Onko nekin katolilaisia? Ketkä edes on Timo Soinin vanhempia?
Soinin vanhemmat
6
1009
Vastaukset
- Entäs vaimo?
Kun Halme (ps) pääsi työkyvyttömyyseläkkeelle, vihjailtiin Soinin vaimon vaikuttaneen asiaan. Lääkäri kun on. Mutta tuollaisia vihjailujahan aina tulee....
- viikinki jättiläinen
Lahian tukijussien ämmätkö ne taas juorusi.
- Ei ihan neitsyt
Karjalan kunnailla on monta puoluetta ja Venäjä on idässä.
- missä kunnailla toll
Soini on Raumalta. Vähennä sitä kiljun juontia, vaikka se Keskinen ryystääkin monta kannullista päivässä.
Timo Soinin vanhemmat eivät ole katolilaisia. Timo on käännynnäinen. Hänet sai kääntymään itsensä kertoman mukaan muistaakseni junassa näkemänsä nunna.
Timo Soinin vanhemmat ovat konsultti Martti Olavi Soini ja lastenhoitaja Eeva Sisko Soini.- 8uyws
Entä Soinin vaimo? Näkikö munkin ja kääntyi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213