Huvila ja Huussi

Mr. Koti-Puutarhuri

Tuo huussi sana ei nyt kyllä sovi tähän tähän romanttisviritteiseen viestiini, jossa tunnustan salaisesti ihailevani iloista, positiivista ja sexyä Evaa....

4

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höpsöliini

Mun mielestä se homppelipoju on Ihku! Mulla jöpöttää joka kerta ku nään sen.

• Tilillä 15000 euroa

Paljonko keskimäärin maksaa piha-alueen kunnostus ?
      Monta työntekijää,kaivinkoneita,paljon multaa,kiveä,keinonurmea,terassipuutavaraa.

Saanko 15000€ pihan kuntoon? Sitä mietin ,viikonloppuisin nousuhumalassa.

• kusetusta sanoisin

Tuttu laitatti avaimetkäteenhommana pikku pihapläntin ja maksoi siitä rasvaisen 20000 !!!. Pihassa oli jo entuudestaan isoalue nupukiveä, hieman sitä lisättiin, sitten pengerrys puristekivitiileillä ja kasvit, alueena n. 4m x 10m.
      Kasvit ihan tavallista puutarha tavaraa ja vielä vaatimattomasta päästä.

Joten oleppa varovainen niiden tarjousten suhteen. Kysele useammalta firmalta ja kysele itse esim. piha- ja rappukivien hintoja, niin saat laskettua neliöhintoja matskulle ja työlle. Pyydä tarjouksessa tarkka erittely, esim. portaista, puista jne. Sovi istutusalueiden mullan laatu, multapaksuus ja mittaa se ja aikataulu ja sakko, jos ei tule ajoissa valmiiksi ja maksupostit ehdottomasti vain tehdyn mukaan.

Hemmetisti on nyt liikaatöitäottaneita ja muka-ammattilaisia onnenonkijoita liikenteessä.

Mutta hyviäkin on, pyydä referenssi kohde ja soita niille ja kysele, miten meni.

• Mari ja Hessu

Pieni rivitalopiha priimakuntoon: Tasan 10000€.
      Sauna-ja kylpyhuoneremontti avaimet käteen 11000€.

Kun ostimme asunnon tingimme myyntihinnasta,kovan väännön jälkeen 20000€.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin kyllä

pyytää anteeksi. Sinä et varmaan enää juuri ajattele asiaa. Kuljet ylpeänä eteenpäin. Olit mulle se.
      Ikävä
      53
      1817
    2. Kappas! Jaajo Linnonmaa viestitteli näin nuorelle Janni Hussille: "Sulla oli siellä ihan..."

Jaajo Linnonmaa on tehnyt pitkän uran Radio Suomipopin Aamulypsy-ohjelmassa. Mies jättää aamushown joulukuun lopulla ja samalla katkeaa hedelmällinen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1649
    3. Sä oot nainen ihan hullu.

Anna mun rakastaa sua. Anna mun himoita sua! Anna mun tulla sun päällesi ja sano mulle että sä rakastat mua. Mun päivä on muuten ihan pilalla
      Ikävä
      76
      1542
    4. Minkä biisin antaisit kaivatullesi?

Jos voisit antaa kaivatullesi yhden biisin niin mikä se olisi? 🎶
      Ikävä
      109
      1294
    5. Tykkäisitpä minusta

Edes ihmisenä. Kun minä tykkään niin paljon sinusta.
      Ikävä
      50
      1065
    6. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      176
      1010
    7. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      77
      1009
    8. Mitähän mietit mies

Jäitkö minua kaipaamaan siitä ajasta kun vielä nähtiin? Nähdäänkö me enää koskaan?
      Ikävä
      67
      1003
    9. Etkai sää vaan puhu minusta

sun tuttujen ja kaverien kans?
      Ikävä
      85
      881
    10. Veikkaus: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? Julia, Tommi vai Sami?

Selviytyjät-finaali on sunnuntaina. Nyt voi veikata voittajaa: Kuka voittaa Selviytyjät-kisan? -Julia -Tommi -Sami Lue lisää finalisteista: https:
      Tv-sarjat
      42
      835
    Aihe