Harrastan seksiä siis 50v miehen kanssa, ja tarvitsisin hyviä asentoja!!
Vastaukset 4
Minä jo lähentelen viiskymppisen rajaa ja voisin kertoa teille sopivia asentoja (itse voin vain haaveilla kaksikymppisestä tytöstä).
Cowgirl-asento ehdottomasti. Jos viisikymppisellä on vielä kova oksa, mutta kunto ei riitä pitkään jatkuvaan suoritukseen, on naiselle tämä asento aivan ykkönen. Viisikymppinen ei nimittäin "sula alta" kovassakaan liikkeessä. Cowgirl-asennosta on myös takaapäinversio jossa nainen on selin miehen päällä. Jalostettu asento on niin, että nainen käy makuulle miehen jalkojen päälle. Tässä viimeisimmässä nainen ei tunne eroa asentoon jossa hän on kasvokkain miehen kanssa, mutta miehelle näky on aivan uskomaton.
Kehittelen kyllä muitakin jos ette itse keksi. Hauskaa petipuhaastelua teille!- Minä:D
Kiitos, ja uudet asennot ovat aina tervetulleita;)
- rysertesttsedt
Onpa monta miestä, kokonaista 50!
- miksi täältä kysyt
Eiköhän niin vanhalla miehellä ole jo kokemusta
kaikenlaista asennoista, laita hommiin vaan:)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556