Tietääkö kukaan onko tupakkakauppa Pajazzo lopettanut toimintansa? Nettisivut ovat ainakin poistuneet käytöstä. Sääli jos on lopettanut, nykyisin kun ei marketeissa ja kioskeissa ole kuin aivan onneton valikoima. Onko pk-seudulla muita hyviä erikoiskauppoja joista saisi esim. slim-muotoisia sätkäpapereita?
onko tupakkakauppa pajazzo lopettanut?
8
3211
Vastaukset
- MENE JA KATSO
on lopettanut mene kuolemaan keuhkosyöpään HYS:ssiin jo valmiiks
- Romu Ronson
Asiallinen kysymys,NO entä kommentti vastaus.... Itse selasin myös tänään tietoja koskien ko. kioskia,eipä löytynyt,kai se on sitte loppu...? Olisin huollattanu vaarilta vuonna -73 saadun Ronsonin...
P.s MENE JA KATSO,hae lähi Essolta hinausköysi ja ripusta johonkin... - pajazzo#
Kyllä vain on mennyt konkurssiin kun tupakkalaki on niin tiukka. Naispari joutui vaikeuksiin kun myynnin olisi pitänyt molemmat elättää.
- viliamus
Täytti 80v kuten ovessa luki, toiminta jatkui edelleen uuden piippumestarin voimin.
- Tosi on
On loppunut
- Ihmetyttää
Kyllä vain, huoleton asioiden hoito aiheutti vakavan kassavajeen. Eikä asiaa parantanut läheisen koulun oppilaille tupakkatuotteiden myynti, takasivat narahtaa siitä.
- Anonyymi
Onko Suomessa enää yhtään puljua, kuka korjaisi / huoltaisi vanhoja sytkäreitä, esim Ronson merkkisiä? Kenties jotain yksityisiä, ketkä tekevät vaan harrastuksena?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203