ensimmäiselle ketkä ottavat yhteyttä niin sivujen teon siten että kun sivustot on valmiit ja olet (jos olet) tyytyväinen sivuihin niin saat sivut käyttöösi ja voit maksaa niistä oman tunnon mukaan. Eli jos tunnet että et halua maksaa niistä mitään niin saat ne ilmaiseksi (itse saat hoitaa kuitenkin palvelimen sivuille)
Sivujen valmistumisesta en siis anna mitään tarkkaa ajankohtaa, koska olen kokopäivä töissä ja olen täysin yksinhuoltaja niin teen sivuja vain iltaisin.
Ota siis yhteyttä [email protected] niin sovitaan sähköpostilla tarkemmat yksityis kohdat sivuista.
Kotisivut....
joonashuhtala
3
122
Vastaukset
- Miinamaija2
Kun teet kotisivuja toisille, tarkista ovatko yhdyssanat oikein.
- kgögöj
Kannattaako takertua yksityis kohtiin? Sähkö postia vaan menemään niin heppu laittaa koti sivut kuntoon.
Oikeasti, ei anna kovin luotettavaa kuvaa toiminnasta, jos kirjoittamisen taso on vähintäänkin hakusessa. Onhan selvä, että kotisivuilla täytyy olla tekstiä, ja jos ne ovat täynnä kirjoitusvirheitä...
- ei noin...
perusta ensin se yritys niin tulee askel uskottavuutta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295