Narsistin varjo

lottamari<3

Narsistilla kulkee perässään varjo, joka kuuntelee, tarkkailee ja rekisteröi kaiken minkä näkee, kokee ja tuntee ympärillään. Tapasin miehen, joka persoonallaan sai minut uskomaan, että hän on herkkä ja empaattinen kovia kärsinyt ja elämässään toisten kaltoin kohtelema.Hän osasi puhua taidokkaasti, keskustella, kuunnella ja oli taitava lohduttaja ja myötäeläjä...niin uskoin ja luulin. Niin,se oli vain se hänen näytelmäpuolensa, roolihahmonsa, joka hänellä oli oltava, jotta hän saisi lähteen koukutettua itseensä ja tämän kautta tuntea hyväksyntää ja kokea itsetuntonsa olevan heikkoa minätuntemusta vahvempi.

Esiin astui kuitenkin aina hänen toinen persoonansa Varjo, joka oli jotakin vallan toista. Se oli vihamielinen, empaatiton, ilkeä, herjaava, loukkaava ja täysin kylmä ja itsekeskeinen. Tämä Varjo oli loukkaantuja, kostaja, valehtelija ja taitava manipuloija, kiero ja epäluotettava, joka ei kaihtanut mitään keinoa satuttaessaan toista ja sen hän teki taitavasti juuri henkisellä tasolla niin, että tiesi aina tarkalleen mikä toiseen sattui ja mikä häntä loukkasi.

Naristia ei voittaa, hän voittaa aina.Vaikka olisit kuinka henkisesti vahva hänen Varjonsa on aina narsistia itseään ja sinua vahvempi. Narsisti on tavallaan tuon Varjon orja tai vanki,hän ei pääse sitä pakoon ja hänen on toteltava sitä.

Olen nähnyt kuinka tuo Varjo ottaa täysin narsistin valtaansa ja hän muuttuu pahaksi ja sisältä astuva viha saa hänessä toimintavallan.Narsistin Varjo ei anna periksi,hän ei luovuta, hän ei myönnä, hän ei suostu, ei neuvottele, hän ei välitä, hän jatkaa raivoisasti vihansa vallassa ja sen voimavarana on ylpeys. Narsistin ylpeys ei suostu häviämään, koska sen taustalla taas piilee häpeä. Narsistin Varjoa ruokkii taas ylpeys ja häpeä..näiden vallassa narsisti elää ja heikon itsetuntonsa tähden hän ei voi näyttää häpeäänsä ja siksi se on korvattava ylpeydellä jotta ei kukaan näkisi sitä häpeää, jota narsisti itse kammoaa ja jota ei siedä.

Tuo säälittävältä näyttävä ihminen onkin kaikkea muuta kuin herkkä ja empaattinen toisia ymmärtävä ja säälivä ihminen. Hänessä asuu paha ja se paha ei ole tästä maailmasta, se on jostakin niin pohjattoman syvältä ja mustasta paikasta, että sinne ei mikään valo koskaan voi päästä.Se on musta-aukko, joka imaisee kaiken lähelle tulleen..yrittää vetää puoleensa kaikkea, koska on kateellinen ja mustasukkainen ja itsekäs.

Voi kun voisi tälläisen ihmiseen laittaa varoituskolmion "Varo Varaa" Jokaisessa ihmisessä pitäisi olla jonkinlainen tunnistin narsistia vastaan..jonkinlainen sensori, joka kohdatessaa laukaisee tuon varoituskolmiosanan nettiruutuun tai minne vaan missä tuo ihmispedon voi kohdata.

23

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan hieno kuvaus

"Naristia ei voittaa, hän voittaa aina.Vaikka olisit kuinka henkisesti vahva hänen Varjonsa on aina narsistia itseään ja sinua vahvempi. Narsisti on tavallaan tuon Varjon orja tai vanki,hän ei pääse sitä pakoon ja hänen on toteltava sitä."

Aivan hieno kuvaus narsistista. Oikein kaunokerronnallista.

Eihän sinusta kuitenkaan enää tunnu tuolta, että hänen Varjonsa oli/on sinua vahvempi?

• Jos ottaisin omaan

Jos ottaisin omaan käyttööni tuon Varjoajatuksen oman narsisti-psykopaattini kohdalla... niin onhan se hänenkin Varjonsa juuri tuollainen kuin kuvailit, häntä se pitää vallassaan. Mutta hän onkin niin heikko. Hänen Varjonsa hallitsee heikkoa häntä.

Se Varjo on kuitenkin keskenkasvuinen, heikko sekin ja sairas. Sillä varjolla ei voi hallita terveempää ihmistä, kunhan se terveempi ihminen vain huomaa, että kyseessä on tuollainen varjo.

Olet ainakin oivaltanut kuinka mahdoton ihminen narsisti on. Mitään parempaa kerrottavaa minullakaan ei omasta narsisti-psykopaatistani tekemieni havaintojen pohjalta ole : ). Onneksi itse olen päässyt irti hänestä.

• Jose2

Kuvaus on kuin omasta elämästäni vuosia sitten. Ensin luulin tapaavani hyvän ihmisen, joka osoittautui loppupeleissä tosi sairaaksi. Nyt hänen viimeinen lähteensä ehtyi ja hänellä on pakonomainen tarve raportoida siitä "kaikille". Minulle entisenä lähteenä tyyliin - "minä olen viaton uhri" ja "kaikki kenelle asiasta kerron ovat samaa meiltä kanssani". Minä en ole mitenkään erikoisessa asemassa häneen nähden joten hän varmaan ottaa yhteyttä kaikkiin mahdollisiin entisiin lähteisiinsä, jos joku taas narahtaisi. En usko, että olen ainoa entinen lähde, johon hän on vuosien ajan pitänyt yhteyttä aina välillä. Narsisti pitää itseään kaikkien yläpuolella ja luulee kaikkien ihmisten puhuvan vain hänestä. Ihan kuin täysin vieraillakin ihmisillä ei olisi ollenkaan omaa elämää. Tosiasiassahan ulkopuolisia ei narsistin elämä kiinnosta yhtään ja se häntä harmittaa. Läheiset ja entiset lähteet taas pyrkivät pysymään mahdollisimman kaukana, koska narsisti pystyy sekoittamaan kaikkien normaalin elämän. Onko vain minun exälläni tapana vai kuuluuko se narsistin luonteeseen uhkailla rikosilmoituksella ja oikeuteen haastamisella? Uhkaaminen kuuluu kyllä narsistin luonteeseen, mutta jääkö se yleisesti siihen. Minustakin hän kerran uhkasi tehdä rikosilmoituksen, kun jo suhteemme loputtua, huomasin hänen seuraavan minua ja siitä hänelle kerroin tyyliin, että antaa olla viimeinen kerta. Minä olin häntä hänen mielestään uhannut. Kun olimme vielä yhdessä ja hän piti yhteyttä entisiin lähteisiinsä ja "kärysi" siitä, niin hän uhkasi exlähteen haastaa oikeuteen. Ja mistäköhän, kun itse säännöllisin väliajoin otti yhteyttä. Sitäkään oikeudenkäyntiä ei koskaan käyty.

• rikos ja rangaistus.

Kun puhutaan narsistista, niin mikään ei koskaan ole liian selvää. Narsisteilla saattaa olla rikollisia taipumuksia ja kun hänet uhataan laittaa vastuuseen teoistaan ja puheistaan, niin alkaa lällättely ja uhrin ärsyttäminen "aina haastamassa oikeuteen" puheilla. Narsisti ei vain ota vastuuta koskaan itsestään ja tekemisistään, syy on aina muualla kuin hänessä, vaikka hän itse on se rajattoman röyhkeä idiootti, joka ei osaa pelata harmoniassa vallitsevan ympäristönsä kanssa.
        Narsisti rikkoo rajoja ja lakia. On vain hyvä, jos hänelle rajat asetetaan ja näytetään, ja usein narsistin kohdalla laki on ainut, joka määrittelee rajat hänen toiminnalleen.

• Jose2
        rikos ja rangaistus. kirjoitti:

Kun puhutaan narsistista, niin mikään ei koskaan ole liian selvää. Narsisteilla saattaa olla rikollisia taipumuksia ja kun hänet uhataan laittaa vastuuseen teoistaan ja puheistaan, niin alkaa lällättely ja uhrin ärsyttäminen "aina haastamassa oikeuteen" puheilla. Narsisti ei vain ota vastuuta koskaan itsestään ja tekemisistään, syy on aina muualla kuin hänessä, vaikka hän itse on se rajattoman röyhkeä idiootti, joka ei osaa pelata harmoniassa vallitsevan ympäristönsä kanssa.
        Narsisti rikkoo rajoja ja lakia. On vain hyvä, jos hänelle rajat asetetaan ja näytetään, ja usein narsistin kohdalla laki on ainut, joka määrittelee rajat hänen toiminnalleen.

Exäni on joutunut muutaman kerran virkavallan kanssa tekemisiin, mutta ei ole saanut rangaistusta. Olenkin ihmetellyt, millä hän kiristää lakimiesystäväänsä, kun hän aina tulee puolustamaan narsistia. Harvalla virkamiehellä on tarpeeksi tietoa narsistien luonteesta, jotta pystyisivät näkemään heidän lävitseen tuomioistuimissa. Aikoinaan hänen huoltajuuskiistaansa käsiteltiin vuosia oikeudessa ja narsisti voitti. Miehessä ei kuitenkaan ollut mitään vikaa, mutta narsisti lakimiehineen pystyi osoittaa miehen kyvyttömäksi huoltajaksi ja narsisti sai lasten yksinhuoltajuuden.

• ihmistyyppinsä
        Jose2 kirjoitti:

Exäni on joutunut muutaman kerran virkavallan kanssa tekemisiin, mutta ei ole saanut rangaistusta. Olenkin ihmetellyt, millä hän kiristää lakimiesystäväänsä, kun hän aina tulee puolustamaan narsistia. Harvalla virkamiehellä on tarpeeksi tietoa narsistien luonteesta, jotta pystyisivät näkemään heidän lävitseen tuomioistuimissa. Aikoinaan hänen huoltajuuskiistaansa käsiteltiin vuosia oikeudessa ja narsisti voitti. Miehessä ei kuitenkaan ollut mitään vikaa, mutta narsisti lakimiehineen pystyi osoittaa miehen kyvyttömäksi huoltajaksi ja narsisti sai lasten yksinhuoltajuuden.

Vai olisiko kyse siitä, että asianajajan tehtävä on puolustaa ja hänelle maksetaan siitä palkkio. Raha määrittelee aika paljon tätä yhteiskuntaa, hyvässä ja pahassa. Eräs julkkisjuristikin ottaa aina isot rikolliset asiakkaikseen, koska he ovat hänelle varmaa tuloa, valtiolta. Hän vain hoitaa tehtävänsä, jolnka tarkoituksena on saada mahdollisimman suotuisa päätös asiakkaansa kannalta. Oli se sitten väärin tai oikein, tuomioistuin on tuo joka määrittelee oikeamukaisuuden.

Narsisti on taitava puhumaan ja selittelemään asioita, aina niin kuin hän itse haluaa ne asiat esittää - itsensä osalta edullisella tavalla. Hän vetää näytelmäroolia ja roolittanut myös ihmiset ympärillään. Käsikirjotus on siis laadittu ja näytelmä käyntiin.

Hän on kiusaaja ja piru, joka tarvitsee hovia (tukijoita) ympärilleen. Hoviksi kelpaa kaikenlaiset toopet ja änkyrät, heille sallitaan kaikki sellaiset asiat ja ominaisuudet, joita narsisti ei itselleen sallisi ja jotka kiusaamassaan henkilössä ovat narsistin mielestä väärin. Kyseessä on niin kieroutunut tyyppi, että parempi pysyä kaukana.

• Kyllä jokainen
        Jose2 kirjoitti:

Kyllä jokainen puolustusasianajajan oikeuteen saa. Jos ei ole rahaa palkata, niin yhteiskunta kustantaa. Ei siinä ketään tarvitse kiristää.

Eihän puolustusasianajajan tehtävä ole ilmeistä rikosta todistaa tekemättömäksi vaan aivan työkseen ajavat tuomioita alemmas, kuin innokas syyttäjä olisi valmis vaatimaan. Syyttäjä/puolustus -järjestelmä takaa oikeudenmukaista lopputulosta.

• Meillä taas. Täällä

"Kun olimme vielä yhdessä ja hän piti yhteyttä entisiin lähteisiinsä ja "kärysi" siitä, niin hän uhkasi exlähteen haastaa oikeuteen. Ja mistäköhän, kun itse säännöllisin väliajoin otti yhteyttä. "

Meillä taas. Täällä ykköslähteen virkaa hoitaessani olen myös tullut uhatuksi oikeudella... Kun narsisti-psykopaattini aina välillä tiedotti niistä uusista uhreistaan, raivostuin hänelle suunnattomasti hänen kömpelyydestään, ei pystynyt pitämään omana tietonaan.

Tahallisen välinpitämättömästi antoi itsensä näkyä pariskuntana toisen kanssa, vaikka kävi minun luonani myös säännöllisesti. Meidän välillämme oli tuossa vaiheessa pelkkää seksiä, mikä ei varmasti kuulostaisi kenenkään naisen mielestä hyvältä: "Ai, sinulla kulta on siis hänen kanssaan ainoastaan seksiä, ette tee yhdessä muuta... no ei se sitten mitään.."

Yhtä kaikki, raivostuin suunnattomasti niinä kertoina, kun hän käräytti itsensä tännepäin ja annoin palaa, eli soitin hänelle ja raivosin sydämeni kyllyydestä. Lähetin myös ilkeääkin ilkeämpi ja pisteliästäkin pisteliäämpiä tekstiviestejä, jotka eivät jättäneet arvailujen varaa, että minne manalanosaan retaleulosteen toivoin päätyvän mielummin välittömästi.

Hän kun ei minulle ja minun toiminnalleni mitään mahtanut, niin poliisillahan hän minuakin uhkasi : D : D : D. En jaksa kirjoittaa niin paljoa nauruhymiöitä kuin tämä asia vaatisi. Kirjoitin hänelle tuon uhkauksen jälkeen viestin, jossa oli totuus hänen mielenterveydestään viidellä kirjaimella ja hänen nimensä siinä perässä. Sitten siinä oli kehotus näyttää se viesti siellä poliisilaitoksella...

Eipä tullut koskaan kannetta ainakaan tänne asti ; D.

• Jose2
        Meillä taas. Täällä kirjoitti:

"Kun olimme vielä yhdessä ja hän piti yhteyttä entisiin lähteisiinsä ja "kärysi" siitä, niin hän uhkasi exlähteen haastaa oikeuteen. Ja mistäköhän, kun itse säännöllisin väliajoin otti yhteyttä. "

Meillä taas. Täällä ykköslähteen virkaa hoitaessani olen myös tullut uhatuksi oikeudella... Kun narsisti-psykopaattini aina välillä tiedotti niistä uusista uhreistaan, raivostuin hänelle suunnattomasti hänen kömpelyydestään, ei pystynyt pitämään omana tietonaan.

Tahallisen välinpitämättömästi antoi itsensä näkyä pariskuntana toisen kanssa, vaikka kävi minun luonani myös säännöllisesti. Meidän välillämme oli tuossa vaiheessa pelkkää seksiä, mikä ei varmasti kuulostaisi kenenkään naisen mielestä hyvältä: "Ai, sinulla kulta on siis hänen kanssaan ainoastaan seksiä, ette tee yhdessä muuta... no ei se sitten mitään.."

Yhtä kaikki, raivostuin suunnattomasti niinä kertoina, kun hän käräytti itsensä tännepäin ja annoin palaa, eli soitin hänelle ja raivosin sydämeni kyllyydestä. Lähetin myös ilkeääkin ilkeämpi ja pisteliästäkin pisteliäämpiä tekstiviestejä, jotka eivät jättäneet arvailujen varaa, että minne manalanosaan retaleulosteen toivoin päätyvän mielummin välittömästi.

Hän kun ei minulle ja minun toiminnalleni mitään mahtanut, niin poliisillahan hän minuakin uhkasi : D : D : D. En jaksa kirjoittaa niin paljoa nauruhymiöitä kuin tämä asia vaatisi. Kirjoitin hänelle tuon uhkauksen jälkeen viestin, jossa oli totuus hänen mielenterveydestään viidellä kirjaimella ja hänen nimensä siinä perässä. Sitten siinä oli kehotus näyttää se viesti siellä poliisilaitoksella...

Eipä tullut koskaan kannetta ainakaan tänne asti ; D.

Isossa kaupungissa ihmiset jäävät vieraaksi toisilleen ja narsistini ex-lähteet olivatkin lähes poikkeuksetta kaikki eri kaupungeista. Hänestä oli rikollista pitää yhteyttä parisuhteessa olevaan naiseen, vaikka itse oli lähes yhtä innokas yhteydenpidossa. Hänellä ei myöskään ollut koskaan tapana ilmoittaa ex-lähteille, koska hänellä oli parisuhde ja koska ei. Näin hän piti kaikki langat itsellään ja ne innokkaat ex-lähteet lämpiminä.

• lottamari<3

Tämä veijari myös piti selkäni takana peliään muiden kanssa, lähetteli sydämiä ja pusutteluja ja sanoi olevansa sitoutunut vain minuun.Kun otin asian puheeksi hän vain totesi, että ei viitsitä enää puhua siitä,puhutaan jostain muusta.Eli halusi ikävät asiat itsestään ja petturuutensa lakaista äkkiä piloon, kun tiesi käryn käyneen.Kaksinaamainen paska, joka pyörittelee taitavasti naisia ihan pelkällä opettelemallaan "ihana minä" persoonallaan.Naiset kuulemma sanovat aina "voi miten ihana mies, miten tuollainen mies voi vielä olla vapaa" Hah..niinpä..

särkenyt monta sydäntä..edellinen on hoitolaitoksessa täysin toimintakyvyttömänä kasvina, kun tämä narsisti ajoi hulluuden partaalle teki riippuvaiseksi itsestään.Lopulta pakeni paikalta ja jätti naisen lumihankeen yövaatteisillaan makaamaan ja kertoi minulle, että katsoi auton peilistä, että sinne se lensi mukkelismakkelis, mutta en viitsinyt enää mennä katsomaan..kyllä se sieltä nousi, että ei pahasti ollut käynyt.Nainen oli raahautunut auton perässä, kun epätoivoisena oli riippunut miehen takissa kiinni.

Kaiken aina selitti parhain päin vaikka olisi kuulostanut kuinka koomiselta, valheelta tai puutaheinältä, niin häntä ei liikauttanut.Syy oli aina vastapuolessa, joka ei ymmärtänyt häntä ja sitä kuinka suvaitsevainen hän oli ja huomaavainen.

Palakoon siellä...

• "Naristia ei voittaa, hän voittaa aina."

Niin kauheasti minulla ei ole kirjoitukseesi mitään lisättävää tai poisotettavaa, paitsi tuohon varjoon liittyen haluan laittaa linkin jos varjo on jollekulle on vieras käsite ettei tule sellaista käsitystä, että tuo varjo on jotain joka on vain narsistilla vaan sellainen on meillä kaikilla ihmisillä...

http://www.tiede.fi/keskustelu/22044/ketju/kohtaa_varjosi_ihminen

Mitä tulle tuohon "narsisti voittaa aina", johon kiinnitin huomiota syystä, että ännä aikoinaan oisko ollu jo vuosi suhteen päättymisestä laittoi spostia, jossa oli juurikin tuohon voittamiseen liittyvä lause tyyliin "tiedän mihin pyrit, turha koittaa XXX (=hänen nimensä) voittaa...

Sitä en tiedä mihin hänen mielestään edes pyrin kun ei aktiivista yhteydenpitoakaan enää ollut aikoihin puolin ja toisin...

Olen ennenkin kysynyt samaa, että mitä tuolla voittamisella tarkoitetaan...

• Jose2

Narsisti ei häviä koskaan, koska ei ole tehnyt mitään väärää. Hän saa kaikki asiat puhuttua toisen tekemäksi. Lähinnä ajattelen niin, että hän luulee voittavansa, koska kaikki narsistin elämässä on kilpailua. Se on hänen hyökkäyksensä ihmistä kohtaan, josta tietää, ettei enää voi vahingoittaa. Hyvänä esimerkkinä ovat juurikin entiset lähteet. Kun uusi seurustelukumppani ottaa puheeksi narsistin yhteydenpidon entisiin, niin se on vain entisten yhteydenpitoa ja hänen elämänsä sekoittamista. Narsisti parhaassa tapauksessa näyttää puhelimensa ja sähköpostinsa "katso nyt en ole lähettänyt mitään"-tyyliin. Hän on ovelasti poistanut kaikki lähettämänsä taikka siirtänyt ne muualle.

• Niin. Kenen miel.

"Narsisti ei häviä koskaan, koska ei ole tehnyt mitään väärää. Hän saa kaikki asiat puhuttua toisen tekemäksi."

Niin. Kenen mielipidettä tuossa sitten kysytään, kuka voittaa ja kuka häviää ja mitä. Narsistin mielestä varmaan kaikki onkin kilpailua ja koska hän ajattelee asiat vain omalta kantiltaan, niin hänen vastauksensa on tietenkin se, että hän voittaa.

Todellisuudessa mitä mahtaa ajatella, kun kerran itsetuntonsa on huono. Onhan se aina mahdollista, että jotkut haluavat hännystellä narsisteja, jos heillä on omia vihamiehiä, niin narsistista voi olla "apua" toisten lyttäämisessä. Toisaalta narsistiin ei voi luottaa lainkaan, on liukas kuin saippua ja voi koska tahansa olla kenen puolta tahansa, ainoastaan loukatakseen hämmästyttävällä tavalla.

• nbbvvccx

Tai pitää useampaa puhelinta. Tämäkin valkeni minulle 8 vuotta liian myöhään.

• Jose2

Narsistin mielisanat ovat kouluttaminen, kiltti ja kuuliainen. Ihminen, joka uskaltaa olla hänen kanssaan eri mieltä, koulutetaan narsistin toimesta toimimaan hänen mielihalujensa mukaan. Narsistin kanssa tulee hyvin toimen, jos on koko ajan samaa mieltä sekä kiltti ja kuuliainen. Naisen kohdalla se tarkoittaa aivotonta blondia ja miehen kohdalla tohvelisankaria. Mikäli kumppani ei näihin rooleihin sovi, niin hänestä tulee entinen lähde. Omia ajatuksia tai mielihaluja ei saa olla ja jos onkin niin silti tehdään narsistin mielen mukaan.

• salasanna

Totta.Narsistille pitää olla alamainen ja se tarkoittaa jatkuvaa huomaavaista palvontaa.Jos hetkeksikin puhut toiselle, huomioit toista tai joku on kiinnostunut sinusta alkaa sen päiväinen mökötys ja päviä kestävä riidanhaastaminen aiheesta, kuinka hänet jätettiin huomiotta.Lopulta et uskalla tehdä muuta kuin kuin tosiaan antaa kaikessa periksi alkaa aivottomaksi imbesilliksi vailla omaa tahtoa.Olet vaikea ihminen ja sinulla ei ole käytöstapoja tai huomaavaisuutta, jos olet puhunut tai huomioinut jotain toista vaikka kaupan kassaa liian iloisesti tai ystävällisesti.

• heh33

Ex-narsistini piti mua "mahdottomana tapauksena" koska en alistunut sille ihan täysin.

• Anonyymi
        heh33 kirjoitti:

Ex-narsistini piti mua "mahdottomana tapauksena" koska en alistunut sille ihan täysin.

Sama

• Pää pyörällä

Hei kaikki,

meissä kaikissa on varmasti narsistisia piirteitä enemmän tai vähemmän, mutta luulenpa minäkin nyt kohdanneeni ihmisen jossa on sitä enemmän kuin tarpeen olisi.
      Olen kuin puulla päähän lyöytynä kaikesta mitä on viime kuukausina tapahtunut, ja valitettavasti edelleen tunteet pinnassa ja sydämessäni tuohon ihmiseen joka laittoi minut kuin karuselliin pyörimään.

Olen saanut tämän ihmisen kuumenemaan nollasta sataan sekä hyvässä että pahassa ja lopulta jätti minut yhtenä perustelunaan se, että olen kuulemma ärsyttävin ihminen jonka hän on koskaan tuntenut. Kukaan ei koskaan saa häntä ärtymään niin kuin minä. Luulen että se johtuu siitä että yritin pitää puoleni: kerroin tunteistani ja ajatuksistan, pistin hanttiin jos mua kohdeltiin huonosti. Se oli kai liikaa?

• käärme

Itse olen se saatanan paska akka, josta pitää päästä eroon. Nyt pääsi.
        Hullu juttu, sillä nyt haluaa roikkua elämässäni kynsin hampain eikä päästä irti.
        Itse olen jo irrottautunut, mutta pitkän valmistelun vei.

• Narsisti saa itse

"Olen saanut tämän ihmisen kuumenemaan nollasta sataan sekä hyvässä että pahassa "

Narsisti saa itse itsensä kuumenemaan nollasta sataan... eli narsistilla lienee kaikkien kanssa tuota.

"jätti minut yhtenä perustelunaan se, että olen kuulemma ärsyttävin ihminen jonka hän on koskaan tuntenut."

Narsistia ärsyttää suurinpiirtein kaikki, joten jään ihmettelemään, kuinka sinulle antoi tuollaisen erikoishuomion... jos on narsisti? Kyllä narsisti ottaa elämänsä aikana pohjat ärsyyntymisessä niin usein.

"Kukaan ei koskaan saa häntä ärtymään niin kuin minä. "

??? Ehkä ei ole narsisti... Mielestäni narsisti ei antaisi kenellekään mitään erikoisasemaa... ainakaan pahassa, koska silloinhan suhde on jo mennyttä... Narsisti vain pyörittää suhteitaan ylös, ja kun sieltä uhri putoaa alas, niin ne suuremmat on siinä.

"Luulen että se johtuu siitä että yritin pitää puoleni:"

Narsistin uralla noita tulee vastaan huomattavasti enemmän kuin uhreja ja narsisti osaa yleensä meidänlaisemme välttää... Myös suuressa tietämättömyydessäni pitelin puoliani... ennen kuin selvisi mikä on.

• Narsisti tarvitsee
        Narsisti saa itse kirjoitti:

"Olen saanut tämän ihmisen kuumenemaan nollasta sataan sekä hyvässä että pahassa "

Narsisti saa itse itsensä kuumenemaan nollasta sataan... eli narsistilla lienee kaikkien kanssa tuota.

"jätti minut yhtenä perustelunaan se, että olen kuulemma ärsyttävin ihminen jonka hän on koskaan tuntenut."

Narsistia ärsyttää suurinpiirtein kaikki, joten jään ihmettelemään, kuinka sinulle antoi tuollaisen erikoishuomion... jos on narsisti? Kyllä narsisti ottaa elämänsä aikana pohjat ärsyyntymisessä niin usein.

"Kukaan ei koskaan saa häntä ärtymään niin kuin minä. "

??? Ehkä ei ole narsisti... Mielestäni narsisti ei antaisi kenellekään mitään erikoisasemaa... ainakaan pahassa, koska silloinhan suhde on jo mennyttä... Narsisti vain pyörittää suhteitaan ylös, ja kun sieltä uhri putoaa alas, niin ne suuremmat on siinä.

"Luulen että se johtuu siitä että yritin pitää puoleni:"

Narsistin uralla noita tulee vastaan huomattavasti enemmän kuin uhreja ja narsisti osaa yleensä meidänlaisemme välttää... Myös suuressa tietämättömyydessäni pitelin puoliani... ennen kuin selvisi mikä on.

"Narsisti saa itse itsensä kuumenemaan nollasta sataan... eli narsistilla lienee kaikkien kanssa tuota."

Narsisti tarvitsee vain yleisönsä sille kun kuumenee nollasta sataan. Kuumenee nollasta sataan vähän jokapuolella. Hih. Tulikin taas uusi mielikuva epelistä.

• Urpo1

Pitää muistaa olla henkisesti terve, jolloin on helpompi pysyä poissa sopimattomista henkilöistä tai auttaa heitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      136
      4215
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2126
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1944
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1851
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1780
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      446
      1739
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      477
      1594
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      55
      1375
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      464
      1300
    10. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1296
    Aihe