Kertokaa hyviä asentoja!

Apua kiitos!

Kertokaa jotain hyviä asentoja, ja vaatetuksia, millä poikaystävän saa kiihottumaan;) haluan yllättää poikaystäväni

12

1408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapeet jutut

Suihinotto toimii useimmille ja sellainen kiltti naapurintyttö look vois toimia, vielä parempi jos sulla on silmälasit. Katselet nätisti silmiin ystävällisesti samalla kun imuttelet poikaystävän kalua, yrittäen saada laukeamaan suuhusi.. Voit myös mennä pojan naaman päälle ja nuolettaa itseäsi, takuulla yllättyy ellette ole sitä jo kokeilleet...

Takaapäin on monen miehen mieliasento jos yhdynnästä puhutaan..

• Auttakaa!

Kiitos:)

• panomies.......

Takaapäin ehdottomasti jos sulla on pyöreät pakarat

• teet hullux

Takaapäin ehdottomasti ja sillai peppu pystyssä jotkin sexsikkäät sukat jalassa. sileä poslari ja hyvin rasvattu.. minuun ainakin vaikuttas...

• Visuaaline

Takaa on kiihottavin. Mies voi itse päättää tahdista ja näköalan ovat ihanteelliset. Mies on todella visuaalinen olento, mistä syystä takaapäin varmaan on niin kiihottava.

Vinkkinä, että jos olette sängyllä tai kontillaan, niin taivuta itseäsi niin, että peppu on ylimpänä ja vatsa osuu alustaan - eli selkä on taipuneena alas, ei ylös. Näin peppu näyttää aivan älyttömän seksikkäältä. Jos taivutat selkääsi "sillaksi" ylöspäin, näyttää se vähän siltä kuin kärsisit, mikä ei useimpia viehätä.

Jos taas olet seisaallasi, esim. pöytää tai nojatuolia vasten, niin taivuta yläselkääsi/hartioitasi hieman taaksepäin. Näin selkäsi asettuu (kuten edellisessä kappaleessa) nätisti ja vaikutat naisellisemmalta. Myös pään kevyt taivuttaminen taakse näyttää siltä kuin todella nauttisit, ja hiuksetkin näyttävät paremmalta.

• panisin!

• naitu neiti

olen nainen en nauti yhtään takaapäin panosta, se ei kiihota eikä tunnu edes hyvältä.paras on kun mies on päällä....

• x paras

X ja ratsastus clit sormettaen.

• x paras

Koskapa molemmissa voipi raplata kaksin käsin kahta puolta.

• Paivi Rasanen

Lähetyssaarnaaja peiton alla.

• eXtremeseX

1. Avaa asuntonne ulko-ovi.
      2. Työnnä vasen jalkasi wc-pönttöön ja oikea pesukoneeseen.
      3. Sitten heität voltin taaksepäin, niin että kuuluu kunnon rusahdus selästä.
      4. Lähetä kuva tussustasi kaikille kännykkäsi osoitekirjasta löytyvälle ja laita tekstiksi "tarjolla tänään"
      5. Lopuksi sidot kätesi lavuaarin hajulukkoon.
      6. Odotat kärsivällisesti että tuttavasi tulevat paikalle ja kutsuvat pelastuslaitoksen kertomaan sinulle että onko asentovalintasi onnistunut...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilaa sun tunteista

Sitähän minä vaan teen täällä. Ootko tajunnut?
      Ikävä
      402
      2178
    2. Rakastuin mä kerran

Rumaan ja läskiin naiseen. Unelmien nainen. 😗
      Ikävä
      56
      1121
    3. Ei se haittaa

rakkaani. Parempi näin. Silti tiedän, että ammuin nuolen sun sydämeen 💘. Sellaisella tarkkuudella, että muut ei siihen (helpolla) kykene🎯. Taisin ol
      Ikävä
      88
      1071
    4. Sinä nainen

kerro minun toinen/toiset etunimet, ja jos osuu, soitan sinulle jos niin haluat. Terkuin minä se vaan täältä korpikuusenkannon alta.
      Ikävä
      78
      880
    5. Eloranta Kiuruveden leuhkin

Eloranta ökyautoineen ja lakeijoineen Kiuruveden Osapalvelussa, vain Villasen veljekset aikoinaan olivat pollevampia kun kusettivat Kiuruveden kunnanu
      Kiuruvesi
      37
      870
    6. Ei meistä mies tulis mitään

oot liian vaikee ja minä en jaksa mennä sun pillin mukaan saamatta mitään takas.
      Ikävä
      61
      811
    7. Mies voi kohta mennä uimahallissa naisten saunaan

Iltalehdessä oli laaja selvitys siitä voiko sukupuolensa miehestä naiseksi vaihtanut mennä naisten saunoihin. --Kyllä saa mennä, mutta vain julkisiin.
      Maailman menoa
      215
      730
    8. Kysyisin sinulta

Nainen mitkä on meidän vuorosanat? Kun nähdään livenä, tiedustelee mies.
      Ikävä
      42
      719
    9. Hauskaa sunnuntaita

Mahdollinen 2x🔥 :).
      Ikävä
      91
      680
    Aihe