Naista vailla

herra471

Millä veneellä saa naista? Busteri ja Terhi jo kokeiltu, ei onnaa.

30

586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet hakoteillä. Hanki prätkä.

      • asian kertoja

        Olet hakoteillä, mopot ja "prättkätt" kuuluu teini-ikään


    • yhythte4rwe

      Huollata tai vaihda suuttimet!

    • Busterilla peppua

      Laita isompi moottori, sillä irtoaa "rantaviivaa". Jopa Terhilla ja Busterilla.

    • Ei näy

      Minkälaista/merkkistä naista suosittelette veneeseen. Veneeni on n. 8 m jenkkivene, kiitos

      • Kumipimppua

        Pumpattava Barbara on jenkkiveneisiin kaikista paras.


    • Työeläkeläinen 7.6.2

      Työeläkeläinen
      7.6.2014 21:10
      0
      Sulje
      Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

      No nyt eläkeläinen! Huollata tai vaihda suuttimet!

    • maksullista

      nirsoja naisia, ne kannattaa rannalle jättääkin!!

    • elä huido väärin

      Kokeile Wellcraft, Princess tai Sunseeker merkin yli 10 metrin veneitä, pitäisi alkaa tapahtumaan naisasioissa jotain

      • hiiren munat

        Oon kuullut homoporukoiden etraavan itsensä juuri noihin purkkeihin. Jotain entisiä purjehtijoita, golffareita yms. botox-porukkaa.
        Naiset tunnetusti oikeasti karttavat rusinapallisia isojen veneiden omistajia.


    • kaiuttimilla seuraa

      Oletko varmasti kokeillut kaikkia noiden merkkien vetovoimaa, esimerkiksi Terhiin solumuovisia istuinalusia ?;)
      Luin busterin lisävaruste-sivuilta, että veneen voi muttaa audiolaitteella ja kahdella kaiutimella oikeaksi viihdekeskukseksi ;)))))

      • kaada naist niil

        sulla lmeisesti ei ole kuin ne istuinalustat


      • Kustomtuunattu
        kaada naist niil kirjoitti:

        sulla lmeisesti ei ole kuin ne istuinalustat

        Ei ainakaan persse kastu. Ja valomastossa keikkuu CD-levy makeesti kiiltelemässä.


      • saat pusun!
        Kustomtuunattu kirjoitti:

        Ei ainakaan persse kastu. Ja valomastossa keikkuu CD-levy makeesti kiiltelemässä.

        WAU!!

        sehän kertoo myös että ole teknisesti aikaasi seuraava!

        Naiset varmaan käy kuumana pörräämässä sun jahtisi ympärillä, siitä tuskin lienee haitta että olet erinomaisen komea!


      • Kustomituunattu
        saat pusun! kirjoitti:

        WAU!!

        sehän kertoo myös että ole teknisesti aikaasi seuraava!

        Naiset varmaan käy kuumana pörräämässä sun jahtisi ympärillä, siitä tuskin lienee haitta että olet erinomaisen komea!

        Unohtui mainita, että rytmikästä musiikkia tulee Denver -matkaradiosta (9,95e tarjous). Veneenä on Terhi 410 ohjauspulpetilla tietysti ja koneena Johnsson 89 20heppaa tai tsonssoni lausutaan suomeksi tietenkin.
        Kyllä tällä paketilla on saanut kiemurtelevaa naisenlihaa veneeseen mukavasti. Ei oo tarvinnu hanskaan hakata.
        Miten muilla on mennyt?


      • ei irtoo
        Kustomituunattu kirjoitti:

        Unohtui mainita, että rytmikästä musiikkia tulee Denver -matkaradiosta (9,95e tarjous). Veneenä on Terhi 410 ohjauspulpetilla tietysti ja koneena Johnsson 89 20heppaa tai tsonssoni lausutaan suomeksi tietenkin.
        Kyllä tällä paketilla on saanut kiemurtelevaa naisenlihaa veneeseen mukavasti. Ei oo tarvinnu hanskaan hakata.
        Miten muilla on mennyt?

        niin mut sä ootkin komea, mä oon lyhyt ja aika ruma...


    • Kokeile venettä

      Eihän terhiä ja busteria edes lasketa veneiksi. Kokeile seuraavaksi venettä noiden käsienpesualtaiden sijaan.

      • 0 myytyä=huippuvene

        höpö höpö, katsoppas myyntitilastoja ja mieti sitten mikä on oikea vene.


      • mäntysuopamies
        0 myytyä=huippuvene kirjoitti:

        höpö höpö, katsoppas myyntitilastoja ja mieti sitten mikä on oikea vene.

        oletko aivan varma että ne tilastoidut on kaikki ostettu venekäyttöön? Matonpesuallas-käyttöönhän pusterissa on jo kaikki muu paitsi raana valmiina. Itsetyhjentyvä avotilakin käy mökkioloissa viemäröinnistä


      • ostaj
        mäntysuopamies kirjoitti:

        oletko aivan varma että ne tilastoidut on kaikki ostettu venekäyttöön? Matonpesuallas-käyttöönhän pusterissa on jo kaikki muu paitsi raana valmiina. Itsetyhjentyvä avotilakin käy mökkioloissa viemäröinnistä

        ainakin myy!


      • "tytyväinen"
        ostaj kirjoitti:

        ainakin myy!

        Laitoin kyltin esille paatin kylkeen sitaateissa, >"Hyvin varusteltu"< , oli oikein tunkua.


      • markkinoinnin konsultti
        "tytyväinen" kirjoitti:

        Laitoin kyltin esille paatin kylkeen sitaateissa, >"Hyvin varusteltu"< , oli oikein tunkua.

        Lukiko siinä: grohe sekoitin letkuliitännällä, sivuaskelmat, kaideheloihin teetetty ripustustanko, mukaan kumisaappaat ja muutama litra tekstiililiuotinta ?


    • Tallinkilla

      Tallinkin paateilta sitä on pruukattu hakea,maksukin käy euroilla

    • kokeille pienempää

      Olen ehtinyt pitkän elämäni aikana kokeilla moottoripyörää ja urheilullista autoa, ja lähinnä pikkujätkiä ja miehiä kiinnostaa. Pahoin pelkään että sama koskee isoja jenkkiveneitä ja jopa isoja purkkareita. Kertoohan ne jonkinlaisista käyttövaroista tai ainakin tuhlaavaisuudesta, mutta ei ne mitään misumagneetteja ole.

      Se sijaan ahkeralla kajakkimelonnalla olen tutustunut muutamaankin kivaan naiseen, naiset harrastavat melontaa nykyään enemmän kuin miehet.

      • kajakki ei vastaus

        Kajakeista tulee aina mielleyhtymä sellaisista itsenäisistä, itseriittoisista akateemisen tason sinkkunaisista jotka ovat vaihtaneet kiinnostuksen miehiin, kiinnostukseen pärjätä kaikessa ilman miestä, myös saareen pääsyssä johon kajakkikin mahdollisesti voi liittyä


      • Heikki Heteroinen
        kajakki ei vastaus kirjoitti:

        Kajakeista tulee aina mielleyhtymä sellaisista itsenäisistä, itseriittoisista akateemisen tason sinkkunaisista jotka ovat vaihtaneet kiinnostuksen miehiin, kiinnostukseen pärjätä kaikessa ilman miestä, myös saareen pääsyssä johon kajakkikin mahdollisesti voi liittyä

        Hitaalla paatilla saa parhaiten. Kukaan eukko ei ole vielä nopeudesta valittanut. Mutta jos pikkupojat, miehet tai yli-ikäiset pissiliisat kiinnosta niin sitten edellä olevat neuvot liene hyviä.


      • eukko vai kaunotar
        Heikki Heteroinen kirjoitti:

        Hitaalla paatilla saa parhaiten. Kukaan eukko ei ole vielä nopeudesta valittanut. Mutta jos pikkupojat, miehet tai yli-ikäiset pissiliisat kiinnosta niin sitten edellä olevat neuvot liene hyviä.

        Hidas paatti kelvannee naisille vain sillä edellytyksellä, että se on hyväkuntoinen, siisti ja uudehko, sieltä löytyy vc, suihku lämpimällä vedellä, kunnollinen keittiö tiskialtailla ja kylmäkaapeilla, ja ettei se ole joku v-n purjevene ja että pituutta aluksella on reilusti yli 10 metriä. Joku roti hitaudellakin tosin on. Kukaan 60-luvun jällkeen syntynyt jaksa sellasta 7 solmun hevosvauhtia nytkyttää. Nykynaisten viriili ja kiireinen elämä on liian lyhyt ja hektinen sellaseen odotteluun. 12 solmua tai yli.

        Jos "eukko" nimityksen mukisematta itsestään omaksuvia naisia etsii, niin silloin joku 5 tonnin 70 luvun nahjuinen purkkari koirankoppihytillä riittänee mainiosti


      • Hiii hiiiii hiiiii h
        eukko vai kaunotar kirjoitti:

        Hidas paatti kelvannee naisille vain sillä edellytyksellä, että se on hyväkuntoinen, siisti ja uudehko, sieltä löytyy vc, suihku lämpimällä vedellä, kunnollinen keittiö tiskialtailla ja kylmäkaapeilla, ja ettei se ole joku v-n purjevene ja että pituutta aluksella on reilusti yli 10 metriä. Joku roti hitaudellakin tosin on. Kukaan 60-luvun jällkeen syntynyt jaksa sellasta 7 solmun hevosvauhtia nytkyttää. Nykynaisten viriili ja kiireinen elämä on liian lyhyt ja hektinen sellaseen odotteluun. 12 solmua tai yli.

        Jos "eukko" nimityksen mukisematta itsestään omaksuvia naisia etsii, niin silloin joku 5 tonnin 70 luvun nahjuinen purkkari koirankoppihytillä riittänee mainiosti

        Hiii hiiiii hiiiii hiiiiiih hiiiiiiiiii


    • iso kolmonen

      Tämä ei nyt ole ehkä oikea paikka...mutta kysympä kuitenkin että mistä tiedän koska piirakka on kypsä?Pitääkö sitä jotenkin koetella että tietää onko se valmis?

      • iso ykkönen

        Piirakan kypsyyden voi päätellä yleensä ilmeestä. Käytettyjen jauhojen suhde veteen on suorassa korrelaatiossa loppputulokseen ja myös kypsymisaikaan


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      615
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe