Ihanaa seksiä löytyikin netistä

18 + 5

Tässä jo useampi kuukausi sitten jäin sinkuksi ja ekan kuukauden sinnittelin ihan jalat ristissä. Mua ei kauheasti nappaa ravintolat eik niistä kännisten pokaaminen. Päädyinpä sitten netin kautta hakemaan seuraa. En olisi uskonut siihen ajatuvani mutta niin vain kävi Testailin muutamia sivustoja mutte ei oikein napanneet. Mutta sitten panin ihan rohkeana ilmotuksen sivustolle joka on nimenomaan panon hakemiseen tarkoitettu. Ja pian tärppäsi. Mua nuorempi komea mies oli kiinnostunut ja sovitiin deitti. En olisi uskonut että melkein nnelikymppisellä naisella on näin paljon vientiä. Mutta kyllä se teki hyvää kun kymmenen vuotta nuorempi innokas sälli pani koko yön. Huhuh. Nut on taas iloa munkin elämässä ja uusi tapaaminen on jo sovittu.

Kannattaa unohtaa ennakkoluulot ja ihan reippaasti hake sitä mitä haluaa. Antaa muitten ajatella mitä ajattelevat. Niin ja se sivusto jota käytin löytyy täältä jos haluatte testata onnistaako teitäkin: http://tinyurl.com/p7ttg8a

Ei kannata jäädä sinne seinien sisään van reippaasti hakemaan. Ja nykyään taitaa netti olla se tehokkain hakuväline

2

108

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9 + 15

      Kesä on hyvää aikaa valoisina öinä harrastaa tuhmuuksia;)

    • Aivan turhaa mainostaa noita sivuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe