Olen viettänyt hieman levotonta elämää yli 30 v, tietämättä sitä mikä on elämäni tarkoitus. Kunnes muutaman vuoden kakku pysäytti minut ja ymmärsin mikä on elämäni tarkoitus. Muurien sisällä koin hengellisen kääntymyksen ja uuden suunnan elämälleni, isän kaikkivaltiaan apulaisena. Tiedustelen kuinka voisin ryhtyä parhaiten palvelemaan isän kaikkivaltiaan tahtoa esim. voiko ryhtyä maalikkosaarnaajaksi kertomaan kanssa ihmisile.
Eksynyt lammas
2
73
Vastaukset
Oletkos tehnyt parannuksen ja sen jälkeen antanut kastaa itsesi upotuskasteella Herran Jeesuksen nimeen ja sen jälkeen saanut Pyhän Hengen kasteen kielilläpuhumisineen ym.mahd. armolahjoineen?
Noi pitää ottaa uskossa vastaan ihan ensialkuun, kuuluvat Kristuksen opin alkeisiin Hebr.6 (ts.terveeseen uskoontuloon) Itselläni on samoin takana aika pätkä "hieman levotonta elämää" mutta tänäpäivänä saan olla vapaa Kristuksessa, kiitos Jumalalle!
Pistäppä viestiä tulemaan mullepäin ni vaihdetaan lisää ajatuksia, oon kanssa etsivällä mielellä miten voisin enemmän palvella Jumalan valtakunnan työssä ja kenen työtoverina...- kuinmyös
Jumalalla on varmasti käyttöä kaltaisillesi etsijöille ap. Pari sivustoa, joissa tervettä ja käypää lisätietoa: www.melaluoto.net www.jeesus-on-herra.com www.thelastreformation.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293055- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61057- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784