Moi kissaihmiset!
Mulla on ongelma, meidän makuuhuoneessa on haissut pidemmän aikaa jo kissanpissille, mutta en löydä hajun lähdettä, olen haistellut sängyt, vaatekomerot yms. mistä haju voisi tulla, mutta en keksi millään muuta paikkaa mihin kissa voisi pissiä, lattiatkin olen tarkastanut. Eiköhän kissanpissin sängystä helposti huomaisi ja haistaisi?
Kun olen vaihtanut vuodevaatteet haju kuitenkin häviää hetkeksi ja tulee taas takaisin.. Onko jollain samanlaisia kokemuksia??? Toivottavasti joku voisi auttaa!
Kissanpissi haisee makuuhuoneessa!
Kissan ystävä
2
170
Vastaukset 2
- maaorava
Voiko merkkailla? Onko leikattu? Pienet pisuruikkaukset saattavat kuivua aika nopeasti. Jos tulet töistä ja sillä välin on ruikitti niin eiköhän ne oo jo kuivunu.
Myös seinille voivat ruikkia. - kissan ystävä
Kissat on tyttöjä ja leikattu. rupesin miettimään, että alkoiko haju leikkauksen jälkeen kun toinen oli sen jälkeen paljon paikallaan ja nukkui makuuhuoneessa. Omituista on se, että siellä huoneessa ei taas haise ja kun tuuletan niin rupeaa haisemaan? Ruikkiiko tyttökissat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde1131535- 125979
- 47931
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku92889Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57777- 64622
- 42621
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan235610- 34607
- 49577