Heipparallaa! Olen tässä useamman vuoden painiskellut ongelman kanssa, joka on liiallinen halukkuus. Tunnen itseni oudoksi ja huonoksi naiseksi kun haluaisin rakastella kumppanini kanssa lähes päivittäin ja viikonloppuna olisi kivaa makoilla sängyssä ja rakastella useampaan kertaan. Ongelma on kuitenkin että kumppanini ei olekkaan samaa mieltä. Haluaisinkin tietää että olenko ainoaa lajiani vai onko olemassa muitakin naisia jotka omaavat saman "ongelman". Pelkään että pilaan tämänkin parisuhteen halukkuudellani. Aikasemmin nimittäin vein mieheltä maun seksistä ja kohtelu muuttui kylmäksi ja ilkeäksi. Voisiko joku myös kertoa miten seksihaluja saa vähennettyä tai poistettua ne lähes kokonaan?
haluongelma
too less sex
3
134
Vastaukset
- too less sex
Olisi nimittäin varmaan kummallekkin puoliskolle mukavampaa jos ei koko ajan tulla torjutuksi ja toisen ei tarvitsisi koko ajan kieltäytyä.
- mieskani..
Sovit mun kaa salaisen seksisuhteen ja hoidat ne maratonsessiot tällaisen duracell pupun kanssa.. Ei tarvii ressukan miehesi ahdistua liiasta seksistä... Mut saat vaan innostumaan haluamalla lisää ja lähes kaikki onnistuu... [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2257540
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454970- 594772
- 753428
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162015Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301880- 311829
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441677- 371609
- 1481347