voxra ja aggressiivisuus

7+8

Kenelläkään muulla lyhentynyt pinna aloitettua voxran ?Minä olin ennen kärsivällinen kuin mikä. Nykyään raivoan joka asiasta ja paiskin esineitä. Joku päivä vielä satutan jotakuta. Olen niiiin täynnä raivoa! Muuten lääke on paras tähänastisista enkä aio lopettaa. Kunhan jotenkin oppisi itsehillintää..

7

2975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anxiety

      Mulla on juuri päinvastainen vaikutus. Eli tasoittaa oloa ja tekee rauhallisemmaksi.

      • 7+8

        Mikä annos sulla on? Mulla menee 300mg ja suunnittelin jo tuossa puukottavani mieheni...En tietenkään puukota. Rikon vaikka jotain, mutta silti tää tuska on hirveää kun ei pääse purkamaan.


      • anxiety
        7+8 kirjoitti:

        Mikä annos sulla on? Mulla menee 300mg ja suunnittelin jo tuossa puukottavani mieheni...En tietenkään puukota. Rikon vaikka jotain, mutta silti tää tuska on hirveää kun ei pääse purkamaan.

        Nykyään 150mg mutta oli aikaisemmin 300mg:kin. Ei aiheuttanut sekään mitään negatiivista. Ainoastaan virtsan "tuleminen" heikentyi, mikä onkin mainittu mahd. sivuvaikutuksissa. Aloin sitten pärjäämään 150mg:lla.

        Lääke ei ilmeisestikään sovi sinulle, niinkuin muutkaan mielialalääkkeet ei sovi kaikille. Otapa yhteys lääkäriin ja pyydä lääkkeen vaihtoa toiseen.


      • 7+8
        anxiety kirjoitti:

        Nykyään 150mg mutta oli aikaisemmin 300mg:kin. Ei aiheuttanut sekään mitään negatiivista. Ainoastaan virtsan "tuleminen" heikentyi, mikä onkin mainittu mahd. sivuvaikutuksissa. Aloin sitten pärjäämään 150mg:lla.

        Lääke ei ilmeisestikään sovi sinulle, niinkuin muutkaan mielialalääkkeet ei sovi kaikille. Otapa yhteys lääkäriin ja pyydä lääkkeen vaihtoa toiseen.

        Joo mun oli pakko antaa varoitus miehelle tossa illalla et jos mua ei miellytä niin löytää itsensä kuolleena tai teen uuden hymyn. Ison keittiöveitsen kanssa leikin aikani kun mies oli poissa ja se teräs vaan kiihotti mua niin että sain hurjia säväreitä. Mä en tunne enää itseäni. En osaa tuntea empatiaa, en sääliä en mitään paitsi seksissä orgasmit on järjettömiä. Minä olen narsisti, psykopaatti nyt. Hurja lääke.


    • rozcakuski

      Väkivaltaisuus, mielialavaihtelut, agressiot, psykoottisuus ja maniat kuuluvat bupropionin mahdollisiin ja melko yleisiin vaikutuksiin. Vie rozcat roskiin niin tulen hakemaan pois.

    • Anonyymi

      Todellakin. Raivoan koko ajan. Mut on aina tunnettu siitä, miten hauska ja iloinen olen. Nyt on kuoriutunut kevyt k.pää. Alkoholi sotkee lisää.

    • Anonyymi

      Mieheni sekosi täysin. Huusi ja raivosi. Hän kävi psykiatrilla mutta vain jatkettiin. Hän on lempeä luonteinen ja sitten tuli hirviö. Lopulta hain itse apua ja mieheni sai omalle lääkärille ajan ja lääkitys loppui kokonaan. Viikon päästä oli normaali mies. Uusi lääke sopi. Aivan hirveä lääke.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1252
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1127
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe