Epäilen olevani raskaana, enkä tiedä mitä tehdä

Saara11

Olen 15v tyttö joka epäilee olevansa raskaana. Minulla on ollut jo pidemmän aikaa raskaus oireita ,mutta olen ajatellut niiden olevan vain krapulaa. Ja tiedän että on vastuutonta juoda näin nuorena, mutta tehty mikä tehty. Minun pitäisi käydä tänään ostamassa raskaustesti ,mutta en tiedä yhtään mikä on paras ja millä saa varmimmman tuloksen. Enkä tiedä yhtään mitä tehdä jos olen raskaana.

32

1748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koljander Taavi

      No kysy apteekista, kyllä sieltä tietävät. Ja jos näyttää positiivista niin kyllä ne neuvolassa neuvovat. Niin ja tietty luonto sitte lopussa laittaa tekemään oikein.....

      • Saara11

        Kiitos sinulle.


      • ...
        Saara11 kirjoitti:

        Kiitos sinulle.

        Voi hyvinkin käydä niin onnellisesti, että koska olet itsekin vielä lapsi ja ryypännyt, raskaus menee kesken. Huonolla onnella saat monivammaisen FAS-lapsen.


    • syytä itteäs

      voi voi saara eiko sua opetettu jo koulussa että pojan pippelin kans kun leikkii nii tulee raskaakls etkö tienny sitä? voi voi saara poloinen sun pitää kertoo nyy vanhemmilles tosta ja syyttää kaikesta sitä poikaa jolla on se pippeli kun antoi sun leikkiä sillä poika pitää viedä poliisi laitokselle

      • Saara11

        Kyllä tiedänettä seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi, jotenpa itseäni voin tästä raskaudesta syyttää.


      • ....
        Saara11 kirjoitti:

        Kyllä tiedänettä seksin harrastamisesta voi tulla raskaaksi, jotenpa itseäni voin tästä raskaudesta syyttää.

        Oliko isokin heppi jolla sut painettiin tiineeksi?


      • saara5
        .... kirjoitti:

        Oliko isokin heppi jolla sut painettiin tiineeksi?

        Perus 16 cm about!


    • Erkki Matonen

      307?

      On näköjään joku päässyt kännykällä naputtelemaan. Hupaisaa...

      Tai sitten monumentaalisen hyvä avaus?

    • Naapurin Tyyne

      Ap. Mä oon niiiiiiiiiiiiin iloinen sun puolesta. Susta tulee tosi hyvä äiti ja kyllä sä pärjäät. Siis ihquu!

      • Saara11

        Joo siis on niin ihguu olla raskaana. Ja niin musta varmaan tulee hyvä äiti mun Pentti Irmelille.

        Mutta soitanko vaan sinne neuvolaan ja varaan ajan vai pitääkö sinne paikan päälle mennä. t.tietämätön


      • Naapurin Irmeli
        Saara11 kirjoitti:

        Joo siis on niin ihguu olla raskaana. Ja niin musta varmaan tulee hyvä äiti mun Pentti Irmelille.

        Mutta soitanko vaan sinne neuvolaan ja varaan ajan vai pitääkö sinne paikan päälle mennä. t.tietämätön

        Kysy vaikka siltä joka sua pökkäs? Se on varmaan avulias poika!


      • Saara11
        Naapurin Irmeli kirjoitti:

        Kysy vaikka siltä joka sua pökkäs? Se on varmaan avulias poika!

        Joo sitähän varmaan hirveesti kiinnostais joku vitun vauva, koska ryyppääminen on paljon mukavampaa.


    • Saara11

      Hoitakaa mut kuntoon SAATANA ARGH!!!!

    • asiat kuntoon.

      1. Soitto terveyskeskuksen ajanvarukseen.
      2. Kerrot että tarvitset raskaustestin.
      3. Sinulle kerrotaan käytäntö: eli koska voi mennä labraan tekemään testin.
      4. Menet labraan ja testi otetaan pissasta.
      5. Saat tietää tuloksen esim soittamalla sovitusti , kertovat koska voi soittaa.
      7. Soittaessasi tuloksia voit kysyä neuvoa jatkosta, ehkäisyneuvonnasta tai mahdollisesta raskaudesta riippuen mikä tilanne ja kuinka suhtaudut siihen.
      He auttavat sinua tilanteesta eteenpäin, koska nämä asiat ovat heille arkipäivää ja nämä tilanteen toistuvat satoja kertoja alan ammattilaisille joten ei tarvitse eikä kannata jännittää asiointia kenenkään.

    • Mites tässä nyt näin kävi. Tosin kävi miten kävi niin et ole ensimmäinen.
      --
      Saitko se raskaustestin ostettua? Niitä on myynnissä ihan K-kaupoissa siinä kassan vieressä myös.
      Mutta siis oletko raskaana?

    • muori vuan..

      ois kannattanu haarat pitää ristissä..tehty mikä tehty, ota se testi ja jos näyttää plussaa olet tulossa äidiksi. Mene perhe tai -neuvolaan juttelemaan, asiahan ei pysy salassa, joten kerää voimasi ja kerro se äitilles, hän voip olla tukena sitten kun vauva syntyy. Tsemppiä sulle, joskushan tuossa iässä kun ollu pojan kanssa, voi tulla tunne että käviköhän nyt näin, mutt voip ola että kuukautiset tuossa iässä tekee omia temppujaan, eihän sitä vielä niin satavarmasti olla tulos raskaaksi. toisakseen toivon jotta et ole paksuna, sillä olet niin nuori ja sun elämä nyt menee vaipparalliin ja kaikkee muutakin vastuuta tulee...
      Minä itse sain lapsen 20 senä ja nyt takaa päin aatellen, en olisi vielä silloin halunnut tulla äiteeks, mut niin kävi,,en kerennyt maalla tehdä sitä nuoruuden kivoi juttui, käydä leffassa ja olla nuorten kanssa nuori..kun tulin kaupunkiin eka moka oli mennä pojan kanssa saman peiton alle.

    • Trollintunnistin

      Avaus on typerä trolli. Ja te vastaatte!

    • Lapsen iskä

      Toivottavasti avaaja on raskaana. Mä niin tykkään vauvoista!!

    • ttkkl

      Apostoli Paavali kirjoittelee naisten pelastumisesta lastensynnyttämisen kautta! Josakin Apostooli Paavalin kirjeessä!

    • erfwfer4

      Et siis halua lapsia... Mene lääkäriin ja laita "letkut poikki" niin et saa lapsia ikinä... huoletonta, eikö?

    • lapsenkädet

      Salaa se raskaus täydellisesti,
      niin että voit pitää sen ihanan lapsen.
      Lapsenmurhaajat eivät voi teloittaa
      lastasi kun se on oliko se
      yli neljä kuukautta?
      Raskausaikana aloita kartoittamaan
      itsellesi paikkaa, johon karata
      lapsen kanssa.
      Olisiko hesassa joku kommuuni,
      joka ottaisi sinut suojiinsa?
      Vai onko ne ihan täysjärkisiä
      siellä?
      No joka tapauksessa
      ajattele nyt kuinka hienoa on
      saada oma kaunis, viaton
      pieni vauva,
      jota voit hoitaa ja
      rakastaa.
      Tulet olemaan lapsen
      kanssa tosi onnellinen.

      • Hvyyvyvvyvyvy

        Mistä sinä sen tiedät? Joku kommuuni? Taidat olla pilvessä?


    • ex teiniäiti

      jeeep jep jep.oot vitun nokkela! tee raskaustesti.jos ostat halpoi tee kaksi tai clear blue vai miten se kirjoitetaan.digitaalinen raskaustesti.ja kyllä tämä henkilö ei oo pakosti mikään "trolli", MÄ OLEN NYT 28 JA MULLA ON 11 V POIKA! synnytin 16 vuotiaana ekan lapsen.käytin e-pillereitä ja unohdin ottaa yhden, ja unohdin et unohdin. KESKUSTELUN ALOITTAJA! jos todella olet raskaana tee kotitesti, sit varaa labraan aika jossa asia varmistuu, pohdi tarkkaan mitä tahdot tehdä jos olet raskaana, lopeta dokaus kunnes saat varmuuuden asiaan...minä toivon etten auta trollii kuten monet täällä epäilee.mitä raskausoireita sinulla on? älä juo enää.ÄLÄ JUO ENÄÄ.et ennen kuin saat tiedon varmaksi, ja suositttelen jos vanhemmat tai jotkut voi auttaa anna lapsen kasvaa mahassa ja tule äidiksi.minä olen onnellinen enkä kadu tippaakaan etttä pidin lapseni.en edes harkinnut aborttia.miehen isästä erosin sillä hän oli seko.dokasi ja hakkasi mua vaikka olin raskaan.se on ooneksi ajat sitten takana. :) nyt mulla on poika ja tytär ja avioliitto....mieti näitä asioita....mut tee se testi ja tuu kertoo tänne tulos? :) jos et todella vitsaile, hae huomioo tai trollaile tai jotain muuta niin mä voin tukea ja neuvoa asioissa vaikket olekkaan tutttu, tiedän mille tuntuu olla nuori ja epäillä raskautta.käyn kattoo ootko vastannut tähän viestiini.jos vastauksesi on asillinen jne. en usko et pakosti haet huomioo/trollaat.tms.mutta kun noi ihmiset sai sut kommentoimaan kestelua niin että kummastelen oletko oikeesti tosissaan vai onko tää joku huomionhaku tai trollaus.minä tiedän tunteesi total vaikkei ehkä sille tunnu kun en oo tuttusi ollenkaan.elikkä marssijärkkä: kotitesti ,mieluiten clear blue, sit varaat labraan varmistus ajan , tämän jälkeen varaat neuvola ajan ja mietit mitä teet.odotan mitä vastaat ja toivon et musta oli apua.jos aiot pitää lapsen susta voi tuen avulla tulla vaikka kuinka hyvä äiti.tuli minustakin kun olin pari vuotta niin et sain lähes päivitäin vanhemmilta tukea, koska mieheltäni en saanut vaan pakenin kodista kun hän hakkasi vielä kerran minut ja olin raskaanamenin naapuriin, naapuri soitti poliisit ja ambulanssin mulle että vauva on kunnos..kaikki oli kunnossa ja mies 3 pv putkassa et ehdin pakata kamat ja mennä vanhemmille.siel sain tukea :) raskausajan ja 2 ekaa vuotta vauvan kanssa :) kerro uutiset sitten tänne.minä ainakin olen oikeesti puolellasi.mikäli et tosissaa trollaa tai huijaa.sano suoraan onko tää vitsi etten turhaan jaa neuvoja!

      • ex teiniäiti

        ohoh.tulipa pitkä teksti.toivon et jaksat kuitenkin tarkasti lukea :)


      • Realistinen Erkki
        ex teiniäiti kirjoitti:

        ohoh.tulipa pitkä teksti.toivon et jaksat kuitenkin tarkasti lukea :)

        Kirjoitustaidosta päätellen olet ehkä 14 vuotta.


      • Jooopa.
        ex teiniäiti kirjoitti:

        ohoh.tulipa pitkä teksti.toivon et jaksat kuitenkin tarkasti lukea :)

        Vaikutat kyllä kirjoituksen perusteella pahasti alle 15-vuotiaalta tai sitten olet vain vähä-älyinen!


      • 34672
        ex teiniäiti kirjoitti:

        ohoh.tulipa pitkä teksti.toivon et jaksat kuitenkin tarkasti lukea :)

        Olipa sekavaa tekstiä ex-teiniäidiltä. Erosit miehen isästä? Ja mitä muuta? Ei vaikuta selväpäisen 28-vuotiaan tekstiltä. Sääliksi käy lapsiriepuja, jos sulla niitä on.


    • Lapsen isäpuoli

      Salaa se raskaus täydellisesti, ja piilota vauva pakastimeen.

      • kokeile toimia niin

        tuo voisi toimia


      • Saara11

        Voisi yrittää :)


    • 83585858588

      Öööh, no mikset soita esim. terveyskeskukseen? Sinne itsekin soitin päivystykseen heti kun varmistui kahdella testillä olevani raskaana. Nopeasti sain ajan terveydenhoitajalle ja lääkärille. Ei siinä tarvitse itseään tai toista syytellä. Sellaista tapahtuu ja todella hyvä että apua saa helposti ja nopeasti.

    • Oul(m)

      Saara ,onko menkat jäneet?Onko nännit alkaneet kasvaan?Tiedätkö kuka vois olla isä ,joka sua painoi ,että oisit tullut paksuksi ?Mikset käytä pillereitä sillai voi harrastaa sit sexiä paljaallakin .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe