Lokissa 2300 mailia, tuntimittarissa 130, kausi jatkuu!
Vaikka kesä oli paska
7
2571
Vastaukset
- knips
Lokissa tuhat enemmän, moottorissa sata vähemmän. Kausi jatkuu kyllä vielä parin viikon ajan.
Ero johtuu varmaan siitä että on ollut kuuden viikon lomat ja kynnys koneen käyttämiseen on suurempi. Tosin en ole kesän aikana ehtinyt täällä tsättäilemään noin ahkerasti.- bayliner
olen aina ihmetellyt näitä satamien ihme insinöörejä,jotka puhuvat tunneistaan ja maileistaan.laskevat vielä eroja,että paljonko oli matka kartalla,jota vertaavat lokiin ja gepsiin.ihan hirveetä pilkunviilaamista,mutta kaiketi ovat siitä onnellisia.gepsiin lyödään reittipistettä,kun meikäläinen istuu rantagrillillä.läppäristä tiiraillaan satelliittikuvia.ja sitten mennään puutarhaväyliä,kuten muutkin.olen kyllä kateellinen,jos tuollaisesta saa nautintoa ihan oikeesti.
mutta onneksi olkoon maileista.toivottavasti niistä myös nautti eikä vain tapellut airiston laitureilla... - knips
bayliner kirjoitti:
olen aina ihmetellyt näitä satamien ihme insinöörejä,jotka puhuvat tunneistaan ja maileistaan.laskevat vielä eroja,että paljonko oli matka kartalla,jota vertaavat lokiin ja gepsiin.ihan hirveetä pilkunviilaamista,mutta kaiketi ovat siitä onnellisia.gepsiin lyödään reittipistettä,kun meikäläinen istuu rantagrillillä.läppäristä tiiraillaan satelliittikuvia.ja sitten mennään puutarhaväyliä,kuten muutkin.olen kyllä kateellinen,jos tuollaisesta saa nautintoa ihan oikeesti.
mutta onneksi olkoon maileista.toivottavasti niistä myös nautti eikä vain tapellut airiston laitureilla...maailmassa on monta ihmeellistä asiaa.
- JJ69
kertyi 2700, paatti tosin on nyt kuivilla ja kausi ohi ja aika menee taas töissä. Tuntimittaria ei vanhasta volvosta löydy, mutta laskeskelin 140 litraa löpöä ostaneeni ja litran tuntikulutuksella se tekisi 140 h koneilua. Ei kesä minusta paskalta tuntunut, minä kyllä nautin ja säätkin oli ihan ok. Tuulta ainakin riitti, eipä tarvinnut kauheesti maata tyynessä.
- aikansa kutakin
Minä olen ajat sitten, lopettanut mailien ja tuntien kanssa vehtaamisen.Nykyään merkkaan montako kertaa kaudessa on veneellä juotu aamukahvit.
- Sir BB
näkee otetut startit, käytännössä viime kauden vauhdissa.
Huvittaa tuo mailivastaisuus, olettaisi sen kauden lopun häämöttäessä kiinnostavan kaikkia.
- Katsastusmies_1
jatkuu. Tänään 21 astetta ja 11 m/s W-tuuli. Minun määritelmäni mukaan "normaali Suomalainen kesäpäivä". Sitgen satamassa parhaillaan kirkas taivas ja 18 astetta. Siis purjehdus on ympärivuotinen nautinto, paikka ja aika vain ratkaisevat kuinka nautillonninen. :)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756