KrasavaX Oy
em; yhtiö laskuttaa vaikka mitää ei ole ostettu , olin yhteydessä em;yritykseen , no siellä ei vastata puheluun , laiton s-postia , kappas kummaa osoite ei käytössä , onko yritys huijareita , laskutus summa saunalahdenlaskulla ei ole suuri , 0,63e/lasku , hyvin harva edes huomaa summaa , mutta jos miljoona asiakasta niin sivoisen summan yritys tienaa, mikä lie yritys , viimekesänä perustettu ja yrittäjät 2kpl ulkomaalaisia tuskin osaavat edes Suomea !! olakaa tarkkoina , teen asiasta tutkintapyynnön poliisille jotta saadaan selvyys asiaan.
ostot verkossa
1
314
Vastaukset
Hei selvyys,
laskulla oleva rivi "ostot verkkopalvelusta" näyttää ostot verkkopalveluostoista eri palveluissa. Näitä on esimerkiksi erilaiset pelit, musiikkikappaleiden tilaukset, mobiilisovelluksen kautta tehdyt ostot (taksin tilaus ym.) sekä In-app ostot.
Tällaiset ostot verkkopalveluiden kautta on mahdollista estää liittymältä soitonestolla hyötynumeroihin. Eston voit lisätä liittymälle OmaSaunalahti-palvelussa osoitteessa oma.saunalahti.fi > GSM-liittymät ja Mobiililaajakaista > Liittymät > Liittymänumero > Soitonestot > Muokkaa. Estoluokkien kuvaukset löydät kotisivuiltamme osoitteesta http://elisa.to/1pLde28 .
Mukavaa viikonloppua!
Laura / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943582
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442937Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742416- 612348
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172277Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202147- 1172108
- 621994