Olenko liian lihava??...

help me..:

Moips..oon 16v tyttö ja ongelmani on painoni ja se että olenko liian lihava jne..Aina kun katson peiliin näen ruman ja LIHAVAN ihmisen peilikuvana..olen siis tosiaan 16 ja pituudeltani 173cm en tiedä sitten! Olen pyrkinyt syömään ja liikkumaan terveellisesti mutta minulla on ns "pakkomielle" punnita itseni aamuin ja illoin ja aina kun on ruoka EN HALUA en uskalla syödä koska pelkään ihan oikeasti lihoavani...ja en tiedä mitä sitten tapahtuu! Minulle on sanottu että olen "saatanan läski" "kannattaisko laihduttaa" ehkä kannattaakin..ehkä he ovat oikeassa..en vaan itse kestä vartaloani tai painoani yhtään! Ruokaa ei tee edes mieli..mitä teen? olen oikeasti avun tarpeessa!!

10

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alottaja..

      unohdin mainita että painan 57 kg...:)

    • olet läski

      hyi vittu...LAIHDUTA SAATANAN TANKKI!!!! -.-

    • loikjuytfgyhuikojuhg

      Hoikka olet, juuri sopiva. Ei kannata ottaa kaikkia ilkeitä kommentteja niin tosissaan, ovat varmaan vaan kateellisia tai sitten kyseessä on sarkastinenpilkkaus.

    • help me..

      Mutta kun tunnen itsekin itseni lihavaksi en kestä katsoa peiliin ollenkaan ruoka ei maistu ruuat menee joko vessanpönttöön tai roskikseen ei ruoka kun ei vaan maistu ollenkaan ja olen laihtunut taas kun punnitsin itseni..54 kg:tä 52 kg...en tiedä mitä teen..kenellekään en uskalla sanoa miltä tuntuu..haluan vain olla laiha..
      kysyn sitten suoraan eikai minulla ole vaaraa sairastua anoreksiaan?? koska alkaa pelottaa kun en voi lopettaa tätä....

      • sinnemenisenuoruus

        No toi kuulostaa jo syömishäiriöltä.

        Rehellisesti sanoen kannattaisi lopettaa nyt kun vielä pystyt, ei kannata pilata nuoruutta/elämää tälläiseen pskaan. Kun kerran kunnolla alottaa on hlvetin vaikeaa repiä itseään enää takaisin "normaaliin" elämään.

        nimim. yli 5v tätä kuraa kärsinyt.


    • help me..

      Voi kun se olisi niin helppoa..En uskalla enkä kehtaa mennä puhumaan vanhemmillenikaan olen varmaan pelkuri, mutta en yksinkertasesti uskalla puhua tästä kenellekään vaikka pitäisi tiedän kyllä sen..Ihmettelen kuinka he eivät edes ole huomanneet sitä kuinka harvoin syön jos syön koska en syö juuri enää ollenkaan ehkä aamuisin jonkun jugurtin mutta jos en jaksa sekin lentää roskikseen ja aina vaan lenkkeilen 3km lenkkejä joka päivä enkä pysty vaan lopettamaan..

      • Itken puolestas:'(

        Et oo yhtään liian lihava. Ja anteeks nyt vaan mut musta toi on selvä anoreksia:'( pelasta ittes!


      • jogurtti
        Itken puolestas:'( kirjoitti:

        Et oo yhtään liian lihava. Ja anteeks nyt vaan mut musta toi on selvä anoreksia:'( pelasta ittes!

        Sääli ja myötätunto ruokkii anoreksista ajattelua.


    • hyi vittu

      oot alipainonen. kannattaa puhuuu terapeutille ennenku menee pahemmaks. Tulevaisuudessa sua oottaa muuten se ettet ikinä saa lapsia, sulla kasvaa karvoja paljon ja kaikkialla muualla paitsi päässä... jaja sydän vaivat tai sydänkohtaus. en usko että säkään pidät ajatuksesta ettet olisi oikeastaan nainen enään.

    • pärjäile

      Tosi paljon voimia sulle!
      Yritä syödä vähän kerrassaan ja vähentää liikuntaa.
      Ja yritä oikeesti puhua tosta jollekkin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 152
      4361
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      3960
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2681
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1649
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1551
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe