Ajattelin vain kirjoittaa tänne ja vähän purkaa mietteitäni. Olen paininut hiustenlähtön kanssa noin kuusi vuotta. Nämä vuodet on ollut erittäin tuskaisia, pidin korviin asti olevia hiuksia, ja hattua pidemmän ajan, harvoin otin lakin pois, vain saunoessa tai suihkussa. hämärissä tiloissa sen pystyi ottamaan myös pois, mutta pahin oli valoisat paikat, joita välttelin. Itsetunto onglemat ovat olleen erittäin raskaat, koska myös aikuistuessa, on muitakin ajattelun aiheita kuin hiustenlähtö. Suvussani ei ole muilla hiustenlähtö, pelkästään äidin puolelta, isoisälläni oli vanhempana alkanut harvenemaan. Olen kai perinyt paskat geenit, tai olen sairastunut johonkin tautiin. Jatkuva väsymys vaivaa, vaikka on lämpöiset ja aurinko voittoiset päivät. Syön hyvin, ja nukun yleensä 10 tuntiakin vapaapäivinä, työpäivien jälkeen nukun pitkät päiväunet, ja yöllä noin kolme tai kaksi tuntia ennen töihin lähtöä. Ajoin hiukset tänä vuonna pois kokonaan, ja seurasin kohtia joista tämä kaljuuntuminen on lähtenyt enenemään. Omaan vielä melko tummanruskean kasvuston, joten alueet on helposti havaittavissa. Erittäin raskasta on, että vaikka kuinka on yrittänyt toivoa, että hiukset kasvaisivat takaisin, ne ei takaisin tule. En ole käynyt lääkärissä, kun siihen harvoin järjestyy aikaa. Verikokeisiin kai pitäisi mennä, koska vanhemmillani on kilpirauhasen vajaatoimintaa. ettei sitten minullakin, en ole ottanut selvää. Olen käyttänyt rogainea, omega 3 tabletteja, sinkki tabletteja, piima tabletteja, päänhieronta piikkiä päivittäin verenkierron paranemiseksi, hellävaraisempia shampoita, nitzoralia nytten on. katson nyt vielä tapahtuuko mitään. Jos ei niin se on mentävä kaljuna, koska vaikka hiukset kasvaisivat vain joiltain alueilta, se on pahempi näyttää variksen pelättimeltä, kuin koko kaljulta. En tiedä montaa tuttuakaan joilla olisi kaljuuntumista, hiukset päässä voivat lähteä uloskin tukat hulmuten. Itseäni häiritsee minun harvenutunut ohimo, hiuksia kasvaa mutta ovat heikomman näköisiä hiuksia kuin muun alueen. Peruukkia en tule ikinä hankkimaan, ja hiustensiirrot ovat turhauttavan kalliita. sinäänsä hiukset eivät ole minulle kaikkikaikessa enään tässä elämänvaiheessa, joten en turhautuisi hoitokeinoihin enään niin täysillä. Koska hiukset eivät merkitse elämän päättymistä, tai vaikeutta naisasioissa.
Olisi kiva kulla miten muut ovat hyväksyneet hiustenlähtönsä, mikä sai lopulta hyväksymään, että hiukset eivät enään kasva. ja kaljuna mennään koko loppuelämä. "ammun haulikolla päälaenpaskaks etteivät ruumishuoneella voi nauraa säälittävälle kuontalolleni".
Menetetty toivo
2
150
Vastaukset
- KKo9
Syksy 2013 aloin kiinnittämänn kunnolla huomiota hiustenlähtöön. Kaikki mahdolliset hoitokeinot mitä on netistä löytynyt, on käytössä, ja ehkä loppujen lopuks finasteridi 1mg/pv auttaa sen 1%, muut hoitomenetelmät 0%. (esimerkiski kondomi toimii 97-99% varmuudella ehkäisyssä)Kyllä tässä jo miettii että ehkä ensisyksynä on ruvettava ajamaan pää kaljuks pari kertaa kuukudessa. Uutta haiventa kasvaa sentin verran ja sit jo tippuu pois.
On vaan hyväksyttävä että hiukset lähtee ja hiusten siirto on ainut keino, millä saat kuontalosi taas semmoseksi kuin haluat, Mutta se maksaa niinkuin tiedätkin. SIlle kun ei mahda mitään, mutta ehkä se pysyvän kaljun pitäminen on viisampi kuin että sivulla tuuhee tukka ja päälaella ja otsalla ei mitään. JA itsemurha ajatukset varmasti käy jossain vaiheessa mielessä kärsivillä.- Henkilökohtaisesti
Www.manefinland.fi
Tuota itse käytän :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1095804Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453803Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503275Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4632670Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681700- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321363Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541245