Oletteko huomanneet miten hötöjä nykyiset tölkit on, pienikin kolaus ja tölkissä reikä!
Tänään ostin 24 packin koffia, laitoin packin auton takaosaan, jalkatilaan. Mitään kolhuja ei pakkaus saanut. Eikös motarilla ruuhkassa alkanut kuulua iloista sihinää takaa ja kaljanödööri levisi kabiiniin. Ei siinä tien sivuun voinut ajaa.
Parkkipaikalla totesin tilanteen, 3 tölkkiä oli posahtanut rikki, ei edes siitä päältä, mistä avataan, vaan kyljestä. Kaljaa oli sitten lattiamatolla sekä takapenkillä, eli ne menee pesuun. Kyllä v*****taa! Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta kun nuo tölkit possahtelee.
Ennen tölkit oli kunnon rautaa, kesti vaikka mitä ja luontoon viskattuna maatui, toisin kuin nämä ala-arvoiset alumiinitölkit!
Olut-tölkkien laatu surkeaa!
13
1351
Vastaukset
- ------->>
Laita palautetta ja vaadi korvausta menetetyistä tölkeistä ja auton siivoamisesta:
Pääkonttori ja Keravan tuotantolaitos/
Headquarters and Kerava production plant:
Käyntiosoite/Visiting Address:
Sinebrychoff
Sinebrychoffinaukio 1
04250 Kerava
Postiosoite/Mailing address:
Sinebrychoff
PL 87
04201 Kerava
Tel. 358 9 294 991
Fax 358 9 2949 9464
Kuluttajapalvelu
Palvelemme sinua arkisin puhelimitse klo 11.00 - 14.00 numerossa 0800-0-4040. En tiedä tölkeistä mutta monet ovat valittaneet mäyristä että ne hajoaa käsiin.
Tietty jotkin dorkat ottaa päkistä yhden pullon jolloin seuraava asiakas yllättyy pahasti kun pullot tippu lattialle ja tarkoitin lasipulloja.
Noloa.- sheriffit hirteen
Mee tussu 7 vai mikä se nimi tänään on hakemaan kontaktia miesten vessasta tai uimalasta jos vaikka lykästäisi.
- Pakkaus sperisialist
Alumiinitölkit on nykyisin ohuita, totta.
Aikanaan peltitölkki kesti melkein mitä vaan ja ruostui ajan kuluessa luonnossakin. Kun oltiin erällä, poltettiin ölkit nuotiossa, jotta ruostuvat nopeammin. Oli hyvä, että päästiin lasisista pakkauksists eroon, lasi ei mätäne ihmiseloa ajatellen ikinä. Ja aiheuttaa vaaraa sirpaleina jne. Että tölkki oli edistysaskel.
Kierrätys, se on hyvä asia. Siihenhän pantillinen alumiinitölkki perustuu. Ne oli mun mielesttä alkuunsa paksumpaa materiaalia, mutta kehitys kehittyy. Nyt ne todellakin on kovin ohuesta pellistä tehty- tai liekö puristettu tai valettu, en tiedä tekniikoita.
Yks. pakkaus, missä tölkit on. Perinteinen pahvisalkku suojaa tölkkejä aika hyvin. Aaaltopahvi antaa suojaa ja ryhtiä paketille. Ainoa vika, ei kestä kastumista. Kai kaikki muistaa tapauksen, että vesisateessa ostanut salkun ja loppumatkan keräilee tölkkejä taskuihinsa sitä mukaa, kun salkku pehmenee.
Siis pahvialusta ja muivilla pakettiin. Se muovi ei suojaa tölkkejä mitenkään. Jos laskee paketin jalkakäytävälle, sytyttääkseen tupakin, saattaa alimaisista tölekistä joku mennä rikki, jos alle sattuu hiekoituskivi. Itelle ainakin käunyt noin. Lisäksi sellaista pakkausta ei kestä kolhia yhtään, heti on tölkki puhki ja arvokas mallasjuoma suihkuaa muualle, kuin minne se on tarkoitettu.
Aloittajalla. Suosittelen oluen kuljettamiseen peräkonttia. Saa pakkauksen oikein päin, eli suojaava pahvi alas. Lisäksi kitka hyvä, koska kitkapinta suuri. Jossain takapenkillä liukkaampaa, kuin peräkontin matolla ja jos liikkuu ja kolisee, vahingon vaara suurempi. Peräkontti lisäksi alempana, joten auton heilumisliike vaikuttaa vähemmän.
Lisäksi suosittelen kaikille löylykauhaa percereikään ja nokan tätyttämistä OMOlla.- 456754322
Kiitos. Minä olen työnnellyt löylykauhaa tissun ahteriin tänään oikein urakalla.
- juu tai ei tai eiku
456754322 kirjoitti:
Kiitos. Minä olen työnnellyt löylykauhaa tissun ahteriin tänään oikein urakalla.
Tissun mielialat vaihtelevat tosi nopeasti. Eroaa, hakee luotsiksi, pääsee luotsiksi, eroaa jne. Loputtomiin.
Kyllä ylläpitäjiin on tehnyt itsensä naurunalaiseksi, kun tissu taitaa olla ollut jo seitsemän kertaa luotsina ja sheriffinä. Kyllästyy tosin äkkiä. Tulee mieleen Groucho Marxin lausahdus: "En halua kuulua klubiin, jonka jäsen olen" Onkohan tästä kyse tissun tragediassakin? - en kerro ; )
juu tai ei tai eiku kirjoitti:
Tissun mielialat vaihtelevat tosi nopeasti. Eroaa, hakee luotsiksi, pääsee luotsiksi, eroaa jne. Loputtomiin.
Kyllä ylläpitäjiin on tehnyt itsensä naurunalaiseksi, kun tissu taitaa olla ollut jo seitsemän kertaa luotsina ja sheriffinä. Kyllästyy tosin äkkiä. Tulee mieleen Groucho Marxin lausahdus: "En halua kuulua klubiin, jonka jäsen olen" Onkohan tästä kyse tissun tragediassakin?"juu tai ei tai eiku" Eikö sullakaan ole muuta asiaa kuin miettiä anonyymiä henkilöä. Mitäpä jos yrittäisit ajatella itseäsi ja miksi sä olet tällä palstalla.
- Kylmät kädet
Pantti nostettava vähintään euroon, jotta tölkin alumiinista olisi vara tehdä kestävämpi. Kannatan tällaista ratkaisua. Se, jolla ei ole varaa maksaa panttia (jonka saa takaisin, kun tölkin palauttaa), niin sen ei kannata ryypätä laisinkaan.
Luontoakin säästyisi, ei enää olisi tölkkejä iinatin metsissä.- Kylmät kädet
Ironista on, että KOFF -tölkit ovat huomattavasti heikompia, kuin Lidlin Nobelaner-tölkit, vaikka Nobe on tuntuvasti halvempaa keskiolutta.
- Kusetuskamaa
No tölkit on helvetin rumia nykyään muutenkin. Ja tarkoitan logoja. Ennen oli paljon siistimpiä.
- --------
Väritä ja koristele niitä tölkkejä itsellesi.
- Kljr
Kannoin perjantaina Koffin muovilaukkua himaan ja kotiovella katkesi laukun sanka. Ei korkeelta pudonnut mut 11 tölkkiä alko suhista ja vuotaa. Entinen ennätys oli 7 tölkkiä samalla tavalla. Täytyy alkaa ostamaan muovipussi laukulle kun sangat tuolleen katkee.
- örpp
Mulle kävi melkein samalla lailla. 12-päkki putos händyistä lattialle ja alkoi jumalaton sihinä. Aloin tietysti sitten kiskomaan kaljaa tölkeistä naamaan sen minkä kerkesin, mutta sihinä vaan jatkui. Sitten huomasin, että se olikin mun perce mikä sihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t734486- 332541
- 402374
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401722- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511397
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231267Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155