Harrastan seksiä siis 50v miehen kanssa, ja tarvitsisin hyviä asentoja!!
Asentoja 20v naiselle ja 50 miehelle!
4
890
Vastaukset
Minä jo lähentelen viiskymppisen rajaa ja voisin kertoa teille sopivia asentoja (itse voin vain haaveilla kaksikymppisestä tytöstä).
Cowgirl-asento ehdottomasti. Jos viisikymppisellä on vielä kova oksa, mutta kunto ei riitä pitkään jatkuvaan suoritukseen, on naiselle tämä asento aivan ykkönen. Viisikymppinen ei nimittäin "sula alta" kovassakaan liikkeessä. Cowgirl-asennosta on myös takaapäinversio jossa nainen on selin miehen päällä. Jalostettu asento on niin, että nainen käy makuulle miehen jalkojen päälle. Tässä viimeisimmässä nainen ei tunne eroa asentoon jossa hän on kasvokkain miehen kanssa, mutta miehelle näky on aivan uskomaton.
Kehittelen kyllä muitakin jos ette itse keksi. Hauskaa petipuhaastelua teille!- Minä:D
Kiitos, ja uudet asennot ovat aina tervetulleita;)
- rysertesttsedt
Onpa monta miestä, kokonaista 50!
- miksi täältä kysyt
Eiköhän niin vanhalla miehellä ole jo kokemusta
kaikenlaista asennoista, laita hommiin vaan:)
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017553
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1055563- 835047
- 1394436
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113150- 492833
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102354Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561966