Vaikka kesä oli paska

Sir BB

Lokissa 2300 mailia, tuntimittarissa 130, kausi jatkuu!

7

2571

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • knips

Lokissa tuhat enemmän, moottorissa sata vähemmän. Kausi jatkuu kyllä vielä parin viikon ajan.

Ero johtuu varmaan siitä että on ollut kuuden viikon lomat ja kynnys koneen käyttämiseen on suurempi. Tosin en ole kesän aikana ehtinyt täällä tsättäilemään noin ahkerasti.

• bayliner

olen aina ihmetellyt näitä satamien ihme insinöörejä,jotka puhuvat tunneistaan ja maileistaan.laskevat vielä eroja,että paljonko oli matka kartalla,jota vertaavat lokiin ja gepsiin.ihan hirveetä pilkunviilaamista,mutta kaiketi ovat siitä onnellisia.gepsiin lyödään reittipistettä,kun meikäläinen istuu rantagrillillä.läppäristä tiiraillaan satelliittikuvia.ja sitten mennään puutarhaväyliä,kuten muutkin.olen kyllä kateellinen,jos tuollaisesta saa nautintoa ihan oikeesti.
        mutta onneksi olkoon maileista.toivottavasti niistä myös nautti eikä vain tapellut airiston laitureilla...

• knips
        bayliner kirjoitti:

olen aina ihmetellyt näitä satamien ihme insinöörejä,jotka puhuvat tunneistaan ja maileistaan.laskevat vielä eroja,että paljonko oli matka kartalla,jota vertaavat lokiin ja gepsiin.ihan hirveetä pilkunviilaamista,mutta kaiketi ovat siitä onnellisia.gepsiin lyödään reittipistettä,kun meikäläinen istuu rantagrillillä.läppäristä tiiraillaan satelliittikuvia.ja sitten mennään puutarhaväyliä,kuten muutkin.olen kyllä kateellinen,jos tuollaisesta saa nautintoa ihan oikeesti.
        mutta onneksi olkoon maileista.toivottavasti niistä myös nautti eikä vain tapellut airiston laitureilla...

maailmassa on monta ihmeellistä asiaa.

• JJ69

kertyi 2700, paatti tosin on nyt kuivilla ja kausi ohi ja aika menee taas töissä. Tuntimittaria ei vanhasta volvosta löydy, mutta laskeskelin 140 litraa löpöä ostaneeni ja litran tuntikulutuksella se tekisi 140 h koneilua. Ei kesä minusta paskalta tuntunut, minä kyllä nautin ja säätkin oli ihan ok. Tuulta ainakin riitti, eipä tarvinnut kauheesti maata tyynessä.

• aikansa kutakin

Minä olen ajat sitten, lopettanut mailien ja tuntien kanssa vehtaamisen.Nykyään merkkaan montako kertaa kaudessa on veneellä juotu aamukahvit.

• Sir BB

näkee otetut startit, käytännössä viime kauden vauhdissa.
        Huvittaa tuo mailivastaisuus, olettaisi sen kauden lopun häämöttäessä kiinnostavan kaikkia.

• Katsastusmies_1

jatkuu. Tänään 21 astetta ja 11 m/s W-tuuli. Minun määritelmäni mukaan "normaali Suomalainen kesäpäivä". Sitgen satamassa parhaillaan kirkas taivas ja 18 astetta. Siis purjehdus on ympärivuotinen nautinto, paikka ja aika vain ratkaisevat kuinka nautillonninen. :)

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe