Mä ja mun poikaystävä aiotaan siis harrastaa seksiä, ylihuomenna, ja tarvitsisin apua asentoihin. Viittiskö joku kertoo jonkun hyvän asennon, ja kertoo miten se tehää?;)
Hyviä asentoja?
4
739
Vastaukset
- sexguru
Jos on ekoja seksikertoja (siis lue alle 10 rakastelua takana molemmilla), riittää ihan perusjutut (kuten valtaosalle pareja myöhemminkin), eli:
Lähetyssaarnaaja, nainen alla selällään jalat auki ja mies päällä käsillään kannatellen tai miten vaan toimii parhaiten...
Nainen päällä, mies selällään, siihen vain ratsaille ja kokeilemaan miten tuntuu hyvältä molemmille.
Takaapäin, nainen kontallaan tai seisaallaan, mies takana ja joko sängynreunalla tai molemmat sängyssä. Helppo muuntaa naisen asettuessa vatsalleen makuulle, jalat hieman auki ja mies siitä takaa sisään.
Kaikkia asentoja helppo varioida ja netistä löytyy vinkkejä ihan todella paljon, aloittaa voit vaikka täältä ja pitäisi riittää jo kokeneemmillekin kun menee alhaalla olevista linkeistä eteenpäin... http://koti.mbnet.fi/flnf/tarinat/asentoja.html- Poikaystävän kanssa
Kiitos kovasti!:)
- Mitä pitää tehdä
kun itsellä on niin iso maha ja muijalla paksu p erse ettei vehkeet uleta toisiinsa ollenkaan.
- no siis
molemmila kummatkin jalat niskan takana ja kädet käsiraudoissa ni kyllä se siitä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03610- 433201
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv562937Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv342808- 162738
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452600- 442240
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h262105- 421995
- 451779