Voihan matto!

Tinja

Näin unta, että siivosin ja järjestelin mattoja. Jostain syystä en muistanut enää missä mattojen oikea paikka oli, vaihtelin niitä edestakas ja ahdistuin kovasti tästä. Yht'äkkiä kotiini marssi yllätyskylään koko exän puoleinen suku! Pyytelin kovasti anteeksi, että jos olisin tiennyt heidän tulevan, olisin järjestänyt matot kunnolla.

Hih, mikä ihme merkitys noilla matoilla on?

2

1724

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nukkumaija

No, olet luultavasti stressaantunut jostain asiasta ja koitat saada ajatuksiasi järjestykseen ja olet epävarma. Yleensäkin kun unessa jotain järjestelee ja siivoaa se kuvaa omaa epävarmuutta ja tietoa siitä että asioille pitäisi tehdä jotain! Ja kun ne oli siis mattoja, niin ja pyytelit anteeksi unessa...niin ethän vain ole kynnysmattona jollekin tai joillekin ihmisille, nyt ehkä pitäisi yrittää nostaa itsetuntoa ja itsekunnioitusta jotenkin.

• Tinja

Joo stressaanutnut olen työasioista enkä tiedä mitä tehdä edessä olevan ongelman kanssa. Ehkä siitä siivoaminen? Itsetunto minulla kyllä mielestäni on ihan kohdallaan.

Sitä en kyllä sitten tiedä miten nuo exän sukulaiset liittyvät tilanteeseen? Ex itsekin esiintyy yhä usein unissani ja useimmiten olemme unessa rakastavaisia jotka vaikeuksista huolimatta pysyvät yhdessä. Erosta on jo kaksi vuotta enkä haikaile häntä takaisin vaan ero oli mielestäni oikea päätös. Mutta olemme edelleen ystäviä ja meillä on hyvin lämpimät sisarukselliset välit. Ilmeisesti alitajuntani ei kuitenkaan osaa päästää hänestä irti?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe