Kirppis Prisman parkilla

mermel

Hei!

Jos joku ei vielä tiennyt ja asia kiinnostaa niin sunnuntaina 8.6.2014 järjestetään Kuopion Prisman parkilla kirpputori (kauppa suljettu koska on Helluntai). Kaikki paikat on varattu eli siellä pitäisi olla 160 myyjää. Tapahtuma alkaa kello 10. Toivotaan että sää suosii ja paikalle saapuvat sekä paikan varanneet että ostajat runsain määrin. Ja toivottavasti myytävät tavarat ovat mielenkiintoisia.

Asiasta on ollut kyllä aika vähän mainontaa, Prisman seinällä näin mainoksen, joten saa nähdä miten tapahtuma saa väen liikkeelle.

4

3030

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolmisopessa 14.6 ?

Ja kolmisopen city-marketilla peräkonttikirppis 14.6 jos oikein muistan. Näin mainoksen cittarissa käydessäni...vai oliko 15.6 ?

• kilppari täti

Juu kolmisopessa on parkkipaikalla kirppis 14.6 ja silloin on kauppakin auki, varmaan kannattaa mennä kun voi samalla kaupassakin käydä

• Anonyymi00007

Ketjusta on poistettu 4 viestiä. Kuuma aihe!

• Anonyymi00008

Istuipa kerran kirppu paitani helmalla,jutteli ja lauloi tällä tavalla:”Oispa mulla voimaa kuin suurella härällä,ettei tarttis aina pelata järjellä.”

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      294
      1199
    2. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      305
      1119
    3. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      948
    4. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      899
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      83
      877
    6. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      101
      869
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      108
      712
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      578
    9. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      3
      577
    10. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      12
      559
    Aihe