Rotu ja rikollisuus

Se siitä sananvapaud

Pennsylvanian yliopiston kriminologian professori Adrian Raine on tutkinut rikollisuuteen taipuvaisuutta monelta kantilta. Asiasta löytyy tietoa suomeksi likissä: http://www.magneettimedia.com/synnynnaiset-tappajat-rikollisuus-periytyy/
ja artikkelin lopussa on linkki alkuperäisen artikkeliin. Erityisen mielenkiintoinen asia on jutun ihan lopussa: "Richard Lynn on todistanut, että psykopatia on erityisen yleistä mustien keskuudessa ja että julma väkivalta on epätavallisen yleistä juuri Afrikassa sekä mustien populaatioiden keskuudessa ympäri maailmaa. Jossain vaiheessa tämä tulee nousemaan julkisen keskustelun aiheeksi, mutta tutkijat tekevät kaikkensa aiheen sensuroimiseksi."

Näin siis maailmalla. Suomen rikostilastot tukevat tätä, mutta siitä puhuminen johtaa täällä syytteeseen rasismista.

14

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • movetyaa

      Voi vtun idari!
      Ei mitään rotuja, afrikkalaisia eikä mustia ole olemassakaan, mutta valkoinen rotu on tehnyt 99% kaikesta pahasta. Myös mustien psykopaattisuus pohjautuu heidän valkoisilta saamiinsa traumoihin.

      • Musta tappaa

        Ei ole rotuja...? Juutalaiset ovat eri mieltä. Uskallatko olla eri mieltä juutalaisen kanssa, ja onko se edes laillista?

        Mustia ei ole olemassa, mutta heidän psykopaattiisuutensa pohjautuu...? Olet tyypillinen sekopäähyysäri.


      • mette.soderman
        Musta tappaa kirjoitti:

        Ei ole rotuja...? Juutalaiset ovat eri mieltä. Uskallatko olla eri mieltä juutalaisen kanssa, ja onko se edes laillista?

        Mustia ei ole olemassa, mutta heidän psykopaattiisuutensa pohjautuu...? Olet tyypillinen sekopäähyysäri.

        Juutlaisten kanssa saa olla eri mieltä siinä kuin kenen kanssa tahansa. En kyllä ymmärrä, miksi oletat juutalaisten olevan eri mieltä siitä, että rotuja ei ole. Juutalaisuus on uskonto, ei rotu, eikä juutalaisuudessa ole koskaan puhuttu rodusta. Kansasta ja kansakunnan perinnöstä, mutta ei rodusta.

        Esimerkiksi Beta Israel eli mustat juutalaiset on juutalaisryhmä, josta puolet asuu Etiopiassa, puolet Israelissa. Esimerkiksi vuoden 1913 Miss Israel Yityish Aynaw on musta juutalainen

        http://forward.com/workspace/assets/images/articles/b-2titi-032113.jpg

        http://ziomania.com/african-jews/ethiopian jews136.jpg


      • movettaa
        mette.soderman kirjoitti:

        Juutlaisten kanssa saa olla eri mieltä siinä kuin kenen kanssa tahansa. En kyllä ymmärrä, miksi oletat juutalaisten olevan eri mieltä siitä, että rotuja ei ole. Juutalaisuus on uskonto, ei rotu, eikä juutalaisuudessa ole koskaan puhuttu rodusta. Kansasta ja kansakunnan perinnöstä, mutta ei rodusta.

        Esimerkiksi Beta Israel eli mustat juutalaiset on juutalaisryhmä, josta puolet asuu Etiopiassa, puolet Israelissa. Esimerkiksi vuoden 1913 Miss Israel Yityish Aynaw on musta juutalainen

        http://forward.com/workspace/assets/images/articles/b-2titi-032113.jpg

        http://ziomania.com/african-jews/ethiopian jews136.jpg

        Eri maailmankontujen juutalaisuutta on todisteltu geenitesteillä. Eli kyllä heillä myös rotu on vaikuttavana tekijänä, vaikka sekaanon monenlaista verta matkalta tullut.


    • Empiirikko

      Niin no, eihän tuohon mitään tutkimusta olisi tarvittu. Riittää kun katselee hieman ympärilleen.

      • totta totta

        Virolaisia ja venäläisiä vankilat täynnä.


      • Kuka väkivaltainen?
        totta totta kirjoitti:

        Virolaisia ja venäläisiä vankilat täynnä.

        Miksi Suomessa noin???? Outoa???


        Mutta, afrikassa on aika vähän vankiloita.

        http://3.bp.blogspot.com/_qC4f1kFjg3I/TQPxwbYHfXI/AAAAAAAAAZg/Nq9dOef7hDE/s1600/Kuron boma man w AK47.JPG

        http://i199.photobucket.com/albums/aa258/thefreshprince101/youngsomalimooryaan.jpg


        Lahjoita rahasi afrikan lapsille,rahat menevät näihin leluihin?

        http://s1.hubimg.com/u/7541870_f520.jpg

        http://www.thelondoneveningpost.com/africa/wp-content/uploads/2011/07/Somali-war-kids_.jpg


    • Miten on määritelty "mustat" ja "musta populaatio"?

      Kuinka on eroteltu esim. työttömyyden ja syrjäytyneisyyden merkitys väkivallan taustatekijöinä?

      • movettaa

        Kun mustuus aiheuttaa työttömyyttä ja syrjäytyneisyyttä, niin mustuus aiheuttaa myös noista johtuvaa väkivaltaisuutta.


      • movettaa kirjoitti:

        Kun mustuus aiheuttaa työttömyyttä ja syrjäytyneisyyttä, niin mustuus aiheuttaa myös noista johtuvaa väkivaltaisuutta.

        On täällä pirskatin vaikeeta saada vastaus kysymykseen!


      • itse asiassa
        Mover kirjoitti:

        On täällä pirskatin vaikeeta saada vastaus kysymykseen!

        Ainoa vastaus jonka hyväksyisit, olisi tämänkaltainen:

        Mustien väkivaltaisuus, syrjäytyneisyys, typeryys ja työttömyys johtuu ainoastaan yhdestä asiasta: suomalaisten rasistisuudesta.


      • itse asiassa kirjoitti:

        Ainoa vastaus jonka hyväksyisit, olisi tämänkaltainen:

        Mustien väkivaltaisuus, syrjäytyneisyys, typeryys ja työttömyys johtuu ainoastaan yhdestä asiasta: suomalaisten rasistisuudesta.

        Kun minä esitän kysymyksen, toivon siihen ainoastaan vastausta.

        Hyväksyn tuonkin kommenttisi - mutta ei se vastaus ole.


    • mette.soderman

      Siis Magneettimedia. Selvä. Lähde on neonvaloilla valaistu.

      Suosittelisin suhtautumaan äärimmäisellä varovaisuudella kaikkeen, missä esiintyy Richard Lynn.

      He sits on the editorial boards of the journals Intelligence and Personality and Individual Differences, and on the boards of the Pioneer Fund, an organization that has been described as racist in nature, and of the Pioneer-supported journal Mankind Quarterly, which has been called a white supremacist publication. A number of scientists have criticized Lynn's work on the relations between racial and national demography and intelligence for lacking scientific rigor and for promoting a racialist political agenda. A number of studies by historian of psychology William H. Tucker and others, have described Lynn as being associated with a network of scholars and organizations working to promote scientific racism.

    • Olet löytänyt haluamasi todisteet tummaihoisten huonommuudesta ja pahuudesta luotettavimmasta mahdollisesta lähteestä, Magneettimediasta. Artikkeli sisälsi huiman määrän yhteenvetoja käytöshäiriöiden todisteeksi, joista en ole missään lukenut aikaisemmin. Magneettimedia ei kuitenkaan edusta minulle minkäänlaista tieteellista luotettavuutta. Uskoo kuka haluaa.

      Geenit vaikuttavat siihen mitä ihmisestä tulee, tämähän on selvä asia. Myös ihmisen käyttäytyminen pohjautuu huomattavalta osalta ihmisen perimään. Sama koskee ihmisen älykkyyttä jossa on hurjia eroja yksilöiden välillä. Psykopatiaa löytyy kaikista kansoista maailmassa. Niinpä mustat eivät edusta kaikkea pahaa, eikä valkoihoiset kaikkea hyvää. Enemminkin erottelisin ihmiset yksilöinä. Mihin tarkoitukseen haluat erottelua käyttää? Minulle hyvä tyyppi on myönteinen asia aivan riippumatta mihin "rotuun" hän kuuluu ja paskiainen on aina paskiainen vaikka olisi vitivalkoinen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe