Turkulaisia?

Ruissaloon grillaamaan? Kupittaanpuistoon pelaamaan mölkkyä tai heittelemään frisbeetä? Kävelylenkille jokirantaan? Uimarannoille hengailemaan? Minigolfaamaan?

26-vuotias, Turussa asuva mies kaipailisi uusia kavereita elämäänsä. Kesän lähestyessä ja ilmojen lämmetessä tulee mullekin halu viettää aikaa ulkosalla mukavassa seurassa (tai no mukava seura kiinnostaa aina, ulkoilu talvisaikaan ei niinkään). Sukupuolella, ihonvärillä, kansallisuudella tai muillakaan vastaavilla tekijöillä ei ole väliä. Edellinen kesä oli ainakin omasta mielestä jo aika onnistunut, mutta tehdään tästä tulevasta yhdessä vielä parempi. :)

Ei muuta kuin kommenttia ketjuun tai yksityisviestiä tulemaan!

35

1168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nesspuu

      Moikka! Mä oon parikymppinen, suht uusi Turussa ja tarttisin itekin kavereita, kenen kaa lähtis ulos kattelee kivaa säätä, lenkille, keilaamaan tms. : ) En tähän sen enempää osaa kirjottaa mitään, mutta mulle voi kirjoittaa sähkäriä ([email protected]) tai lisätä Facebookissa kaveriksi (Vanessa Kaunisto), kunhan laittaa samalla viestiä et kuka on. :-) Kavereita ei voi ikinä olla liikaa ;-)

    • Hei! Olen itsekin kiinnostunut noista mainitsemistasi aktiviteeteista. Olen vähän päälle parikymppinen ja asunut Turussa vasta vähän aikaa. Haluaisin tutustua enemmän Turussa asuviin ihmisiin. :)

    • Heips. Olen 22v ja myös äsken muuttanut Turkuun (Piispanristi), ja vähän yksinäinen olo kieltämättä. Olen kotoisin pääkaupunkiseudulta. Olisi kiva tavata uusii kavereita joita kiinnostaa vähän syvällisempii asioita kuin pelkästään viinan juominen, tai baarissa riehuminen. Kaipaan aitoja ihmisiä, jotka ottavat huomioon muitakin asioita kuin pelkästään se että kuinka rikas minä olen ja missä minä käyn töissä.

      Persoonaltani olen aika rauhallinen, hieman ujo, sympaattinen ja myötätuntoinen.

      Sähköpostini on [email protected] jos haluat ottaa yhteyttä :).

    • Kiitokset teille yhteydenotoista, toivottavasti mun vastaukset tuli perille. :)

      Kaikki halukkaat voivat edelleen lähestyä mua joko yv:llä tai tän ketjun kautta.

      • Oon lähettnyt sinulle jo pari yv viestiä, mutta et ole vastannut vai eivätkö ole tulleet perille :o


    • ^

    • mmintsa22

      Heii! Täällä vielä yksi tyttönen kaipailisi uusia tuttavuuksia ihan arkipäivän iloksikin!
      Olen 22-vuotias, opiskelen yliopistossa ja koska olen asunut Turussa vasta pari vuotta, suurin osa turkulaisista kavereistani on koulukavereitani, joten olisi erittäin kiva saada kavereita koulun ulkopuoleltakin varsinkin nyt kun kesä lähestyy kovaa vauhtia! :) Olen rento, huumorintajuinen, sosiaalinen ja menevä, ja tykkään urheilusta, konemusiikista ja erittäin paljon matkustelusta, joten jos olet milloin vain valmis lähtemään extempore-reissulle vaikka toiselle puolelle maapalloa, tai kaipaat seuraa ihan vain arkipäivän rentoihin meininkeihin, laita ihmeessä viestiä! :)
      [email protected]

    • Turust

      Täällä kans 25-vuotias nainen turust kaipailee uusia ystäviä, yhteyttä voi ottaa: [email protected]. Minulla on koira, jonka kanssa tykkään ulkoilla ja liikkua. Kaipaan ystäviä, joiden kanssa viettää aikaa, ulkoilla, käydä leffassa, syömässä yms. Muuta ajanviettoa.

      • eevamarkka

        Moikka! Itse muutin myös Turkuun viime syksynä opiskelujen perässä, olen 94 syntynyt nuori nainen joka olisi myös vailla seuraa. Kaverit ovat kaikki hämeessä (josta kotoisin) ja ainoa seurani täälä on poikaystäväni ja hänen kaverinsa. Olisi kiva saada uusia tuttavia joiden kanssa voisi käydä lenkillä kävelyllä shoppailemassa kahvilla aurinkoa ottamassa tai mitä ikinä keksitään! Itsekkään en pahemmin perustu (enää) tuosta alkoholikulttuurista joten baarikierrokset eivät kuulu listani kärkeen :) laitelkaa meiliä [email protected] tai stalkatkaa facebookista nimellä :)


    • Mä kanssa kaipailisin uusia ihmisiä elämään. Sukupuolella ja iällä ei niinkään väliä. Ois kiva pyörii kaupungilla, mennä keilaan, lenkille, leffaan, kahville ja yms. Pitkä kesäloma edessä, niin ei kauheesti huvittais jumittaa koko kesää 4 seinän sisällä. Olen mies ja 23 vuotta. Asun keskustassa. Yhteyttä voi ottaa: [email protected]

    • kristalli4

      Moikka! Tääl ois viel yks 23v tyttö, joka kaipailee uusia kavereita ja ihmisiä, joiden kanssa viettää vapaa-aikaa. Mulle voi laittaa meiliä: [email protected]

    • 34 vuotias mies etsii myös seuraa Turusta tai lähialueelta. Harrastan perhosten valokuvausta sekä kalastusta ja harvoin siellä muihin törmää. Myös Länsikeskuksen Coffee housessa tulee välillä kahviteltua, kun on tossa lähellä. Haunisten altaalla tai Raision joella käyn sitten taas onkimassa ja tässä Nättinummen aluella tulee käveltyäkin milloin mihinkin suuntaan. Olen kyllä eläimille allerginen mutta harvoin niistä oireita enään saan, eläimet on lähellä sydäntä joten toki sellaisia sinulla saa olla. Liikun enempi luonnossa kuin keskustassa. [email protected] voi laittaa viestiä jos kiinnostaa.

    • Janne321

      Moi!

      Täällä olis kanssa kavereita haussa. Viime vuosina kaverit lähteny töiden tai opiskeluiden perässä toisille paikkakunnille ja hieman alkanu olemaan hiljaisempaa. :) Kesäloma alkaa täälläkin kohta, juhannuksen jälkeen ja uusien tuttavuuksien tapaaminen olis ihan mukavaa.
      Voitaisiin käydä vaikka terassilla, kahvilla tai mitä vaan. Futiksen mm:kin alkaa kohta. :)

      Olen 31-vuotias mies ja Turussa siis asustelen. Ensalkuun uusien ihmisten kanssa oon hieman ujo, mutta se menee nopeasti ohi.
      Eli ottakaapa yhteyttä: bac1 (miuku) luukku (piste) com

      Janne

    • Epiii90

      Moikka! Täällä olisi kans ystäviä arkeen ja juhlaan kaipaava kohta 24 vuotias nainen. Asun maaseudulla Marttilassa, mutta matka Turkuun taittuu kätevästi omalla autolla. Ystävät jäivät savoon muuttaessani tänne, joten olisi mukava löytää ystävä jonka kanssa voisi käydä leffassa, syömässä, ottaa aurinkoa, keikoilla yms. Haluaisin myös kovasti oppia valokuvausta sekä lavatansseja :) odotan viestiäsi [email protected].

      • Epiii90

        Alla oikea sähköpostiosoite :)


    • Epiii90

      Moikka! Täällä olisi kans ystäviä arkeen ja juhlaan kaipaava kohta 24 vuotias nainen. Asun maaseudulla Marttilassa, mutta matka Turkuun taittuu kätevästi omalla autolla. Ystävät jäivät savoon muuttaessani tänne, joten olisi mukava löytää ystävä jonka kanssa voisi käydä leffassa, syömässä, ottaa aurinkoa, keikoilla yms. Haluaisin myös kovasti oppia valokuvausta sekä lavatansseja :) odotan viestiäsi [email protected].

    • Raimo45vTku

      Täällä olisi 45v Turkulainen mies vailla suht samanikäistä naista kesäkahvitteluseuraksi. Olen itse todella ruma, siksi tämä kahvittelu kesäpäivisin sopisi sinulle vähemmän ulkoisesti miellyttävä nainen.

    • Friend In Need

      Moi!

      täällä olisi kolmikymppinen ihan normaali turkulainen mies. Kavereita voisi olla enemmänkin, joten laittakaapa mailia. Iällä ei ole väliä, eikä sukupuolellakaan, suhdetta en täältä ole hakemassa, ihan kavereita joiden kanssa käydä vaikka oluella, kahvilla, leffassa, tai mitä nyt vaan keksii. :)

      Sähköposti: [email protected]

    • colour

      Moi!
      Muutin parin vuoden tauon jälkeen Turkuun, ja olisi kiva löytää uusia kavereita! :) Olen 27-vuotias nainen ja kaipaisin seuraa esim. kahville, leffaan tai vaikka pyöräilemään. Opiskelen yliopistolla, mutta tällä hetkellä vietän ihan vain kesälomaa. Viestiä voi laittaa: colour234 (at) gmail.com

    • Hei kaikille! Toivottavasti olette tästä ketjusta löytäneet kavereita!

      Tekee mieli myös vinkata siitä, että moni löytää uusia ystäviä seurakunnan tilaisuuksista. Kavereiden saamiseen parhaita tilaisuuksia ovat esim. erilaiset opiskelijaillat (jos on opiskelija), musikaaliset voivat etsiytya laulukerhoihin/kirkkokuoroihin jne. Parhaillaan on menossa myös kirkollisvaalien ehdokasasettelu. Meidän seurakunnat tarvitsevat nuoria vastuunkantajia, joten jos yhtään kiinnostaa tällainen ajanvietto, kannattaa tutustua lähemmin.

      Ja vaikka jossain tilaisuudessa tuntuisi, ettei tämä ole minun paikkani, voi kokeilla jotain toista. Seurakunnissa ja niiden aktiivikävijöissä voi olla isojakin eroja, toisaalla uusille uskaltaa aina joku tulla juttelemaan, toisaalla vähemmän. Itsekin kannattaa esittäytyä. Tavallisessa jumalanpalveluksessa on hankalaa tutustua uusiin ihmisiin, mutta jos jumiksen jälkeen on kirkkokahvit, se on hyvä hetki uusien ihmisten tapaamiseen.

      Tässä linkki turun seurakuntien nettisivuille: https://www.turunseurakunnat.fi/portal/fi

      Kaveririkasta kesää!

      Sinikka-pappi

    • Rekrytointia?

      Hei Sinikka

      Täällä ollaan ystäviä etisimässä. Jeeusustelijat liikkuvat omissa piireissään ja oikein hyvä niin. Normaaleja ihmisiä ja uskovaisia ei pidä, eikä myöskän voi, sekottaa keskenään. Varmaan tuosta mainitsemastasi ihmismassasta löytyy noita tulevaisuuden vastuunkantajia jotka haluavat tuhlata aikaansa ja ratkaista kirkon lukuisia ongelma.

      • Kirkko ja seurakunnat... Prkl... Päävaivana melkein kaikille...

        Meinasin et, näin kun yrittää koota itseään, ei ensimmäisenä innosta mikään jeesus...


      • vähänotmutta

        mustakaan toi mainostus ei kyllä tähän ketjuun sovi, spämmiä.

        Mutta vähän loukkaannuin, miten niin ei voi olla normaali ja uskovainen :(

        Tai ettei "normaalit" ja "uskovaiset" voi viettää aikaa yhdessä?! Sillä laillahan ne ennakkoluulot, vainot ja rasismi pääsee nousemaan, kun kukaan ei oikeasti tunne muuta kuin täysin homogeenistä porukkaa.
        Millä lailla kiihkoateistit sitten on enemmän normaaleja?


    • Willowherb

      Kaverin auto-ongelma nollasi juhannussuunnitelmat.

      Mitäs yksinäinen voi Turussa tehdä juhannuksena? Ruissalossa on jotkin tanssit, mutta olen aikalailla tanssitaidoton enkä ole kovin helppo vietävä, niin ajattelin säästää miesten varpaita.

    • Juuuuuu

      Mä olisin kans ystäviä vailla. Olen 25-vuotias nuori mies. Tänään olen menossa illasta ruissaloon. Olen asunut turussa vähän yli vuoden ja ystäviä on tarttunut matkaan melko vähän. Kaikki aktiviteetit pihalla on mukavaa puuhaa.

      Onko täällä muita menossa ruissaloon tänä iltana viettää juhannusta?

    • Huoh.....

      Yksinäisyys on niin jostain.

      T: 22v Mies turusta

    • eveee....

      Moi! Olen 24-vuotias nainen. Olen kesäkuun alussa muuttanut Turkuun eikä muutaman työkaverin lisäksi oikein muita ystäviä täällä päin Suomea.
      Olen maalaistyttö henkeen ja vereen joten paljasjalkaisten kaupnkilaisten kanssa ei useinkaan tunnu löytyvät yhteistä säveltä. Tykkään pelata ihan kaikenlaisia pelejä lautapeleistä mölkkyyn ja snookkeriin (vaikka taitoja ei juuri olekaan) ym. Tykkään tanssimisesta, lavoilla tulee joskus käytyä. Pyörälenkille olisi mukava lähteä. Jos kaipaat seuraa iltojen iloksi spostini on [email protected]

    • Elluvain

      Itse laittelin muutamalle sähköpostia menemään, koska myös minä olisin kavereita vaille!

      Olen 23-vuotias nainen ja muutin aikalailla viikko sitten Turkuun. Tunnen ihan muutaman ihmisin kaupungista, joten kaverit olisivat todellakin tervetulleita :) Pistelkäähän sähköpostia, jos sille tuntuu: [email protected]

    • Anriverku

      Hei! Olen myös kavereita vailla ja olen asunut Turussa nyt noin 4 vuotta. Olen hieman ujo, mutta kun tutustutaan paremmin, niin myös puhuttavaa tulee enemmän.

      Olen 24-vuotias mies ja etsin kavereita, joiden kanssa voisi mennä vaikka ulos joen rannalle kävelemään, kahville tai drinkille, uimaan rannalle tai mitä ikinä tuleekaan mieleen.
      Pidän itse aurajoen rannalla kävelemisestä näin aurinkoisina hienoina säinä. Siellä on myös kiva mennä vaikka drinkille tai jonnekin syömään jotain. Rannalla olisi myös kiva käydä, koska pidän uimisesta ja auringossa rentoutumisesta, mutta yksin tuo ei ole kovin hauskaa. Tykkään myös monenlaisista elokuvista, joten elokuviinkin voidaan mennä. Kaikkea uutta on myös kiva kokeilla, joten suostun kyllä uuteenkin hauskanpitoon.

      Pistäkää vietiä, jos uskotte, että voisimme olla kavereita: [email protected]

    • minä vaamn

      En tiedä onko kaikki facebookissa, mutta voisi olla hyvä jos perustas sinne jonku kaveri ryhmän johon voi liittyy kaikki turusta ja lähialueelta haluavat, jotka etsivät uusia ystäviä.

      • tsemiähei

        en itse ole facebookissa, siksi olisi kiva joku neutraalimpi alusta... mutta toki jos joku viitsii laittaa fb ryhmän pystyyn, ja sitten vaikka linkata foorumille jos siellä kehitetään joku tapaaminen? Niin ei-facebookkilaisetkin voisi liittyä?

        Olen myöhäisparikymppinen nainen. Mä en itse tunne Turusta ketään, puolisen vuotta asunut. Mulla on se "ongelma" etten edes kaipaa ihmisiä pitkiin aikoihin... en sinällään ole edes hurjan epäsosiaalinen, päinvastoin, mutta tykkään vaan olla itsekseni pitkiäkin aikoja. Olen siksi vähän huono ystävä, kun en vaan osaa pitää yhteyttä, eikä mua oikeastaan haittaa, vaikken puhuisi viikkoon kenellekään... Siksi ehkä on ystävyyssuhteita mennytki, kun mun mielestä riittää tapaaminen vaikka kerran vuodessa ja toiset tahtoisi vaikka joka viikko nähdä.
        En ees osaa kuvitella, kuinka vaikeaa on niillä, joiden luonne on sellainen, että kaipaisi paljon sosiaalisia tilanteita, mutta kaverit vaan puuttuu. Mulla sellainen sosiaalistumisen kaipuu kun tulee ehkä vasta parin kolmen kuukauden yksin olon jälkeen...
        mullekin voi viestiä laittaa, mutta ei saa ottaa henkilökohtaisesti jos vastailu viipyy. Se ei johdu siitä, etteikö juuri sun seura kiinnostaisi, vaan siitä, etten ylipäänsä jaksa ihmisiä kovin paljoa...

        Ja itse tahtoisin päästä käymään merimuseossa, turun linnassa ja suomen joutsenella. En ole muka vieläkään ehtinyt...
        [email protected]


      • ***
        tsemiähei kirjoitti:

        en itse ole facebookissa, siksi olisi kiva joku neutraalimpi alusta... mutta toki jos joku viitsii laittaa fb ryhmän pystyyn, ja sitten vaikka linkata foorumille jos siellä kehitetään joku tapaaminen? Niin ei-facebookkilaisetkin voisi liittyä?

        Olen myöhäisparikymppinen nainen. Mä en itse tunne Turusta ketään, puolisen vuotta asunut. Mulla on se "ongelma" etten edes kaipaa ihmisiä pitkiin aikoihin... en sinällään ole edes hurjan epäsosiaalinen, päinvastoin, mutta tykkään vaan olla itsekseni pitkiäkin aikoja. Olen siksi vähän huono ystävä, kun en vaan osaa pitää yhteyttä, eikä mua oikeastaan haittaa, vaikken puhuisi viikkoon kenellekään... Siksi ehkä on ystävyyssuhteita mennytki, kun mun mielestä riittää tapaaminen vaikka kerran vuodessa ja toiset tahtoisi vaikka joka viikko nähdä.
        En ees osaa kuvitella, kuinka vaikeaa on niillä, joiden luonne on sellainen, että kaipaisi paljon sosiaalisia tilanteita, mutta kaverit vaan puuttuu. Mulla sellainen sosiaalistumisen kaipuu kun tulee ehkä vasta parin kolmen kuukauden yksin olon jälkeen...
        mullekin voi viestiä laittaa, mutta ei saa ottaa henkilökohtaisesti jos vastailu viipyy. Se ei johdu siitä, etteikö juuri sun seura kiinnostaisi, vaan siitä, etten ylipäänsä jaksa ihmisiä kovin paljoa...

        Ja itse tahtoisin päästä käymään merimuseossa, turun linnassa ja suomen joutsenella. En ole muka vieläkään ehtinyt...
        [email protected]

        Perustin Turun seudulla asuville oman kaverinhakuryhmän. Liittykää ihmeessä. :) Yritin nimetä ryhmän mahdollisimman neutraalisti, jotta mahdollisimman moni uskaltaisi tulla sinne.

        https://www.facebook.com/groups/500222513445274/


    • tuhrautunut

      Jokainen tässä keskustelussa johon olen yrittänyt saada yhteyttä tavalla tai toisella...ei ainuttakaan vastausta. edes keskustelun aloittajalta ei minkäänlaista vastausta. missä vika?

    • Minulla on työt vieneet suuren osan ajasta, joten pahoittelut siitä ja jäännyt tämän keskustelun seuraaminen vähäiselle. Nyt on tiistaina vapaata ja vielä pitäisi 22 tuntia pitää vapaapäiviä kun tuntipankki pitää nollata. Oma osoite näkyykin tuolla aikaisemmassa keskustelussa joten en sitä uudelleen pistä, mutta minut saa parhaiten kiinni sitä kautta kun tätä palstaa ei ole tullut seurattua niin paljon.

    • turhautuneelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3300
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2686
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2514
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2345
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1813
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1476
    Aihe