windows 7 ja net framework 4

eli olen yrittäny asentaa koneeseen ton net frameworkin, ei vaan onnistu. joka kerta ilmottaa "vakava virhe asennettaessa". en myöskään saanu avastia asentumaa, siinä kohtaa tuli ilmotus et installer ei voi asentaa. kävin microsoftin supportista niitä korjaus juttuja mut ei tehonnu. Kellään mitään ideaa että mikä vikana?
4187
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Avastin unohtaisin ja yrittäisin asentaa Panda Cloud free ohjelmaa.

Mutta testaa asentaa tuo Net ohjelma manuaalisesti MS sivuilta.

Äänestä

Eikös se framework 4 lataudu automaattisesti päivityksenä mikäli koneella on jokin ohjelma joka sitä tarvitsee. MS:n sivuilta voi latailla paljonkin ohjelmia mutta kiksi niitä lataa jos ei mikään toiminta tarvitse niitä.

Äänestä
  • no joo, olen yrittäny manuaalisesti, nimen omaa. ja syy miks se tarvittas on, et poika hommas sellasen game näppiksen ja sen ohjain tartteis tota frameworkkia. automaattisesti se ilmottaa et sitä näppiksen ohjainta ei voi käyttää koska ei ole tota net hommaa. kun sitte yritän sen asentaa, ja oon hakenu sen jo monestakin paikasta, mukaan lukien MS, tulee ilmotus että vakava virhe ja niinpäin pois. tarttee varmaan viedä hoitoo...

Äänestä

Aja uusin servise pac siihen ensin!

Sit voit päivittää NSA vakoilun nykypäivän tasolle

Äänestä

Kommentoi aloitusta

pekhy kirjoitti:

eli olen yrittäny asentaa koneeseen ton net frameworkin, ei vaan onnistu. joka kerta ilmottaa "vakava virhe asennettaessa". en myöskään saanu avastia asentumaa, siinä kohtaa tuli ilmotus et installer ei voi asentaa. kävin microsoftin supportista niitä korjaus juttuja mut ei tehonnu. Kellään mitään ideaa että mikä vikana?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu