Seksitön parisuhde, itseinho

Joo joopa

Itseinho omaa muuttuvaa kehoa kohtaan tai muu oma häpeän kokemus/tunne voivat olla syitä siihen, miksi ei kykene nauttimaan itsestään toisen kanssa. Nykyinen seksuaalisuuteen viittaava kuvakerronta mainoksissa ja elokuvissa nostaa esille vain tietyn tyyppisiä ihmisiä ja vartalotyyppejä.

Ja jos nyt joku alkaa nitisemään siellä kuntoilusta, niin ihmisen vanheneminen tuo kehoon aina muutoksia plus oma korvien välikin tai 'minäkuva' siellä vaikuttaa asiaan. Jos muu ei auta, sitokaa vaikka silmät tai tehkää sitä pimeässä huoneessa.

3

559

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väittäjähemmo

Seksistä pidättäytyminen vähentää seksihaluja pitkällä tähtäimellä. Usein tapahtuva seksin harrastaminen aktivoi haluja, jos itse saavuttaa nautinnon. Myös seksin harrastaminen usein tekee minäkuvasta positiivisemman "minä kelpaan ja minusta voi nauttia", riippumatta aiemmasta minäkuvasta tai vanhenemisesta. Tämä on faktaa. Muu on vaan turhaa lätinää. Kokeile vaikka itse ja totea väitteeni olevan oikeassa!

• 19+10

Jaa meillä taas vaimo pihtaa, jo kolmatta vuotta. Aina on päänsärkyä tai sitten on juuri laitettu vartalovoidetta niin ettei voi koskea ettei tahriinnu.

• nbvfe

Tjaa. En enää jaksa välittää miehestäni, kun ei Kai ainakaan halua.
        .
        Mä muuten mietin joskus näiden palstojen sisältöä itse joskus tulee kirjotettua, että kun ei ketään ole.no ei ole kun sen hetkinen rakas ei välitä. Eihän sitä jokaisen kanssa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      367
      1480
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      920
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      71
      837
    4. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      805
    5. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      793
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      779
    7. 57
      712
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      66
      699
    9. 59
      695
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      62
      691
    Aihe