Heipparallaa! Olen tässä useamman vuoden painiskellut ongelman kanssa, joka on liiallinen halukkuus. Tunnen itseni oudoksi ja huonoksi naiseksi kun haluaisin rakastella kumppanini kanssa lähes päivittäin ja viikonloppuna olisi kivaa makoilla sängyssä ja rakastella useampaan kertaan. Ongelma on kuitenkin että kumppanini ei olekkaan samaa mieltä. Haluaisinkin tietää että olenko ainoaa lajiani vai onko olemassa muitakin naisia jotka omaavat saman "ongelman". Pelkään että pilaan tämänkin parisuhteen halukkuudellani. Aikasemmin nimittäin vein mieheltä maun seksistä ja kohtelu muuttui kylmäksi ja ilkeäksi. Voisiko joku myös kertoa miten seksihaluja saa vähennettyä tai poistettua ne lähes kokonaan?
haluongelma
too less sex
3
130
Vastaukset
- too less sex
Olisi nimittäin varmaan kummallekkin puoliskolle mukavampaa jos ei koko ajan tulla torjutuksi ja toisen ei tarvitsisi koko ajan kieltäytyä.
- mieskani..
Sovit mun kaa salaisen seksisuhteen ja hoidat ne maratonsessiot tällaisen duracell pupun kanssa.. Ei tarvii ressukan miehesi ahdistua liiasta seksistä... Mut saat vaan innostumaan haluamalla lisää ja lähes kaikki onnistuu... [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184351Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421931- 771525
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161490- 1591483
- 10881
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 106767
- 64753