Kia Rio 1.4 D

jpel1

Miten on porukoilla ko. Rio pelittänyt. Minulla
kohta 2 vuotta ja 45000 km. ja ei ongelmia.
Keskikulutus kesäkelillä 4,8 l.

7

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pojutus

      Oletko itse mitannut kulutuksen vai oliko tuo lukema ajotietokoneen vaihtuva mainos?

    • jpel1

      Ajotietokone tällaista näyttää, myyjä sanoi Kian kulutusmittarin näyttävän oikein.

      • Pojutus

        Eikö kannattaisi valmistajaa ja myyjää puolueettomampaa tietoa hakea? Ettei ihan puheiden varassa olisi. Tankkaat piripintaan, nollaat osamatkamittarin ja joidenkin satojen kilometrien päästä uudestaan piripintaan. Sitten lasket.


    • Rioriorio

      Kyllä tuo 4.8l pitää varmasti paikkansa koska mulla 1.2 bensa Rio vie noin 6.3l kesällä.moni nykyajan diesel menee jopa 4l.aijempi autoni Seat cordoba 1.9tdi vei kun itse mittasin noin 4.8-5.3l

    • Tyytyväinen omistaja

      Eilen tuli hommattua diesel Rio ja mennyt mittarin mukaan 4.0l/100km yhdistelmäajossa, 90% tosin ollut maantieajoa (ajettu yli 500km). Eilen tuli myös tankattua auto piripintaan niin pystyn viikon sisällä laskemaan todellisen kulutuksen.

    • Tyytyväinen omistaja

      Nyt on laskettu keskimääräinen kulutus: 4.33l/100km (auton mittarin mukaan ollut 4.2l-4,3l) eli aika lähellä totuutta ollut tuo auton oma. Yli 2000km ajomatkalta tuo kulutus, pääosin maantieajoa, mutta myös Tampereen keskustassa ajelua ja muuta kaupunkiajoa sekä motarilla.

      • Jo kolmas Kia

        Vähällä pääset,omallani vastaavan kokoisella moottorilla varustetulla bensakoneella1.4 EX,on kukutus näppituntumalla noin pari litraa enemmän. Itselläni tämä on ensimmäinen bensa Kia sitten vuosiin,kaksi diesel farkku-Ceediä takana,2007 ja 2010,molemmat uudesta olleet omassa käytössä,niinkuin tämäkin,jolla nyt vasta hiukan yli 2000 kilometriä. Ensimmäinen diesel Ceedini oli manuaali ja kulutus maantiellä samaa luokkaa,eli noin 4.2 - 4.5 litraa sadalla maantiellä. Hyvät olivat Ceedin koneetkin,en vain viitsinyt enää kilometrien vähentyssä maksaa tuota turhaa ja keksittyä dieselveroa. Tällä nyt kokeillaan kulkemista,on riittänyt tarpeisiini hyvin tämäkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe