Some vapauttaa antisosiaaliset persoonat

Normaalisti ihmiset noudattavat määrättyjä korrekteja kaavoja keskustellessaan toistensa kanssa. Provosoiva, alentava ja mitätöivä keskustelukumppanin parjaaminen ei onnistu, koska tällä tavoin käyttäytyvä ihminen jää yhteisönsä ulkopuolelle. Ainoastaan psykopaatit eivät kontroloi käytöstään millään tavalla.

Sosiaalinen media vapauttaa nämä antisosiaaliset persoonat, joille normaali vuorovaikutteinen keskustelu on hankalaa ja he joutuvat pidättämään perimmäistä luonnettaan. Miehen kalu tuntuu olevan aiheena erityisen houkutteleva trollien esiintulolle. Kasvottomana somessa voi päästää irti pidäkkeen alla olevan normaalissa elämässä pahennusta aiheuttavan käytöksen. Niinpä palstalla saa erityisen paljon tilaa kaikki anaaliin ja ulostamiseen liittyvät toiminnat. Kasvottomana voi haukkua toisen aivan lyttyyn, esiintyä toisena persoonana ja pilata asiallisen keskustelun ilman seuraamuksia. Argumentointiin ei tarvitse kiinnittää ollenkaan huomiota, koska trollille ei itse keskustelu anna mitään - vain omien pidätettyjen luonteenpiirteiden vapautuminen antaa ilon.

31

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asko-fani

Minusta Askon ongelmana on peniskateus. Hän saattaa olla muuten aivan normaali ihminen mutta tämä aihepiiri nostaa traumat pintaan. Tai no joo ei se mikään normaali voi olla...

• Asko on palstan suola...

Mä hunaja :D

On täällä joskus asiallistakin keskustelua, mutta heti kun menee jutut mittoihin, alkaa sellainen äläkkä että hirvittää. Jos joku erehtyy mitakseen sen yli 13 cm mainitsemaan, johan on persemittauspuheet tapetilla nopsaan.

Myös sellaista esiintyy useasti, että epäillään toisten pillunsaantia mitä useammanlaisin perustein. Niitä esittävät juuri ne, jotka luultavasti sitä pilllua ei ole koskaan nähneetkään kuin korkeintaan kaukaa kuvista. Tässä yhdenlainen perustelu :D

Noista anaalijutuista olen kantani kertonut jo toisaalla.

Avaus oli harvinainen, koska se oli asiallinen ;) Kiitos siitä.

• antihistamiini hx
        h-x kirjoitti:

Asko on palstan suola...

Mä hunaja :D

On täällä joskus asiallistakin keskustelua, mutta heti kun menee jutut mittoihin, alkaa sellainen äläkkä että hirvittää. Jos joku erehtyy mitakseen sen yli 13 cm mainitsemaan, johan on persemittauspuheet tapetilla nopsaan.

Myös sellaista esiintyy useasti, että epäillään toisten pillunsaantia mitä useammanlaisin perustein. Niitä esittävät juuri ne, jotka luultavasti sitä pilllua ei ole koskaan nähneetkään kuin korkeintaan kaukaa kuvista. Tässä yhdenlainen perustelu :D

Noista anaalijutuista olen kantani kertonut jo toisaalla.

Avaus oli harvinainen, koska se oli asiallinen ;) Kiitos siitä.

Ei mulkunpäässä haise pimppi, on meidän h-x hintti. On rakastaja naapurin jaska, mulkunpäässä
        tuoksuu nääs paska. Tuli palstalle ja sano "terse", on mulla revitty perse. Sinne uppoo kalu tai kaksi, ja paskasta syntyy lapsi.

• Punamulkku.
        antihistamiini hx kirjoitti:

Ei mulkunpäässä haise pimppi, on meidän h-x hintti. On rakastaja naapurin jaska, mulkunpäässä
        tuoksuu nääs paska. Tuli palstalle ja sano "terse", on mulla revitty perse. Sinne uppoo kalu tai kaksi, ja paskasta syntyy lapsi.

Eipä voi oikein vastaankaan väittää etteikö joka lause pitäisi paikkaansa.

• Punamulkku. kirjoitti:

Eipä voi oikein vastaankaan väittää etteikö joka lause pitäisi paikkaansa.

Eipä voi muuta tosiaan väittää...:D

Biologian opinnot ehkä skipattu, mutta siinä ne meni muiden ohessa.

• Pillunsaaja

Askon "ongelma" on kyky hakea oikeaa tietoa, kriittisyys omiin ja muiden mittauksiin, rehellisyys yms.

Homo-häxyllä ongelma on homous, asperger, mielenterveys, vilkas ja lapsellinen mielikuvitus, syrjäytyminen yms.

Häxy kuvassa: https://m.flickr.com/#/photos/mitjoruohoniemi/13062127624/

• Pillunsaaja kirjoitti:

Askon "ongelma" on kyky hakea oikeaa tietoa, kriittisyys omiin ja muiden mittauksiin, rehellisyys yms.

Homo-häxyllä ongelma on homous, asperger, mielenterveys, vilkas ja lapsellinen mielikuvitus, syrjäytyminen yms.

Häxy kuvassa: https://m.flickr.com/#/photos/mitjoruohoniemi/13062127624/

Juu. Akella pieniä ongelmia tosiaan. Etsii ja ei löydä ;)

Kerros tuosta Asperiinista lisää. Sinähähän siitä tunnut tietävän...

Et ole saanut mitään, huomioin tässä hiljan.

• h-x.
        h-x kirjoitti:

Juu. Akella pieniä ongelmia tosiaan. Etsii ja ei löydä ;)

Kerros tuosta Asperiinista lisää. Sinähähän siitä tunnut tietävän...

Et ole saanut mitään, huomioin tässä hiljan.

Anteeksi kun sekoilen, mami unohti antaa päivälääkkeet. Päivystän täällä taas koko yön.

• h-x. kirjoitti:

Anteeksi kun sekoilen, mami unohti antaa päivälääkkeet. Päivystän täällä taas koko yön.

Jatka samalla linjalla vaan. Täällähän yöt olet viettänyt tähänkin asti.

Keksi ensi yönä joku hauska juttu. Tulen sen aamulla lukemaan ;)

• h-x.
        h-x kirjoitti:

Jatka samalla linjalla vaan. Täällähän yöt olet viettänyt tähänkin asti.

Keksi ensi yönä joku hauska juttu. Tulen sen aamulla lukemaan ;)

huippaa, pää jakautuu kahtia, aaargh. Mami tuo lääkkeet tappelen taas itseni kanssa... pätkii.....tgortgeklra

• Suomi24 on antanut minulle uuden harrastuksen; kirjoittamisen asioista jotka kiinnostavat minua. Seksi on minulle mieluinen aihe. Olen omasta mielestäni seksin suhteen vapaamielinen, enkä hätkähdä omien mieltymysteni ulkopuolelle menevästä keskustelusta. Onhan ihmisillä erityisesti seksin suhteen käsittämättömän paljon erilaisia näkemyksiä ja mieltymyksiä.

Erityisesti tämä Onko koolla väliä - ja Peppuseksi-palsta tuntuvat keräävän paljon keskustelijoita, jotka eivät halua keskustella seksistä sellaisena kuin minä sen näen: Iloa ja nautintoa elämään antavana asiana. Tällainen keskustelija tuo esiin jopa itselleen vastenmielisiä asioita ja haluaa että muutkin tuntisivat saman kuvotuksen tunteen. Onkohan kyseessä jonkin sortin masokismi?

Ihmisillä on - niin kuin juuri kirjoitin - käsittämätön määrä erilaisia seksuaalisia mieltymyksiä. Kuka tykkää pojista, kuka tytöistä, joku tykkää anaaliseksistä, joku suuseksistä ja on jopa sellaisia jotka hyväksyvät vain vaginaan penetroimisen lähetyssaarnaaja-asennossa.

Mikä näitä edelläluettelemiani ihmisiä yhdistää? Se että he harrastavat seksiä -omine rajoituksineen ja estoineen, ehkäpä - silti vain oman ja partnerin nautinnon vuoksi. Joillekin nautintoa antaa asiat, jotka saattavat olla muiden mielestä vastenmielisiä. Sekään ei ole väärin niin kauan kuin osapuolet harrastavat toimintaa omasta ja partnerin halusta, eivätkä aiheuta toisilleen vahinkoa. Siis, minun mielestäni vastenmielinen asia saattaa jonkun muun mielestä olla ihana ja nautinnollinen asia.

Syy miksi kirjoitan aiheesta, on yritys saada ihmiset ajattelemaan mikä on keskustelupalstojen tarkoitus. Se on keskustelun antaman mielihyvän saaminen itseä kiinnostavasta aiheesta. Parasta antia on aiheen kehittyminen tiukankin keskustelun jälkeen. Moni kirjoittaa aiheesta josta ei pysty muussa elämässä puhumaan. Säännöt eivät suinkaan kiellä keskustelun siirtymistä sivuraiteille, sellaistahan keskustelu on yleensäkin. Provosointikaan ei sopivissa rajoissa ole väärin.

• eipnvf

Vähän korjausta kirjoitukseen, vaikka Se kuulosti hienolta. Psykopaatit todellakin osaavat kontrolloida käytöstään. Heillä on erittäin hyvä kyky manipuloida ihmisiä, koska he tunnistavat ihmisten heikkoudet ja osaavat niiden avulla taivuttaa ihmisiä esim. Hirmutekoihin. Näistähän on tehty elokuviakin. Eriasia on yksinkertaisesti huonosti käyttäytyvät ja/tai pakkomielteiset jne.

• Aivan juuri näin. Huomasin itsekin jälkeenpäin tuon väitteen virheellisyyden.

Psykopaatteja on monenlaisia. Eivät kaikki osaa manipuloida ja osa on oikeasti niitä, jotka eivät pysty itsensä hillitsemiseen.

• Höhhähhhäää

Vitun sekopää tuo homo! Viestit pitenee kun ei juttukaveria löydy,

• Ketä mahdat tarkoittaa? Jos minua tarkoitat, niin saatan kyllä olla sekopää, mutta en ole homoseksuaali. Muutenkin yritäpä kohdentaa viestisi vaikkapa keskustelijan nimimerkin mukaan! "Vitun sekopää homo " - onko tuo parasta argumentaatiota mihin pystyt?

• 2 day juu aar gay
        d_ram kirjoitti:

Ketä mahdat tarkoittaa? Jos minua tarkoitat, niin saatan kyllä olla sekopää, mutta en ole homoseksuaali. Muutenkin yritäpä kohdentaa viestisi vaikkapa keskustelijan nimimerkin mukaan! "Vitun sekopää homo " - onko tuo parasta argumentaatiota mihin pystyt?

Ai personaly tinks juu laik to ram pig koks in juur puthoul. tät meiks juu veri gay.

• 2 day juu aar gay kirjoitti:

Ai personaly tinks juu laik to ram pig koks in juur puthoul. tät meiks juu veri gay.

Vastaus jälkimmäiseen kysymykseeni on siis myöntävä.

• sivupersoona Savosta
        d_ram kirjoitti:

Vastaus jälkimmäiseen kysymykseeni on siis myöntävä.

On niin järkeviä kommentteja ja mielipiteitä tällä nicillä, että kyseessä täytyy olla h-x= minä

• prof. Maire Kone
        sivupersoona Savosta kirjoitti:

On niin järkeviä kommentteja ja mielipiteitä tällä nicillä, että kyseessä täytyy olla h-x= minä

Hullu se hullun tunnistaa.

• Ketjun aloittajalle kirjoittelisin tässä.
      Monelle netissä kirjoittelu ei ole saman veroista keskustelua kuin kasvotusten / puhelimessa puhuminen. Saatikka sitten tuntemattomien ihmisten kanssa keskustelu palstalla kirjoittelu. Saatikka aiheen ollessa mulkun koko tai perseeseen paneminen niin ei siinä monikaan viitsi vakavasti aiheeseen lähteä kirjoittelemaan. Mielestäni ei tarvitse olla psykopaatti jos tällä palstalla esimerkiksi karkaa sormet kirjoittelemaan ilman aivojen suodatusta...
      Mutta hyvä kun olet asia linjalla niin jaksaisitko tehdä tutkimuksia ja perustella onko suomalaisten miesten penikset keskikooltaan minkä pituisia/paksuisia ja miten ne pärjää kansainvälisessä vertailussa?
      Täällä oli joskus kahden herrasmiehen kesken vääntöä onko se 12cm vai 15cm suomalainen km. ja väittäisin etteivät nämäkään Miehet ole toistensa rankoistakaan herjoista milläsäkkään. Nettikekustelu on Vain nettikeskustelua.
      Tämä palsta varmaan viimeisiä vapaan sanan saarekkeita sensuurin jylläämässä internetissä. Ai niitä aikoja kun palstat oli tällaista tekstiä täynnä joskus 1996-1998.

• kiitos internet

Tässähän vanha ihan herkistyy. Vanhana trollina tuo viimeinen lause kosketti erityisesti.

• Keskari

Keskikoko on 13.5cm -2cm.

• kiitos internet kirjoitti:

Tässähän vanha ihan herkistyy. Vanhana trollina tuo viimeinen lause kosketti erityisesti.

Montako kymmentä kuva otsikolle nostettua tarinaa olet tehnyt tänne Suomi24 palstalle.? MIelestäni noista 80% on trollin raapustuksia. Sen huomaa siitä kun trolli jää kirjoittelemaan liian pitkälti tarinaa eli naatiskelemaan liikaa. Tämä palsta on hyvä paikka opetella uskottavuutta, koska täällä on hyvinkin tarkkaavaista ja harjaantunutta porukkaa.

• ´h-x

tiatäaks kukkaa kuinkka laampan ja sian paskkan saa poes kikelisttä

• ´h-x

kekasin jo. kisssa nualli senpoiss

• ´h-x

vojei, kisa puri pilinn pojes. millö mä nytte panea lammastra ja sika

• ´h-x

hihei. mä kekskin keinnon mikö saan kikelini takaissi. tuuun täne rehhentelään ja antnaa näsä viisata kommetteja. ja kikeli kascvaa kohistsen

• Dr Ritaliini

aika pahaa ADHD viirausta. Älä pilaa tätä palstaa mee muualle sekoilee pliiss.

• Oli ja meni

Tämä palsta on jo homon pilaama.

• Ei ole jos Asus tulee apuun.

• h-x´

varukaa tai muns kisa kynsi teidäts

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      72
      4184
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3075
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      3020
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      392
      2105
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1206
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1183
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1024
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      61
      1012
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      111
      963
    Aihe