raskaat renkaat

tyhmyydestä saa sakottaa

Ootte te tyhmiä. Kävelette vaikka järveen jos pääluotto niin käskee! Ei muuten kumikeijoksi pääsekkään vai?
Kaiffari irtisanotaan ihan oikein perustein, mutta mutta....
Taitaa ensitöikseen uus toimari myydä koko paskan pois ja keskittyä oikeesti tuottaviin yksiköihin.

16

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+19

Ihmettelin vähän minäkin. Kuka sieltä on lopputilin saanut?

• 6969

sentään renkailla ei luotot ole niin herranpelkoisia kuin linnavuoren tehtaan lampaat.

• työilmapiiri

Ei kannata kirjoittaa mitään kommenttia jos ei tiedä tästä asiasta mitään,KIITOS

• riistäjä sika

kyllä herra, kyllä herra. kok, kok, kok, kok.....

• 10+10

Yleensä siinä lafkassa saa äänensä kuuluviin pieni ja röyhkeä joukko, muut menevät perässä vaikka olisivat eri mieltä. Itsepä ovat luottamushenkilönsä valinneet.

• måå

Mistähän kumikeijo puhuu,ei hajuakaan,sisäpiirin juttuja.?

• kuka olikaan tyhmä?

Näitä työnantajaa peesaavia juttuja täytyy aina jonkun kirjoittaa työntekijän oikeuksien murtamiseksi.

• 4+19

Työntekijät ovat käyttäneet oikeuttaan lähtemällä töistä pois. Ei työ ole pakollista työntekijöille eikä myöskään pomoille.

Rahaa tarvitaan elämiseen ja yleensä sen saamiseksi pitää tehdä töitä. Oma valinta on millaisissa olosuhteissa työtään haluaa tehdä.

Jos duunarina tienaa liki 60 tonnia bruttona vuodessa niin siihen rahaan mielestäni pitää jo kohtalaisen paljon kestää kaikenlaista. Jos ei halua myydä vapaa-aikaa ja ammattitaitoaan raskaille renkaille noilla olosuhteilla ja palkalla niin voi sanoa itsensä irti. Töitä löytyy ammattihenkilölle muualtakin, jos löytyy. Jos taas ei kelpaa mihinkään töihin niin olisiko syytä sitten miettiä ammattiosaamisensa päivittämistä.

Duunarinkin kannattaa joskus miettiä asiaa toisinpäin. Raskaat renkaat ostavat työntekijöiltä heidän ammattitaitoa ja työpanosta tietyn ajan viikossa. Tehdystä työstä maksetaan palkka. Sopimus on kahdenpuolinen. Mitä työnantajan pitää tehdä jos se ei saa työntekijältä sitä, mitä on häneltä työsopimuksen tehtyään tilannut? Mitä duunari tekisi itse vastaavassa tilanteessa jos on tilannut ulkopuoliselta työpanoksen ja maksaa siitä tälle palkan eikä saakaan sitä mitä on tilannut?

• nahatkin selästä
        4+19 kirjoitti:

Työntekijät ovat käyttäneet oikeuttaan lähtemällä töistä pois. Ei työ ole pakollista työntekijöille eikä myöskään pomoille.

Rahaa tarvitaan elämiseen ja yleensä sen saamiseksi pitää tehdä töitä. Oma valinta on millaisissa olosuhteissa työtään haluaa tehdä.

Jos duunarina tienaa liki 60 tonnia bruttona vuodessa niin siihen rahaan mielestäni pitää jo kohtalaisen paljon kestää kaikenlaista. Jos ei halua myydä vapaa-aikaa ja ammattitaitoaan raskaille renkaille noilla olosuhteilla ja palkalla niin voi sanoa itsensä irti. Töitä löytyy ammattihenkilölle muualtakin, jos löytyy. Jos taas ei kelpaa mihinkään töihin niin olisiko syytä sitten miettiä ammattiosaamisensa päivittämistä.

Duunarinkin kannattaa joskus miettiä asiaa toisinpäin. Raskaat renkaat ostavat työntekijöiltä heidän ammattitaitoa ja työpanosta tietyn ajan viikossa. Tehdystä työstä maksetaan palkka. Sopimus on kahdenpuolinen. Mitä työnantajan pitää tehdä jos se ei saa työntekijältä sitä, mitä on häneltä työsopimuksen tehtyään tilannut? Mitä duunari tekisi itse vastaavassa tilanteessa jos on tilannut ulkopuoliselta työpanoksen ja maksaa siitä tälle palkan eikä saakaan sitä mitä on tilannut?

VARMASTI SAA! niille kusipää kyykyttäjille ei mikään riitä. kokeilis itte saatana.

• Anonyymi
        nahatkin selästä kirjoitti:

VARMASTI SAA! niille kusipää kyykyttäjille ei mikään riitä. kokeilis itte saatana.

Totta !

• 16+5

Ei viitsittäisi aina narista renkaiden hyvistä palkoista, kyllä sen eteen joutuu työtäkin tekemään. Tai ainakin olemaan epäviihtyisällä työmaalla.

• pv työ pieni palkka

Niin ja työajat on mitä on. Yötyötä pyhätyötä, jne vuorotyö syö ihmistä. Sitten toiset viä viittii kadehtia ja kirjotellä päättömiä kommentteja.

• Anonyymi
        pv työ pieni palkka kirjoitti:

Niin ja työajat on mitä on. Yötyötä pyhätyötä, jne vuorotyö syö ihmistä. Sitten toiset viä viittii kadehtia ja kirjotellä päättömiä kommentteja.

Eikö se myöskin oo vähän typerää nostaa omaa häntää näillä "mä teen pyhät ja yöt töitä" koska ei siel oo pakko käydä. Valintojen maailma, jokanen tekee sitä mitä ite haluaa. En henkilökohtasesti ymmärrä mistä tälläset keskustelut alkaa koska mitä se kenenkään muun elämää haittaa jos joku tekee kumitehtaalla pitkää päivää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se myöskin oo vähän typerää nostaa omaa häntää näillä "mä teen pyhät ja yöt töitä" koska ei siel oo pakko käydä. Valintojen maailma, jokanen tekee sitä mitä ite haluaa. En henkilökohtasesti ymmärrä mistä tälläset keskustelut alkaa koska mitä se kenenkään muun elämää haittaa jos joku tekee kumitehtaalla pitkää päivää?

Niin, töissähän ei ole pakko kenekään käydä, sitäkö tarkoitit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, töissähän ei ole pakko kenekään käydä, sitäkö tarkoitit?

Ei mamutkaan käy. Varsinkaan naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mamutkaan käy. Varsinkaan naiset.

Jep. Valtio sponssaa monen mamun elämän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2543
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      359
      1948
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1627
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1473
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      107
      899
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      762
    Aihe