Miksi ne pari palstan uskovaa ovat niin katkeria. Onko elämä antanut ns turpiin ja jäljellä on vain tuo katkera mäkättäminen. Toinen osoittautu naispuoliseksi, ehkä jo vuosia palstalla roikkunut reppana ja toinen voisi olla palsta monivuotinen aivopieruilija eli persoonallisuushäiriöinen Mr tuttisuu.
Jos ihmisen elämän tärkein ja antoisin sisältö on muiden loukkaaminen, niin tuollaisen ihmisen elämää voisi verrata kaleeriorjaan. Surullista toki, mutta empatiaa tuollaisen eivät onnistu saamaan, ainakaan minulta.
No niin palstan katkerat kristityt, alkakaas räksyttää, koska ateistien keskustelu alkaa nyt!
Miksi palstan kristityt ovat katkeria?
35
159
Vastaukset
"Miksi palstan kristityt ovat katkeria? "
Minä olen ainakin huomannut, että perskärpäsen saa täällä helposti. Riittää, kun kirjoittaa siten, ettei liikaa kaunistele sanomaansa. Jotenkin vaikuttaa siltä, että näitä henkilöitä pitäisi käsitellä silkkihansikkain vaikka he itse jatkuvasti yrittävät aukoa päätään parin rivin tokaisuilla, jotka ovat lähinnä säälittäviä mustamaalausyrityksiä.- rrr rrr rrr
No hei ertertti :)
surrururuururrruurrr - kasva aikuiseksi
"ertert"
Meehän kuule pörräämään sinne omaas mielikuvitus maailmaasi. Tuu sitten takas, kun olet päässy eroon tosta mielikuvitus säälittävyydestäsi Niitten kiukuttelut lähinnä naurattaa ja taisin tarkoituksellisesti hieman sohaista samaa murkkupesää ;-)
- he hee
ikiateisti kirjoitti:
Niitten kiukuttelut lähinnä naurattaa ja taisin tarkoituksellisesti hieman sohaista samaa murkkupesää ;-)
Kuka täällä nyt kiukuttelee söpöläinen ;) taidat vain olla huomionkipeä...
- sfsfsefsf
kasva aikuiseksi kirjoitti:
"ertert"
Meehän kuule pörräämään sinne omaas mielikuvitus maailmaasi. Tuu sitten takas, kun olet päässy eroon tosta mielikuvitus säälittävyydestäsiPotuttaako nimimerkki "kasva aikuiseksi" se että ateistit jatkuvasti pesee sinulla lattiaaa?
- drgrdgdg
he hee kirjoitti:
Kuka täällä nyt kiukuttelee söpöläinen ;) taidat vain olla huomionkipeä...
Sinä itse olet huomionkipeä horatsu!
- älä höpäjä
drgrdgdg kirjoitti:
Sinä itse olet huomionkipeä horatsu!
Älä toki tyrkytä omaa ammattiasi toisille ;)
Kysys, jos ikiateisti kaipaisi palvelujasi, anna vaikka tukkualennusta. - Uskovainen mies,.,
älä höpäjä kirjoitti:
Älä toki tyrkytä omaa ammattiasi toisille ;)
Kysys, jos ikiateisti kaipaisi palvelujasi, anna vaikka tukkualennusta.Jumala tuhoo sinut!
- nokkosapina
tämä avaus on yhtä epäasiallista henkilöön käymistä mitä kritoimillasi uskovilla
terv. ateisti- ....-
Oliko siinä nimet mainittu? En minä ainakaan tiedä keitä aloittaja tarkoittaa. Onko sinulla tarkempaa tietoa?
nokkosapina
>>>tämä avaus on yhtä epäasiallista henkilöön käymistä mitä kritisoimillasi uskovilla
- hrmmm...
Oi se on ihana ikiateisti-neitonen
- lentävä lehmä
Kateutta se vain on, kun krisselit luulee että atet saavat tehdä mitä ikinä haluavat.
Olisiko siinä kateuskin takana. Ehkä niistä joku kristallipallon omistaja luulee, että ateistit elää kuin pellossa, vaikka samaa arkeahan tässä vietetään itse kukin.
Valtaosa ihmisistä on ihan rentoja ja todella avuliaita, kun vaikkapa Hesassa kysyy neuvoa. Tylyihin ihmisiin en ainakaan itse ole juuri koskaan törmännyt ja silloin harvoinkin voi syynä olla jokin ihan ymmärrettävä kiire tms.- 34567890sdfghjkl
ikiateisti kirjoitti:
Olisiko siinä kateuskin takana. Ehkä niistä joku kristallipallon omistaja luulee, että ateistit elää kuin pellossa, vaikka samaa arkeahan tässä vietetään itse kukin.
Valtaosa ihmisistä on ihan rentoja ja todella avuliaita, kun vaikkapa Hesassa kysyy neuvoa. Tylyihin ihmisiin en ainakaan itse ole juuri koskaan törmännyt ja silloin harvoinkin voi syynä olla jokin ihan ymmärrettävä kiire tms.sanos ikiateisti suoraan, OOTKO kaappihomo?
- SamiBee
34567890sdfghjkl kirjoitti:
sanos ikiateisti suoraan, OOTKO kaappihomo?
Himouskovaisen kateellisuus taas huomattu, onko todella noin vaikeaa tunnustaa että typeryytesi aiheuttaa sinulle tappiota jokaikisessä keskustelussa.
- ............gdfg
34567890sdfghjkl kirjoitti:
sanos ikiateisti suoraan, OOTKO kaappihomo?
Ateisti voisi suoraan sanoa olevansa homo, eikös melkein kaikki kaappihomot ole uskiksia, kun teitä pelottaa helvetti ja toisten uskisten tuomio?
- aloitus nauratti
Sinä ikiateisti olet varmaankin juuri oikea henkilö kirjoittamaan katkeruudesta :D
- hä hää..
Mitäs sinä täällä valitat senkin katera ja kateellinen jeesuksen seuraaja?
- pelle peloton
Sinnekkin osui ja uppos :D No kyllä minuakin harmittaisi kun ei sitä jeesusta näy eikä kuulu :D
- Sieltäkö?
Mistä olet avaaja karannut?
Ateistipöpilästä?Katso nyt palstan aloituksia. Olkoot vaikka yksi ja ainoa uskistrolli, joka on spämmännyt kaikki 2/3 etusivun aloituksista, niin pitäisikö ne vain kohteliaasti sivuuttaa. Lisäksi aikoinaan huomasin, ettei palstalle kirjoittava uskovat kommentoineet mitään lukemattomiin palstan aloituksiin, joissa loukattiin ainakin homoja.
Lisäksi nuo samat uskovat olivat usein ryhmänä pahoittamassa mieltään heti jos yhdelle sanoi selkeästi mitä sen jutuista tuumaa. Sekin sai välillä tuntumaan siltä, että vastapelurina ei olekaan ajattelevia ihmisiä vaan viruksen sotkemia tietokoneita.
- katkeraa puutetta
"Miksi palstan kristityt ovat katkeria?"
He ovat ikänsä etsineet kuuluisaa Jumalan rakkautta, jota he eivät tietenkään ole voineet saada osakseen. He tietävät uskoneensa kaiken aikaa turhaan. Väkisinhän sellainen katkeraksi vetää. - Kyllästynyt
Olen täällä enemmän tai vähemmän pyörinyt ajoittain jo muutaman vuoden ja huomannut, että joka vuosi koulujen sulkiessa ovensa kesäksi tänne pörähtää koululaisvitsitasoinen kirjoittelija. Jutut toistavat itseään päivästä, jopa vuodesta toiseen, samat kirjoitusvaikeudet loistavat, taso ei kypsy mihinkään.
Luulin pitkään, että kyseessä on varhaisteini, joka hihittelee itsestään ylpeänä, kun keksii mielestään niin loistavia juttuja- mutta jos näin olisi, niin muutamassakin vuodessa huomaisi jo kehitystä. Alan siis valitettavasti vakuuttua siitä, että kyseessä taitaakin olla aikuinen.
Sitä jään mielenkiinnolla odottamaan, oivaltaako hän jonain vuonna, etteivät hänen yritelmänsä herättele lainkaan sitä toivottua reaktiota ;)- hähä?
No mitä hemmettiä sinä täällä kyllästelet? Hanki sisältöä elämääsi muualta niin ei tarvitse olla täällä kyllästynyt. Oletko uusavuton vai pikkuteini?
- Mensan jäsen
hähä? kirjoitti:
No mitä hemmettiä sinä täällä kyllästelet? Hanki sisältöä elämääsi muualta niin ei tarvitse olla täällä kyllästynyt. Oletko uusavuton vai pikkuteini?
"No mitä hemmettiä sinä täällä kyllästelet? Hanki sisältöä elämääsi muualta niin ei tarvitse olla täällä kyllästynyt. Oletko uusavuton vai pikkuteini?"
Hirtä itsesi niin ei tarvitse sinun rumaa mukia enää katsoa.
No, en minä koe että olisin erityisen katkera. Elämä ja Jumala ovat opettaneet että ei se katkeruus kanna hyvää hedelmää. Päinvastoin tuottaa ikävää sekä itselle että heille joihin sitä purkaa. Olen oppinut antamaan anteeksi, arvokas ja hoitava tapa/teko.
Varsinkaan toisten loukkaamista en ymmärrä alkunkaan. Se loukkaaminen tuppaa kääntymään itseään vastaan.- Palstalalainen 34
Moi Juhani.
Voin antaa sinulle sen verran tietoa että viimeaikana yksi kristitty on todella katkerasti haukkunut ja solvannut ateisteja minkä on jaksanut, se on se sama kristitty joka maailman menoa palstalla vauhkoaa kovassa raivossa aborteista ja uhkailee ihmisiä jopa tappamisella. Palstalalainen 34 kirjoitti:
Moi Juhani.
Voin antaa sinulle sen verran tietoa että viimeaikana yksi kristitty on todella katkerasti haukkunut ja solvannut ateisteja minkä on jaksanut, se on se sama kristitty joka maailman menoa palstalla vauhkoaa kovassa raivossa aborteista ja uhkailee ihmisiä jopa tappamisella.Ahaa, ok...kiitos tiedosta!
Vakamukseen katsomatta haukkuminen ja solvaaminen on ikävää,satuttavaa ja väärin. Hienoa olisi jos pystyisimme keskustelemaan toista kunnioittaen ja asiallisille mielipiteille arvoa antaen.
- Surullinen10
Mitä teen jos Jeesus kysyy minulta: kohtasit suruttomia, mitä teit heidän pelastuksekseen? En voi sanoa että no en mitään, vaan että kyllä yritin käännyttää mutta olivat niin vakaumuksellisia että vastatkoot itsestään. Kai mä kelpaan? Tämä on kuviteltu omantunnon keskustelu, en väitä keskustelleeni Jeesuksen kanssa siitähän atet vetäis niagaran verran vettä myllyihinsä.
- Sven Tuuva
Jos rupeat kuulemaan ääniä päässäsi on aika mennä pöpilään.
- lkjhgfdwertyuiop
ikiateisti kirjoitti:
Surullinen10
>>>jos Jeesus kysyy minulta: kohtasit suruttomia...Kai mä kelpaan?Homous ja lesbous on Luojamme vastaista toimintaa, iliateisti muista se.
lkjhgfdwertyuiop kirjoitti:
Homous ja lesbous on Luojamme vastaista toimintaa, iliateisti muista se.
Koita itse muistaa, että mitään sun luojaas ei edes ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252084Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.881909Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881871MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131593Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4881446Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11434Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241297Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?481237Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.731104Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351089