haluan perustaa yrityksen, ja suunnitella omia vihkoja ja teettää ne jossain. Missä saa teetettyä omia vihkoja? Sidottuja vihkoja, muistikirjoja?
Vihkoja, tuotanto
6
373
Vastaukset
- roskapostirobotti2
Mähän en mistään vihkojen tekemisestä tiiä mutta iha tällee ehotuksena ni eikös tommosee melki kannattas olla joku oma liiketila missä voisit itte ne sit suunnitella ja valmistaa? samalla ostelis jotku teipin leikkuu koneet ni vois tehä vaikka semmosia siinä ohessa.. ja vaikka sen semmosen vehkeen millä paitoihin saa painettua jotaki kuvia. noi niiku tuli vaan mieleen et mite helvetissä saa kannattavaks ton homman myymällä jotain saatanan vihkoja?
- potenttiaalia on
No suomes on jotai miljoona koululaista ja jos jokaiselle myy yhden vihkon nii sehän on jo miljoona euroa! Eli mun mielest potenttiaalia on!
- Niin ja
potenttiaalia on kirjoitti:
No suomes on jotai miljoona koululaista ja jos jokaiselle myy yhden vihkon nii sehän on jo miljoona euroa! Eli mun mielest potenttiaalia on!
Saanen muistuttaa teitä kilpailevista tuotteista. Tarkoitan vain, että ne miljoona koululaista ei melko varmasti osta vain yhden valmistajan tuotetta.
- Sähköinen-viestintä
Niin ja kirjoitti:
Saanen muistuttaa teitä kilpailevista tuotteista. Tarkoitan vain, että ne miljoona koululaista ei melko varmasti osta vain yhden valmistajan tuotetta.
Valtion hankintatpoimen (Hanselin) kanssa et pääse kauppoihin.
Suomessa ei juuri yli 10vuotiaat tarvitse käytä vihkoja.
2-4 vuotta x 55000 = 200 000 vihkoa kyllä niillä on tekijät ja toimitusketjut.
Markkinoi vihkosi kehitysmaihin:) neuvomaan en kanavia ala,
miljoona tarvittiin 1960 luvulla.
- tukkuri1
http://www.alibaba.com/showroom/wholesale-paper-notebooks.html
Valmiita vihkoja, mutta varmaan saa tehtyä sopimuksia joidenkin valmistajien kanssa vihkojen tekemisestä omien suunnitelmien mukaan. Nykyisillä kilpailuilla hinnoilla ei kannata vihkoja suomesta/euroopasta ostaa jos aikoo elantoa niillä saada. Eli kontaktia kiinaan vaan.- kysntääeiole
No joo. Kiinastaa ostaa ja myydä Kiinaan - Aasiaan- ja Afrikkaan..Jos seilläkään enää.
On varsin kapaalla alalla jos puuhastelee pelkkien vihkojen kanssa, aika mennyt ei enää palaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2705357- 664644
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234325Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463754- 513750
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048- 352971
Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626