Kävin nyt tällä viikolla ihotautilääkärillä ja se sano, et kärsin lievästä aknesta. Määräs mulle Apocyklin-kuurin ja voiteita mm. Differeniä ja Skinorenia. Onko kukaan saanut näin lievän aknen kuriin? Kertokaa kokemuksia!!!
Lievä akne kuriin...?
5
5254
Vastaukset
- Ex-näppynaama
Itse söin aikoinaan samaan ongelmaan (itselläni ei voi puhua lievästä, vaan aika pahasta aknesta) kuurin nimeltä Roaccutan tai jotain sinne päin. Kuuri oli pitkä, muistaakseni 6kk ja alkoholi oli kuurin aikana tyystin kielletty. Kuuri oli myös aika arvokas, silloisia markkoja n. 1000mk. MUTTA: Kuuri oli hintansa ja vaivansa väärtti !! Ei ole sen jälkeen tarvinnut näpyistä huolehtia. Tätäkin kuuria on saatavilla tietääkseni ainakin kahta eri vahvuutta. Itse söin sen vahvemman ja voi olla, että lievempi kuuri on halvempi ja lyhempi. Ennen kyseistä kuuria söin myös kertomasi Apocyklin-kuurin ja lukemattomia muita kuureja ilman mitään vaikutuksia. Turhaa ajan ja rahan haaskausta. Suosittelen siis vakaalla rintaäänellä Roaccutan-kuuria. Kysy asiaa ihotautilääkäriltäsi.
- aurinkoon
Minulla myös lievä akne, johon apocyklin (on tetrasykliiniä) ja differiniä, olen näitä käyttänyt talvisin kun ei saa auringonvaloa joka pitää ongelman aika hyvin kurissa.
Tuntuu kyllä auttavan, iho vain tahtoo kuivua varsinkin tuon differinin kanssa. Millaisen kuurin Apocykliniä sait? Ilmeisesti tarkoitus on ottaa sitä ensin reippaammin jonkin aikaa, ja sitten pidemmän ajan vain 1 tabl/päivä, usein monta kuukautta.
Sain joskus myös lyhyen kuurin josta ei ollut apua, mutta ajan kanssa auttaa. Muutaman viikon päästä alkaa pärstä olla eri näköinen.- niiskuneiti
Sain lyhyen kuurin 50 tbl, yksi tbl päivässä, koska tulehdusmuutokset ihossani lieviä.
- apo
Söin 3kk Apocycliniä, eikä tuonut pysyviä tuloksia. Kuurin aikana finnit kyllä vähenivät (mustapäihin ja ihon rasvoittumiseen ei ollut vaikutusta) ja finnit tulivat takaisin kuurin loppumisen jälkeen. Kadutti, että olin syönyt monta kuukautta antibiootteja turhaan.
- Miimi
Sama mulla. Söin tosin niitä vuoden ajan ja lopetettuani tilanne oli taas sama mitä alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018764- 695725
- 245297
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375186Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385021Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h784933- 624463
- 434127
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503433- 493115