Joo eli mä haluisin tietää, että miten pintelit laitetaan oikein niihin jalkoihin, kun tietääkseni täytyy olla tarkkana mihin kohtiin ne tulee. Ja sitten kydyisin vielä että miksi pinteleitä käytetään, tukevatko ne jollain lailla? :)
pintelien laitto?
4
1463
Vastaukset
- keltainen jousi
Juu, tosi tärkeää, että ne laittaa oikein jos laittaa, ettei satu mitään tapaturmaa harson kanssa. Tuolla ihan hyvin tekstiä ja ohjeistusta asiasta :) Jossakin hevos- tai ratsastuskirjassa voisi olla vielä tarkemmat ohjeet.
http://petrakoivulahti.blogspot.fi/2013/12/erikoispostaus-pintelointi.html- wyyhti
Voi kiitos tuosta linkistä!! Nyt tiedän niiden tarkoituksen osaan teoriassa laittaa pintelit. :)
- juliahan se tässä
Tiiän kyl miten pintelit laitetaan koska oon laittanu pinteleitä monen monta kertaa estetunnille mut toi linkki ei toimi!? Olisin vain halunnut katsoa nähdäkseni mitä sivustolla on mut ei Tuu...!?
- juliahan se tässä
juliahan se tässä kirjoitti:
Tiiän kyl miten pintelit laitetaan koska oon laittanu pinteleitä monen monta kertaa estetunnille mut toi linkki ei toimi!? Olisin vain halunnut katsoa nähdäkseni mitä sivustolla on mut ei Tuu...!?
Nyt se onnistu!! Hyvää tietoa sivustossa kaikille ja kivat kuvat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1562677
- 1981935
- 711696
- 921638
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91401- 741078
- 811040
- 951019
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes191944- 67911