Moi kissaihmiset!
Mulla on ongelma, meidän makuuhuoneessa on haissut pidemmän aikaa jo kissanpissille, mutta en löydä hajun lähdettä, olen haistellut sängyt, vaatekomerot yms. mistä haju voisi tulla, mutta en keksi millään muuta paikkaa mihin kissa voisi pissiä, lattiatkin olen tarkastanut. Eiköhän kissanpissin sängystä helposti huomaisi ja haistaisi?
Kun olen vaihtanut vuodevaatteet haju kuitenkin häviää hetkeksi ja tulee taas takaisin.. Onko jollain samanlaisia kokemuksia??? Toivottavasti joku voisi auttaa!
Kissanpissi haisee makuuhuoneessa!
Kissan ystävä
2
165
Vastaukset
- maaorava
Voiko merkkailla? Onko leikattu? Pienet pisuruikkaukset saattavat kuivua aika nopeasti. Jos tulet töistä ja sillä välin on ruikitti niin eiköhän ne oo jo kuivunu.
Myös seinille voivat ruikkia. - kissan ystävä
Kissat on tyttöjä ja leikattu. rupesin miettimään, että alkoiko haju leikkauksen jälkeen kun toinen oli sen jälkeen paljon paikallaan ja nukkui makuuhuoneessa. Omituista on se, että siellä huoneessa ei taas haise ja kun tuuletan niin rupeaa haisemaan? Ruikkiiko tyttökissat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501050
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105719Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703