Itseinho omaa muuttuvaa kehoa kohtaan tai muu oma häpeän kokemus/tunne voivat olla syitä siihen, miksi ei kykene nauttimaan itsestään toisen kanssa. Nykyinen seksuaalisuuteen viittaava kuvakerronta mainoksissa ja elokuvissa nostaa esille vain tietyn tyyppisiä ihmisiä ja vartalotyyppejä.
Ja jos nyt joku alkaa nitisemään siellä kuntoilusta, niin ihmisen vanheneminen tuo kehoon aina muutoksia plus oma korvien välikin tai 'minäkuva' siellä vaikuttaa asiaan. Jos muu ei auta, sitokaa vaikka silmät tai tehkää sitä pimeässä huoneessa.
Seksitön parisuhde, itseinho
3
475
Vastaukset
- väittäjähemmo
Seksistä pidättäytyminen vähentää seksihaluja pitkällä tähtäimellä. Usein tapahtuva seksin harrastaminen aktivoi haluja, jos itse saavuttaa nautinnon. Myös seksin harrastaminen usein tekee minäkuvasta positiivisemman "minä kelpaan ja minusta voi nauttia", riippumatta aiemmasta minäkuvasta tai vanhenemisesta. Tämä on faktaa. Muu on vaan turhaa lätinää. Kokeile vaikka itse ja totea väitteeni olevan oikeassa!
- 19+10
Jaa meillä taas vaimo pihtaa, jo kolmatta vuotta. Aina on päänsärkyä tai sitten on juuri laitettu vartalovoidetta niin ettei voi koskea ettei tahriinnu.
- nbvfe
Tjaa. En enää jaksa välittää miehestäni, kun ei Kai ainakaan halua.
.
Mä muuten mietin joskus näiden palstojen sisältöä itse joskus tulee kirjotettua, että kun ei ketään ole.no ei ole kun sen hetkinen rakas ei välitä. Eihän sitä jokaisen kanssa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275333
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1551703
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141282- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.69982- 37839