jossa se myytiin, suojaruukku kyllä? Ajattelin säästää multaa :) jos e istuta sitä kotona uudelleen.
Pärjäisikö pelargonia koko kesän siinä ruukussa
4
126
Vastaukset
- ok.
No, vastaan itse. Eli katsoin ne taimiruukut, ja juuria ei paljon ole, joten annan olla niissä ruukuissansa ja laitan suojaruukkuun vain. Tietty täytyy sitä multaa lannoittaa sitten kasteluveden mukana.
- piipariipa
joo, niinkuin itse vastasit, voit pitää sen myyntiruukussa jos lannoitat hyvin. Ei se pieni multamäärä ole muuta kuin alusta, jossa kasvi pysyy pystyssä, lannoitteet tarvitaan tai kukinta loppuu.
- ei mullanrahtaamista
Hyvin pärjää ostoruukussa. Lopetin pari kesää sitten mullan rahtaamisen ja istutussotkujen siivoamisen. Säästyy myös rahaa. Laitan kukat suojaruukkuihin tai laatikoihin parvekkeelle (paahteinen parveke). Ostin hyvää lannoitetta ja hyvin ovat pelakat ja muut paahteisen paikan kukat rehevöityneet ja kukkineet runsaasti.
- nytnappaa
Hyvä tietää!Kiitos!
Hieman on ottanut päähän (ja selkään) raahata multaa kaupasta (ei autoa) kolmanteen kerrokseen ilman hissiä.
Nyt jääpi myös isot sotkut pois,hurraa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086