Mitä martina tekee työkseen

Teresan kirja

Saako Martina kelan etuuksia? Asumistukea, tms? Onko kortistossa?urheilee päivät pitkät !

20

550

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruptsin malliin

Tekee töitä koneella 27/7.

• KARPAASI!!!!!!!!!!
      • tuplamylly

Lapsiluku tuplaantuu ja tissien silikonimäärä.

• tsottsot

Miksi ei sitten maksa uo-velkojaan???

• lsödhghoshegh

No sehän on hienoa, jos tuplaantuvat. Mielestäni 35 000 euroa vuodessa ei ole varsinaisesti leuhkimisen arvoinen tulos.

• oma itsensä
        lsödhghoshegh kirjoitti:

No sehän on hienoa, jos tuplaantuvat. Mielestäni 35 000 euroa vuodessa ei ole varsinaisesti leuhkimisen arvoinen tulos.

Jää reilusti alle keskitulon. Keskituloinen ansaitsi vuonna 2013 39 745, eli 3180/kk. Eniten huvittaa kun miettii miten paljon Martina saa huomiohuorata eurojensa eteen. Mitä nöyryytystä ja kuraa saa osakseen.

Me tavikset pääsemme paljon helpommalla. Toimeen tullaksemme emme tarvitse silikonitissejä tai pillukuvia. Rauhassa saamme käydä seinästä revittyinä maitokaupassa. Eikä tarvitse esittää yhtään parempaa kuin onkaan.

• adsfdsffafdsfasfdsfd

Hyi miten ruma ja tyhmä akka!

• mopsei lonkkei

Kyllä sillä silti ilmeisesti tunkiota paremmin menee.

• Stefu parka

Miksei se urheilu tuota tulosta, miksi on tuollainen pökkelö vartalo? Kai se kaikki etuisuudet saa mutta yksi asia on varma: ruma se ainakin on vaikka miltä kantilta kattoo. Epäonnistuneet silikonit ja mahatatskat tekevät loppusilaukseun kauheudelle.

• ratsja

vedä huppu päähän marakatti ei sua kukaan jaksa ihailla

• vanhin ammatti

Huoraa.

• lunttanaaa

On kv-uo-yh

• tyhjä taskut

Tulothan sillä on ollut huomattavasti suuremmat kuin täällä keskimääräisellä kirjoittelijalla.
      Ja älkää nyt alkako kehumaan niillä olemattomilla tuloillanne, teette vaan itsestänne pellen.
      Kaitpa se kaikkien kiusaksi osaa jotakin tehdä oikein.

• Thermos soi Levillä

Osaa soittaa huilua polviasennossa.

• Qummis
        Thermos soi Levillä kirjoitti:

Osaa soittaa huilua polviasennossa.

On Martina mitä hyvänsä, en tiedä. Mutta sinä olen alhainen ihminen, ja kirjoituksesi on alaarvoinen. Yrität sillä häpaistä sekä Martinaa, että Stefania. Kysyn MIKSI? Mitä pahaa ovat sinulle tehneet??. Sitäpaitsi Martina on verotuksen perusteella ansainnut viime verotuskaudella yli 30 000 e. Ihan itse. Kyllä siinä muutakin täytyy tehdä kuin mitä sinä mainitsit. Vakuutan myös etten ole sukua kummallekkaan. Vain tämä ällöttävä ihmisten alasajo yritys inhottaa.

• olen järkyttynyt

Tänään Iltalehden yhteiskuvassa, verrattuna muihin neitokaisiin, Mara on todella jykevän ja hyvinsyöneen näköinen, . Marasta puuttuu tiettyä viehkeyttä ja naisellisuutta, mikä yleensä mallikaunottarilla on luonnostaan.
      Maskuliininen leukakin pisti silmään.

• ei malliainesta

Ei Martina ole malli muuta kuin mielikuvituksessaan, joten mallimainen viehkeys voi puuttua.

• tavalla/toisella

Käyttää kaikkia hyväksi/hyödyksi. Niin yleensä narsisti/psykopaatti elää.....

Martina ei muuta osakaa, kun loisia

• työtä, jota ei ole

Ai mitä tekee....No, tekee levyn toy-boy bänkin kanssa. Ajaa pyörällä ylös ja
      alas mäkeä. Viruttelee, voimistelee, ottaa itsestään kuvia, juo, syö, esitte-
      lee ostamiaan ( ?) vaatteita, kuvaa itseään, on olevinaan juontaja.

Riitelee, käy "keikoilla" joista kukaan ei tiedä mitään... On olevinaan muutakin
      kun äiti paperilla. Lapset vie hoitoon/iseilleen.... Siis Mitä Martina Tekee
      Työkseen...kaikkea edellä mainittua.. Elää loisimalla toisen tyttärensä
      isän asunnossa... ja varmaan nostaa kaikki tuet, mitä vaan pystyy yhteiskun-
      nalta nyysimään...

• perfact hemme

Soittaa huilua Levin orkesterissa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      188
      1351
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33