Koko ikäni olen kärsinyt pakko-oireisesta ajattelusta sekä moninaisista pahoista pakkomielteistä ajattelematta että se on häiriö ja sairaus. Olen hävennyt ongelmaani niin, että en ole ajatellut kärsiväni sairaudesta. Sillä kaikkein eniten närää aiheuttaa ihminen, joka jankuttaa loputtomiin samaa, eikä usko, jos sanoo että "murehdit turhia". Pakkomielteissä sama asia (kuvittelet turhia) tai "ota rennosti" tai "keksi jotain muuta tekemistä". Eikä nuo neuvot ollenkaan auta, on aiheuttanut vain että murehdin ja pohdin asioita yksikseni.
Yleensä olen pysytellyt hulluista ajatuksistani hiljaa ja kuvitellut, ettei minun elämäni mene kokonaan pilalle murehtimisen takia. Se on tapa jotenkin ehkäistä vieläkin epämiellyttävämpää jopa fyysistä epämääräistä ahdistusta, joka tulee kun ei koko ajan murehdi. Pomoni oli pakko-oireinen ja hän oli kyllä maailman epämiellyttävin ihminen ja natsi. Olen iloinen ettei häntä tarvitse minun enää koskaan nähdä. Saatan olla muista ulospäin melkein samanlainen, jos en älyä hävetä itseäni.
Kaikkein rennoimmillani olen, kun katson veden virtausta, sillä ajatukset eivät virtaa, vaan junnaavat minulla vuosiksi paikoilleen. En tiedä mikä tähän auttaa kuin ssri-lääkitys mulla. Lääkityksestä olen huomannut olevan apua. Siinäkin epäilin vuosia, että ne vain myrkyttävät kehon ja mielen ja uskoin että minulla on paljon pahempia sairauksia, kuin vain pakkomielteet.
Murehtijat ovat tylsiä ihmisiä (ajatuksiani asiasta)
ssgsggshhh
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082140En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761578Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748