Onko kellään tietoa tai kokemuksia itse kyseisestä hommasta? Miten ammattimainen keruu eroaa ''tavallisesta'' pullojenkeräämisestä? Itse olen parhaina päivinä kerännyt 40-50 euroa enkä ole mikään ammattilainen, vaan pitkän matkan lenkkeilijä. Tuokin summa on jo aika suuri ja pulloja/tölkkejä pitää kerätä ihan kunnolla sieltä mistä niitä löytyy. Ja toinen juttu, onko Suomen kokoisessa maassa edes mahdollista kerätä ammatikseen missään kaupungissa?
Ammattimainen pullonkerääminen
3
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
Työttömällä ei ole oikeutta kerätä.pulloja
https://yle.fi/a/3-5395508
Karjalainen: Pullonkeräyksestä pitää maksaa veroa
Pullonkeräyksestä saatavat tulot täytyy ilmoittaa verottajalle, kertoo sanomalehti Karjalainen perjantain lehdessään. Myös pullojen keräys lasketaan veronalaiseksi ansiotuloksi, joka täytyy kirjata veroilmoitukseen- Anonyymi00003
Se on yritystoimintaa, koska tuntituotto ei riitä palkaksi.
Perus pienyrittäjä-malli suomalaisittain.
Pimeästi voi tehdä, jos kukaan ei ilmianna.
Stanan porvarit.
Ette maksa tuosta veroja muiden sossutukia varten.
- Anonyymi00002
Yhtä paskasta hommaa kuin koiran paskan keräilijälläkin .mutta pullon kerääjä hankkii enemmän🤫
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233051Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122139Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661978Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001843Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761573Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥391336Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141292Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265- 1121083
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151066