Yksinäisiä ja ujoja turun seutuvilta

Nainen 25v

Onko täällä Turun seudulla yhtään yksinäistä ja ujoa ihmistä?
Olisi kiva tehdä joku tapaaminen, ja kun kaikki oltaisiin samassa tilanteessa.
Voitaisiin sopia tapaaminen vaikka että mentäisiin elokuviin tai mitä kukakin haluaa:)

35

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäinen28v

On. Itse olen ollut ikäni todella ujo ja siksi ihmisiin tutustuminen on ollut vaikeeta. Yksinäinen olen ollut myös ikäni, ehkä juuri siksi koska olen ujo ja ystävystyminen on hankalaa. Haluaisin tutustua ihmisiin mutta aina ujous vie voiton. Olen 28v mies Turusta ja yhtään ystävää ei ole.

Puhun kyllä paljon sitten kun pääsen ujoudestani eroon, osaan myös kuunnella jos jollakin on sanottavaa tai jotain muuta sydämmellä.

Eniten haluisin halauksen mitä en ole koskaan vielä saanut, ehkä sekin johtuu ujoudestani.

• n20+

Pikku vinkki: Ei kannata puhua mistään halauksen kaipuusta, jos toivot saavasi naisista (myös) kavereita. Siitä saa helposti sellaisen vaikutelman, että olet epätoivoisesti pelkästään seksin ja/tai parisuhteen perässä.

• juhannusneito

Hei, olen 25- vuotias nainen Turusta. Menetin jokisen ystäväni seitsemän vuotta sitten, kun sairastuin vaikeaan masennukseen. Nyt pikku hiljaa masennuksesta päästyäni on todella vaikeaa löytää ystävää. Minulla ei myöskään ole yhtään ystävää tai kaveria. Olisi mahtavaa tavata ja jutella:) Sille päälle kun satun en ole lainkaan ujo, mutta niitäkin päiviä on..

• Mollamaija

Olen itse vähän aikaa sitten Turun lähelle muuttanut 36v nainen ja olisi kiva saada täältä alueelta ystäviä. Olen aina ollut myös ujo ja huono tutustumaan uusiin ihmisiin. Syömishäiriö taustan takia olen myös sairastanut masennusta ja kaverit on matkan varrelle jäänyt.

• ujo mies 30

Saaks ottaa rohkaisu ryyppyy?

• Masa37

Minäkään olen yksinäinen turkulainen mutta en halua mitään ryhmätapaamista, tuntuisi todella oudolta kun kaikki luuserit kokoontuisivat samaan aikaan, mielummin face-to-face mies-nainen tyyliin

• 534534634

Sovin kuvaukseen, mutta jätän tapaamisen väliin. Liian usein tuntuu siltä, että palsta on täynnä syrjäytyneitä asennevammaisia, jotka ei ole suorittanut edes amista ja syyttää muita siitä kun kukaan ei tule hakemaan niitä kotoa ja pelasta niitä kaiken kurjuuden keskeltä. Toivottavasti tapaamiseen tulee fiksumpaa porukkaa.

• yksinainen28v

Tein profiilin sitten tätä varten, laittakaa viestiä jo haluatte tapailla. Voin tulla leffaan kyllä jos pakko on tai muuta ei keksitä.

• Mun idea

Leffassa onkin hyvä tutustuu kun siellä ei saa puhua. Huono idea mennä leffaan kun on yksinäinen ja pitäis tutustua toisiin. Miksette mene rannalle tai jonnekkin puistoon juttelee ja picnicille?

• ujo111111

Muakaan ei kiinnosta leffatapaaminen, mutta on siinä sellainen hyvä puoli, että leffan jälkeen voi mennä kahville/syömään/johonkin ja silloin kaikilla on ainakin jotain yhteistä puhuttavaa. Lisäksi leffan jälkeen on helppo poistua paikalta loukkaamatta muita, jos huomaa ettei paikalla ole ketään johon tahtoisi tutustua.

• yksinainen28v

Kuten sanoin tokassa viestissä, olen avoin kaikelle. Ite en ees pidä yhtään leffateatterissa istumisesta, ihmispaljouden takia ja ei pääse veskiin ja pitää olla hiljaa kuten sanoit.

(En oo käyny 5 vuoteen leffassa, sen verran paljon vihaan niitä paikkoja)

• yksinainen28v

No haluaako kukaan OIKEASTI tavata? Vai onko tämäkin taas niitä feikki aloituksia, ite haluisin ystäviä kovasti. Ja varmaan moni muukin haluaisi.

• HC-ATM

Ei ole kuule helppoa sinkkumiehen saada täältäkään edes pelkkää livejutteluseuraa, itse olen yrittänyt tuloksetta jo vuosia eri palstoilta ja deittinetti-tyyppisistä paikoista. Deittin.netin ylläpitäjä sanoi muutama vuosi sitten, että lähes kaikki naiset saavat vähintään kymmenittäin vastauksia, kun taas suurin osa miehistä saa nolla vastausta, muutamat harvat palstoilla ilmoittelevat alfat keräävät nämäkin naisten vastaukset.

Sinun on siis parempi mielummin vastata naisen treffiseuraailmoitukseen ja/tai -pyyntöön vaikka todennäköisyys tapaamiseen on siinäkin pieni koska nainen voi sieltä kymmenien joukosta valita sopivimmat juttelu/seurakumppanit.

Samat lainalaisuudet pätevät valitettavasti myös näissä yksinäisyystyyppisissä paikoissa.... vaikka naiset kivenkovaa väittävät että ulkonäöllä tai sosiaalisella lähtökohdalla (olet yksinäinen, se jo sinänsä saa naiset karttamaan sinua - myös yksinäisten naisten suhteen) ei ole merkitystä kun he vain etsivät jutteluseuraa niin tosipaikan tullen sillä on erittäin suuri - jopa ratkaiseva - merkitys. Asiaa pahentaa, se että naiset pitävät sinua keskikastia alempana (n.s ATM katso lisätietoja Suomi24 Sinkut-palstalta) jo siitä syystä että sinua vaivaa yksinäisyys.

Aina kun olen jättänyt ruman kuvani pois olen sentään joskus päässyt jonkinlaiseen keskusteluyhteyteen ennen tapaamista, kuvan kanssa en koskaan.

• HC-ATM
        HC-ATM kirjoitti:

Ei ole kuule helppoa sinkkumiehen saada täältäkään edes pelkkää livejutteluseuraa, itse olen yrittänyt tuloksetta jo vuosia eri palstoilta ja deittinetti-tyyppisistä paikoista. Deittin.netin ylläpitäjä sanoi muutama vuosi sitten, että lähes kaikki naiset saavat vähintään kymmenittäin vastauksia, kun taas suurin osa miehistä saa nolla vastausta, muutamat harvat palstoilla ilmoittelevat alfat keräävät nämäkin naisten vastaukset.

Sinun on siis parempi mielummin vastata naisen treffiseuraailmoitukseen ja/tai -pyyntöön vaikka todennäköisyys tapaamiseen on siinäkin pieni koska nainen voi sieltä kymmenien joukosta valita sopivimmat juttelu/seurakumppanit.

Samat lainalaisuudet pätevät valitettavasti myös näissä yksinäisyystyyppisissä paikoissa.... vaikka naiset kivenkovaa väittävät että ulkonäöllä tai sosiaalisella lähtökohdalla (olet yksinäinen, se jo sinänsä saa naiset karttamaan sinua - myös yksinäisten naisten suhteen) ei ole merkitystä kun he vain etsivät jutteluseuraa niin tosipaikan tullen sillä on erittäin suuri - jopa ratkaiseva - merkitys. Asiaa pahentaa, se että naiset pitävät sinua keskikastia alempana (n.s ATM katso lisätietoja Suomi24 Sinkut-palstalta) jo siitä syystä että sinua vaivaa yksinäisyys.

Aina kun olen jättänyt ruman kuvani pois olen sentään joskus päässyt jonkinlaiseen keskusteluyhteyteen ennen tapaamista, kuvan kanssa en koskaan.

Lisäisi tuohon vielä sen verran, että jos taas olet valmis tapaamaan myös miehiä ihan kaveripohjalta niin sekin on vaikeaa, ihan näistä perinteisistä "homokammo"-asenteista johtuen, toinen luulee että toinen on homo jos tuntematonta miestä päättää tavata toisensa esimerkiksi juuri yksinäisyysypoistomielessä ja siksi toisekseen, suurin osa yskinäisistä miehistä haluaa kuitenkin viime kädessä tavata naisen vaikka se olisikin vain jutteluseuraksi, saattavat kyllä väittää muuta palstalla. Naisilla on tässäkin suhteessa helpompaa tavata toisia naisia.

• 1+4
        HC-ATM kirjoitti:

Lisäisi tuohon vielä sen verran, että jos taas olet valmis tapaamaan myös miehiä ihan kaveripohjalta niin sekin on vaikeaa, ihan näistä perinteisistä "homokammo"-asenteista johtuen, toinen luulee että toinen on homo jos tuntematonta miestä päättää tavata toisensa esimerkiksi juuri yksinäisyysypoistomielessä ja siksi toisekseen, suurin osa yskinäisistä miehistä haluaa kuitenkin viime kädessä tavata naisen vaikka se olisikin vain jutteluseuraksi, saattavat kyllä väittää muuta palstalla. Naisilla on tässäkin suhteessa helpompaa tavata toisia naisia.

" suurin osa yskinäisistä miehistä haluaa kuitenkin viime kädessä tavata naisen vaikka se olisikin vain jutteluseuraksi, saattavat kyllä väittää muuta palstalla"

Miehet, joilla on varaa nirsoilla kaverin sukupuolen suhteen, ei ole todella yksinäisiä.

• TOTUUS:

"No haluaako kukaan OIKEASTI tavata? Vai onko tämäkin taas niitä feikki aloituksia, ite haluisin ystäviä kovasti."

Enpä usko, että haluat ystäviä kovasti ja OIKEASTI tavata, kun et ole ehdottanut miittiä. Odotat vaan että muut hoitaa kaiken puolestasi, niin kuin 99% muistakin palstalaisista. Olet ihan samanlainen feikki kuin ne muutkin.

• TOTUUS:
        TOTUUS: kirjoitti:

"No haluaako kukaan OIKEASTI tavata? Vai onko tämäkin taas niitä feikki aloituksia, ite haluisin ystäviä kovasti."

Enpä usko, että haluat ystäviä kovasti ja OIKEASTI tavata, kun et ole ehdottanut miittiä. Odotat vaan että muut hoitaa kaiken puolestasi, niin kuin 99% muistakin palstalaisista. Olet ihan samanlainen feikki kuin ne muutkin.

Siis tarkoitin, ettet ole tehnyt mitään miitin toteutumisen eteen sen jälkeen kun keskustelu hiljeni. Täällä on ihmisiä jotka odottaa, että joku ottaisi ohjat käsiinsä. Et ole tehnyt mitään sen eteen, olet vaan odottanut ja toivonut että joku muu kertoisi missä tavataan ja mitä tehdään. Oma panoksesi keskusteluun on jäänyt siihen, että olet kertonut vihaavasi leffassa käymistä. Olisit nyt edes ehdottanut jotain mitä tahtoisit tehdä tai kertonut, millaisina aikoina voit tavata muita.

• yksinainen28v

@ HC-ATM,

Totta joka sana, kuvailit juuri mun elämän. Treffit palstalta ei saa ketään tapaamiseen, kuvan kanssa et saa ainuttakaan vastausta, ilman kuvaa saat ehkä vastauksia, muut sekään ei kuitenkaan johda edes tapaamiseen saakka. Naiset kyllä tekee keskusteluja missä haetaan ystäviä mutta kumminkin he haluaisivat tavata ainoastaan naisia, eikä ollenkaan miehiä. Vaikka moni mies haluisi edes ystävän naisesta.

• Laitoin sulle äsken viestiä :)

Ootko Turusta itse kotoisin?

• Morjens vaan kaikille, täällä yksi opiskelija Turun suunnalta etsii uusia kavereita vapaa-ajan viettoon. Jos kiinnostaa tavata niin laittakaa viestiä vaan rohkeasti tulemaan.

• kiltti mies.

Minä voisin tavat naisen tää raumal.

• mikkomatti2

Oho. Luulin että tapaat vaan miehiä.

• upponalle1
        mikkomatti2 kirjoitti:

Oho. Luulin että tapaat vaan miehiä.

Up

• yksinainen28v

No mites mitti pitäis järjestää, en oo ennen järkänny semmosta. Pitäis tietää kans mikä kiinnostaa muita ihmisiä, esim mä en kapakoihin tule enkä terasseille. Tuskin kovin moni haluaa tämmöstä tavata.

Mikä muita kiinnostaa sitten? Voitais oikeesti järkätä jotaki.

• yksinainen28v

Siis MIITTI, kahdella II:llä.

• loora1

Olen myös yksinäinen 28-vuotias nainen Turun seudulta. Kaipaisin kovasti ystäviä. Häpeän vain omaa ylipainoani ja tuntuu et pitää ensin laihtua et voin tavata ketään. Olen taistellut tämän syömishäiriöni kanssa jo n.10-vuotta...Tuntuu,että se on estänyt minua tekemästä monia asioita mitä olisin halunnut.. Olen myös ollut masentunut.

• aaro1

Ehkä olet liian vaativa itsellesi? Mikä on sun pituus/paino?

• löydänkö sinut näin

"loora loora diggaan sun pimpslooraa" tuommoinen biisi oli joskus youtubessa. Loora, olen itsekin yksinäinen ja ylipainoinen 35v mies Turusta. Voitaisiin halutessasi tavata kahvittelun ja kaiken kivan merkeissä.

• loora1

Anteeksi, mutta en halua sanoa mitä painan. Mutta olen OIKEASTI ylipainoinen. Paino vaihdellu viime vuosina n.60kg..suuntaan ja toiseen....

• mie6

up

• Hjel me!

Mahtuuko vasta muuttava porukkaan mukaan? Olen uusi Turussa joten kaipaisin uusi kavereita ja ''sight-seeing'' touria. Olen koirallinen vaan voin liikkua ilman karvakamuakin luonnollisesti :)

• poperptp3

Millainen koira sulla on?

• pinkkipitsi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3846
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      178
      2346
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1567
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1037
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      872
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      800
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      799
    Aihe