43 vuotias naisellinen, naimisissa oleva nainen..seksuaalisesti olen varmasti parhaassa iässä.. valitettavasti aviomiehellä ei aikaa tarpeeksi minulle..
Olen asiaa pitkään miettinyt ja tullut siihen tulokseen että haluan ratkaista asian "vanhanaikaisesti" hankkimalla rakastajan...
niin sellaiselle olisi käyttöä....
Rakastaja
55
2189
Vastaukset
- syntiä on se
Ota asia puheeksi miehesi kanssa, sano ettet ole tyytyväinen siihen, kuinka hän toteuttaa aviollisia velvollisuuksiaan. Jos ette pääse yhteisymmärrykseen, menkää aioliittoleirille tai parisuhdeterapiaan.
Älä lähde uskottomuuden ja petoksen tielle!- butterfly2
Kiitos tästä jotenkin arvasin että joku ottaa asian eiin.. mutta että ensimmäisenä...
Huh....
- yksi mikko
Hei, en ole koskaan ymmärtänyt sitä että parisuhteessa ei olisi aikaa seksille, joka on yksi koko elämän hienoimpia nautintoja joka ei edes maksa mitään parisuhteessa.
Olen itse kohta jopa eläkeikää lähestymässä, ja olen seurannut omia saman ikäisiä koulukavereitani joilla tuntuu myös loppuneen koko seksuaalinen elämä.
Tilalle on tullut eturauhasen arvojen seuranta, olen kyllä sitä mieltä että yksi aika merkittävä syy tutkimustenkin mukaan eturauhasen syöpään on seksin puute.
Mutta jos sinusta tuntuu että haluat nauttia seksistä eikä sitä omassa parisuhteessa saa, niin etsi ihmeessä itsellesi kumppani jonka kanssa voit nauttia tuosta hienosta elämään kuuluvasta nautinnosta. Ja mikäli oikein ymmärsin, ei se ole todellakaan pois myöskään kumppanisiltakaan jos hän ei sitä kaipaa parisuhteessa.
Jos omatunto jotenkin kolkuttaa itselläsi, niin ajattele että me jokainen kuitenkin joudumme elämään tämän oman elämämme itse, ei sitä kukaan muukaan voi elää puolestasi.
Jos haluat voimme toki vaihtaa ajatuksia vaikka enemmänkin vaikka sp:n tai jonkun palstan kautta.- butterfly2
Kiitos.. erittäin viisaista sanoistani.. allekirjotan sanomasi täysin...
- m451
Moi,missä päin tämmöistä tapahtuu?,täällä ehdokas sulle,sama tilanne toisin päin.
- butterfly2
Uudellamaalla...
- yksi mikko
butterfly2 kirjoitti:
Uudellamaalla...
Heippa ja kiitos mielipiteestäsi.
Olen itse eronnut kerran, ja miettinyt noita syitä aika syvältäkin, miksi suomessa seksi on jokin tabu, joka kytketään yhteen ihan liian moneen asiaan jopa parisuhteessa.
En eronnut seksin puutteen tai jonkin uuden elämyksen tai ihmissuhteen vuoksi, erosin kumppanin alkoholiongelman vuoksi, mutta kun meidän suomalaisessa yhteiskunnassa seksi jopa parisuhteessa yhdistetään kaikkeen mahdolliseen joka estää nauttimasta tuosta hienosta parisuhteeseen kuuluvasta nautinnosta.
Seksin esteenä on usein, perheen talousongelmat, lasten harrastukset, erilaiset elämän arvot, työt jotka vievät myös vapaa-ajan, ja tietysti myös seksuaaliset arvot ja estot jotka jo pienenä on meihin ympätty kasvatuksessa alitajuntaan, sekä urautuminen jossa seksiä harrastetaan vain puhtaana saunan tai suihkun jälkeen silloin kun lapset ovat nukkumassa.
Eli meillä on todella paljon kasvatuksessa tulleita tabuja, joiden vuoksi seksin harrastaminen ja siitä nauttiminen on lähes mahdotonta koska kaikki kriteerit eivät toteudu tai eivät ole pitkään aikaan toteutuneet tai eivät ehkä koskaan toteudu.
Eli jätetään kokonaan tekemättä niin ei tule ainakaan omantunnontuskia minkään suhteen jälkeenpäin.
Tuo suhtautuminen seksiin on monessa lähinaapurimaissa kyllä ihan erilainen, siellä se kuuluu parisuhteeseen ilman noita e.m kriteereitä, seksi kuuluu parisuhteeseen ihan automaattisesti.
Uudeltamaalta / hki, minäkin kirjoittelen, jatketaanko...?
- m451
Moi,miten yhteys,olen itäsuomi,en naapuri,voitas vaihdella kuulumisia ja katsoa jatkoa?
- butterfly2
Kuulostaa hyvälle
- oppia
butterfly2 kirjoitti:
Kuulostaa hyvälle
Suomenkielessä sanotaan hyvältä, ei hyvälle.
- m451
Niin ei tämä sido mihinkään,kaikki ei käy kaikille,katsotaan ja suunnitellaan miten käy,
- Butterfly2
m451.. katsotaan ja suunnitellaan.. sillähän ne asiat selviää...
- m451
Butterfly2 kirjoitti:
m451.. katsotaan ja suunnitellaan.. sillähän ne asiat selviää...
ok,toivon et vaikka tavattais
- Afrikan
Käykö 36v tumma meis
- ...................
mulle kävis. paremmin kuin hyvin.
- yksi mikko
Hei, "butterfly2", olet todellakin aika mielenkiintoinen ihminen, viesteistäsi näkee että olet joutunut ja miettinyt tuota parisuhteen seksiasiaa aika syvällisesti, olisitko valmis vaikka keskustelemaan siitä ihan henkilökohtaisesti ilman mitään sen suurempia velvoitteita vaikka kahvikupin ääressä joskus myöhemmin.
- Apupoika Antero
Olen Uudellamaalla käytössäsi.
- Butterfly2
Yksi mikko...Kiitos...))
hyvä keskustelu on aina hyväksi... - butterfly2
Apupoika Antero kirjoitti:
Olen Uudellamaalla käytössäsi.
Kerro lisää...
- Motukkamies
Täälläkin olisi mies käyttöösi, tutustutaan, pistä lisää viestiä itsestäsi ja tehdään tärskyt jonnekkin.
Joko heti nähdään, lähden kohta liikenteeseen. :)- butterfly2
Kiitos.. kuulsotaa hyvältä,,, kerro itsestäsi...
- Motukkamies
49, mukava ja rento hemmo, luotettava, savuton ja vinks vinks, kantsii kyllä tavata. ;)
- Motukkamies
Jep..jep.... Se on sitten menox. :)
- Motukkamies
Täällä taas, jokos nyt kelpais, vai löytyikö jo sopivaa?
- butterfly2
No ei ole löytynyt,,,
- Motukkamies
No sitten vaan lähestymään, en minä pure jos et välttämättä halua sitä. :)
- butterfly2
:) viestittelyä voii jatkaa...
- yksi mikko
butterfly2 kirjoitti:
:) viestittelyä voii jatkaa...
Moikka, taas butterfly2, niin muin olet huomannut viestien runsaudesta johtuen, näyttää tarvetta olevan muillakin saman parisuhdeongelmien parissa.
Kyllähän tuolla yksi vastaaja ketjun alussa luokitteli tuollaisen seksin hakemisen olevan syntiä, mutta ei kai se niin kauheaa syntiä ole kun niin monet ovat valmiita tekemään sitä.
Itse liikuskelen tässä pk-seudulla valvomassa suomalaista rakentamisen laatua ja siellä tulee useasti esille ihan töiden puolestakin että myös monessa parisuhteessa olisi myös tarvetta laadun parantamiselle ihan parisuhteen seksin puolella.
Jos haluat jutella vaikka sp:n kautta lisää, niin laitapa tuonne ´luukku.com:iin postia tulemaan merkillä "liveman".
En usko että me niin suurta syntiä tehdään jos jutellaan lisää eikä se taida johtaa sen suurempaan turmioon kuin koko parisuhteen hajoamiseen, kuten usein käy todellisuudessa, jos tuo suhteen perusasia eli seksi ole mukana missään mielessä.
- onnellinen neiti....
Laa laa la la la laa, daa daa tsalala laa ,löp löp tsöp löp lip löp, naa naa na na na naa ..............
- butterfly2
Kiitti onnellinen neiti..kuulosti hyvältä.. kiva että oot...
- yksi mikko
butterfly2 kirjoitti:
Voi että........!
Siinähän se on parhaimmillaan suomalaisen parisuhteen tila....laaa..laaa ja dippai duu...niin kuin sepe kumpulainen lauloi aikoinaan....otetaan nappia ja sitten p...aan ja kaikki hyvin.
Jälkeenpäin ei kyllä muista mittää, mutta kyllä tuntui hyvältä.....!
Että silleen ja parisuhteessa kaikki hyvin....! - yksi mikko
butterfly2 kirjoitti:
Miksi butterflu2, laitoit tuollaisen "provon", saatko itse tästä jotain kiksejä......!
- butterfly2
yksi mikko kirjoitti:
Miksi butterflu2, laitoit tuollaisen "provon", saatko itse tästä jotain kiksejä......!
Mitähän provoa mun viestissä on... monissa viesteissä on aika paljon provompaa tekstiä... viestistä en aa kiksejä.... mikäs sua jurppii....
- anum
jos oot raaseporin läheltä niin ota yhteyttä37v [email protected]
- natalllie
Onko sinulla tyydyttymättömiä seksifantasioita – tee niistä totta osoitteessa http://hts.io/5Rcyh
- mikaa2
Moikka butterfly2.
Ota yhteyttä [email protected]. - onnellinen elämässä
No voi höh... olen itse eronnut ja suosittelen sitä kaikille teille jotka ette ole tyytyväisiä elämääänne näin. Meillä on vain yksi elämä, miksi antaa sen valua hukkaan ja päätyä hautaan katkerana kun ei saanut tarpeeksi munaa tai pillua ei saanut olla onnellinen... Teillä kaikilla on siihen vielä mahdollisuus mutta ainoastaan ja vain jos oikeasti haluat sitä! tuollaiset salapanot tyydyttämiset ovat vain itsenne huijausta, onnellisisa ette ainakaan ole, ettekä onnellisiksi tule. sinäkin 43 vuotias nainen, sinä haluat vaihtelua, orgsmeja ja jännistystä, miksi kidut tyhjässä suhteessa kun voisit saada vaikka joka päivä? turha sanoa että rakastat miestäsi, et rakasta ainakaan tarpeeksi kun hamuat toisaalle, silloin ei kannata jäädä siihen, ole rohkea ja ota irtiotto
- truu löv
kuinka "vanhanaikaisen" romanttista.. ehkä useampikin rakastaja
Hei Butterfly2, sulle on varmasti tullut jo paljon ehdokkaita mutta täällä olisi vielä yksi asiasta kiinnostunut mies: 47-vuotias, varattu, 019-alueelta!
- butterfly2
Kiitos viestistä... mielelläni kuulen lisää.....
butterfly2 kirjoitti:
Kiitos viestistä... mielelläni kuulen lisää.....
Hävitin vahingossa neljän keskustelun laitatko viestiä. [email protected]
- YoungMeat
Kiinnostaisko nuori kulli tykkään vanhemmista naisista olen 21v Helsingistä. Ei ole autoa kyllä
- butterfly2
YoungMeat Kerro lisää....
- Tunnelma69
butterfly2 kirjoitti:
YoungMeat Kerro lisää....
Pääsisit saunaan Salossa tänään ja varmana pidän hyvänä toivoopi opemies siisti ja rauhallinen
- Maddda
Heippa Perhonen!
Olenkohan jo auttamatta myöhässä? Vieläkö on haku päällä? Täällä kirjoittelee kanssasi saman tyyppisessä tilanteessa painiva 29v mies Päijät-Hämeen alueelta. Olen kouluttautunut ja miehekäs mies. Oletko kiinnostunut tutustumaan esim. S-postitse?- butterfly2
Et ole myöhässä.. laita spostiosoite, niin laitan sinne..:)
- Madddu
butterfly2 kirjoitti:
- Massa
butterfly2 kirjoitti:
Yllä sähköpostini. Odottelen :)
- ihmettelevä mies
Hassua, ettei kukaan puhu omasta tai sinun ulkonäöstä. Se on kuitenkin nykyaikaa? Ja minun kokemukseni mukaan miehet saavat kiksejä myös ulkonäöstä. Tottakai muustakin - en sitä kiellä ollenkaan.
- butterfly2
No kysy ihmeessä jos ulkonäössäni joku askarruttaa.. en pelästy itseäni aamulla peilistä... entäs itse...)
- mieskani..
Huvittavaa alkaa ulkonäöstä vääntää. Tärkein ominaisuus on kuitenkin naisessa seksiin liittyvää antautumiskyky, himokkuus, kyltymättömyys, rohkeus, kokeilunhalu, liikkuvuus, liukkaus, pillun tuntuma, miehen huomiointi, itsevarmuus,... Niillä pärjää ja saa miehen koukutettua, vaikka olis ihan tavis ulkonäöltään. Myöskään paino ei useimmille miehille ole ratkaisevaa, vaan nuo ylläolevat. Jos vielä naisesta löytyy ystävällinen, iloinen asenne ja tykkää miehestä, se on sit menoa. Moni nainen taitaa ajatella että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, ei se ei liity syömiseen, ainakaan miehen suun kautta, mutta nainen joka ottaa suihin loppuun asti, nieli tai ei, löytää tien miehen sydämeen. Sama kai toimii niille naisille, joiden mies onnistuu heidät nuolemalla viemään orgasmiin.
- butterfly2
mieskani.. kirjoitti:
Huvittavaa alkaa ulkonäöstä vääntää. Tärkein ominaisuus on kuitenkin naisessa seksiin liittyvää antautumiskyky, himokkuus, kyltymättömyys, rohkeus, kokeilunhalu, liikkuvuus, liukkaus, pillun tuntuma, miehen huomiointi, itsevarmuus,... Niillä pärjää ja saa miehen koukutettua, vaikka olis ihan tavis ulkonäöltään. Myöskään paino ei useimmille miehille ole ratkaisevaa, vaan nuo ylläolevat. Jos vielä naisesta löytyy ystävällinen, iloinen asenne ja tykkää miehestä, se on sit menoa. Moni nainen taitaa ajatella että tie miehen sydämeen käy vatsan kautta, ei se ei liity syömiseen, ainakaan miehen suun kautta, mutta nainen joka ottaa suihin loppuun asti, nieli tai ei, löytää tien miehen sydämeen. Sama kai toimii niille naisille, joiden mies onnistuu heidät nuolemalla viemään orgasmiin.
mieskani... totta puhut....naisena tietysti voin sanoa että samat asiat miehessä viehättää ainakin minua, itsevarmuus, naisen huomionti,, erityisesti.. eikä vaan se oma "edun tavoittelu"...
- IsoMies11
http://erotiikkachat.com/IsoMies-29711 Paas viestiä niin pannaan!
- butterfly2
Ihan hyvältähän se näytti...
- Teppo83
Moi. Täällä olisi sinulle apua Uudeltamaalta. Laita viestiä [email protected]
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055127Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453353Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503185Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382407Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2471490Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121271- 801237
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1311097