Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

taivalkoski perseestä

Henri kyrpämaa

Tyhmä paikka. Tyhmiä juntteja koko paikka täynnä. Kalle päätalo sitä kalle päätalo yätä. Mennään Pyhitykselle. Joku muija söl makkaran paloja baarissa.

12

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukusti Pillunpelto

      Näinhän se on. Kalle Päätalo on ainoa positiivinen juttu. Ja sillä sitten rahastetaan ja rankasti vuodesta toiseen. Ja herra itse pyörii varmaan haudassaan nykymenoa katsoessaan. Mutta ei yhden ihmisen kirjoitukset jaksa ikuisuuksiin suurta yleisöä kiinnostaa..

      • ylpeätapiskalainen

        En vaivaudu edes valittamaan teille kunnolla. Itse asun Taivalkoskella ja pidän tästä paikasta. Vaikka asunkin vähän syrjässä, kyllä täällä on rauhallista ja mukavaa. Hyviä tapahtumiakin mm. Koskipala joka on joka vuosi syksyllä.


      • Tamperelaisia

        Kalle Päätalo ja Väinö Linna olivat tamperelaisia kirjailijoita, eivät taivalkoskisia. Tämä kannattaa pitää mielessä.


    • nimensä..

      ...veroinen...henri.

    • taivalkosketar

      Ei mitään valittamista paikassa. Täällä keskenkasvuiset maailmaa näkemättömät tynnyrissä kasvaneet räkänokat kirjoittelee vitsin vuoksi negatiivisia asioita ja haukkuu kaiken ja kaikki. Saatteko hyvätkin kiksit?

      • Voi voi

        No minä tunnen tappikoskelaisia aika monta ja ykskää ei oo normaali. Rosvoja, juoppoja,Narkkateita,lestalaisia, hulluja, yms. Onkait siellä vissiin normaaliaki porukkaa, mutta tämmöstä sakkia sieltä on valunu alaspäin.


      • tietsikka
        Voi voi kirjoitti:

        No minä tunnen tappikoskelaisia aika monta ja ykskää ei oo normaali. Rosvoja, juoppoja,Narkkateita,lestalaisia, hulluja, yms. Onkait siellä vissiin normaaliaki porukkaa, mutta tämmöstä sakkia sieltä on valunu alaspäin.

        narkkarit valtaa koko kylän, rosvoavat mitä ehtii, jopa sukulaisiltaan. Poseen joutais eliniäksi tai karkotus suolle


      • Paraspaikka asua

        Olen kanssasi samaa mieltä kiva täällä on asua
        Ainahan näitä surkimuksia on joille ei kelpaa mikään en ymmärrä moista


    • taivalkosketar

      Olen varmaan asunut täällä paljon kauemmin kuin monikaan muu tälle sivustolle paskaa kirjoittava. Kyllä täällä asuu ihan normaaleja tavallisia ihmisiä. Ei me kaikki olla näitä juoppoja narkkareita sun muita, joita täällä kuulostaa teidän mukaanne vain asuvan.

    • pappa2

      taivalkoski on hieno paikka ihanat maisemat luonto ja ihimiset.. sinne tullaan asumaan heti kun se on mahollista

    • pappa8000

      Juuri näin, parempaa seutua saa hakea.

    • bäätalo

      Niin varmaan juu. Papat taas vauhdissa. Muuttotappiollinen kunta Tapiska on. Jos siellä on niin hienoa niin miksi ihmeessä jengi muuttaisi sielltä pois ja miksi asukkaat eivät voi hyvin siellä? Tapiskalle muutetaan/jäädään kuolemaan joko vanhuuteen tai itse aiheutettuihin ongelmiin. Kyllä kaikki täysjärkiset työkykyiset sieltä ennemmin tai myöhemmin pois muuttavat. Niin tein aikoinaan itsekin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe