Seksitön parisuhde, itseinho

Joo joopa

Itseinho omaa muuttuvaa kehoa kohtaan tai muu oma häpeän kokemus/tunne voivat olla syitä siihen, miksi ei kykene nauttimaan itsestään toisen kanssa. Nykyinen seksuaalisuuteen viittaava kuvakerronta mainoksissa ja elokuvissa nostaa esille vain tietyn tyyppisiä ihmisiä ja vartalotyyppejä.

Ja jos nyt joku alkaa nitisemään siellä kuntoilusta, niin ihmisen vanheneminen tuo kehoon aina muutoksia plus oma korvien välikin tai 'minäkuva' siellä vaikuttaa asiaan. Jos muu ei auta, sitokaa vaikka silmät tai tehkää sitä pimeässä huoneessa.

3

496

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väittäjähemmo

Seksistä pidättäytyminen vähentää seksihaluja pitkällä tähtäimellä. Usein tapahtuva seksin harrastaminen aktivoi haluja, jos itse saavuttaa nautinnon. Myös seksin harrastaminen usein tekee minäkuvasta positiivisemman "minä kelpaan ja minusta voi nauttia", riippumatta aiemmasta minäkuvasta tai vanhenemisesta. Tämä on faktaa. Muu on vaan turhaa lätinää. Kokeile vaikka itse ja totea väitteeni olevan oikeassa!

• 19+10

Jaa meillä taas vaimo pihtaa, jo kolmatta vuotta. Aina on päänsärkyä tai sitten on juuri laitettu vartalovoidetta niin ettei voi koskea ettei tahriinnu.

• nbvfe

Tjaa. En enää jaksa välittää miehestäni, kun ei Kai ainakaan halua.
        .
        Mä muuten mietin joskus näiden palstojen sisältöä itse joskus tulee kirjotettua, että kun ei ketään ole.no ei ole kun sen hetkinen rakas ei välitä. Eihän sitä jokaisen kanssa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1293
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      60
      1068
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1044
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1017
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe