Moi kissaihmiset!
Mulla on ongelma, meidän makuuhuoneessa on haissut pidemmän aikaa jo kissanpissille, mutta en löydä hajun lähdettä, olen haistellut sängyt, vaatekomerot yms. mistä haju voisi tulla, mutta en keksi millään muuta paikkaa mihin kissa voisi pissiä, lattiatkin olen tarkastanut. Eiköhän kissanpissin sängystä helposti huomaisi ja haistaisi?
Kun olen vaihtanut vuodevaatteet haju kuitenkin häviää hetkeksi ja tulee taas takaisin.. Onko jollain samanlaisia kokemuksia??? Toivottavasti joku voisi auttaa!
Kissanpissi haisee makuuhuoneessa!
Kissan ystävä
2
99
Vastaukset
- maaorava
Voiko merkkailla? Onko leikattu? Pienet pisuruikkaukset saattavat kuivua aika nopeasti. Jos tulet töistä ja sillä välin on ruikitti niin eiköhän ne oo jo kuivunu.
Myös seinille voivat ruikkia. - kissan ystävä
Kissat on tyttöjä ja leikattu. rupesin miettimään, että alkoiko haju leikkauksen jälkeen kun toinen oli sen jälkeen paljon paikallaan ja nukkui makuuhuoneessa. Omituista on se, että siellä huoneessa ei taas haise ja kun tuuletan niin rupeaa haisemaan? Ruikkiiko tyttökissat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984