Elisan nettiyhteys

vituttaaElisa!

Elisaa ei kannata hankkia! itsellä on elisan nettiliittymä jonka työpaikka maksaa työ nettinä, liittymän suuruus pitäisi olla 100megaa, mutta emme ole ikinä ennen saanut 5-13 megaa enempää, joka on naurettavaa varsinkin kun tehdään töitä netinavulla! ja kun yrittää katsoa apua elisan sivuilta, pitäisi olla tunnukset, jotka ovat sattumoisin henkilöllä joka maksaa netin, eli ei minulla

5

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei vituttaaElisa!,

      Tuossa on kyseessä hyvin mahdollisesti joko verkon kuntoon tai talon sisäverkkoon liittyvä ongelma, joka aiheuttaa liittymän hitaan toiminnan. Asiasta kannattaa tehdä vikailmoitus soittamalla yritysasiakaspalvelun tekniseen tukeen 010 80 4400 tai lomakkeella: http://elisa.to/1kFQoaB

      Seppo / Elisan Palstatiimi
      http://palsta.elisa.fi

      • kaikki toimii

        Kaikki saa korjattua kun vaihtaa operaattoria.
        Elisa on kehityksestä jäljessä eikä sitä porukkaa kiinosta laittaa asioita kuntoon tai ei ammattitaito riitä.
        Operaattorin vaihto ainut oikea vaihtoehto.


    • Kovanyrkkiiskee

      Kannattaa tutustua mitä kuluttajansuojalaki sanoo. Sen avulla kovasuisimmatkin bisnesmiehet saadaan hiljaiseksi ja tekemään työnsä. Ei kannata tyytyä selityksiin vaan käyttää omaa maalaisjärkeään ja KKV:n apua. Näin tein minäkin eikä tarvinnut jäädä paskanmaku suussa kiroilemaan kotinurkkiin. Suomi on Internetin ja asiakaspalvelun kehitysmaa, jossa itse täytyy olla tiukka ja pitää huolta oikeuksistaan. Bisnes on sitä luokkaa tänä päivänä. Sun rahojesi perässä kaikki myyjät on.

    • et sillei joo

      Jos asuu paikassa johon on mahdollista saada max 15 megan nettiyhteys, niin on turhaa hommata 100 megan yhteyttä ja ihmetellä kun ei nopeus natsaa.

    • eivitutaElisa

      Täällä Elisan 100-megainen liittymä, just testattuna 99,39/10,48, eli ihan luvattu. Kuitu tulee asuntoon asti. Liekö sinulla ongelma talon sisäverkossa tai sitten huoneistossa, esim. puhelinjatkojohto syö nopeutta paljon.

      Tunnukset omaavan henkilön kannattaa olla yhteydessä operaattoriin ongelman selvittämiseksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10250
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4543
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3084
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2704
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1874
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe