Olen 115kg nainen mutta tuntuu että miehet haluavat hoikempaa naista.
Onko tällä miehiä jotka pitävät meistä yli 100kg naisista? :)
seksiä yli 100kg naisen kanssa?
25
1027
Vastaukset
- paljonkin
on varmasti,*käsi ylhäällä*,lähes kaikki ollut 115kg------>
- arska6
Mistäpäin kuun_lumotar on ja missä vaikuttaa?
- kuun_lumotar
asun keski-suomessa..
- aleksi 94
Olen hulluna yli satakiloisiin...
- arska6
Kuulostaa hyvältä, ilmeisesti asun sinusta noin tunnin ajomatkan päässä..
Laitappa meilia, niin katsotaan mihin tämä johtaa..... - feedee/feeder
Ite tykkään kaikenlaisisista naisista, mutta etenkin 100-480kg on sellanen alue mistä pidän :)
- pehmeå
pehmeät naiset ovat parhaita
Olen aina pitänyt pyöreistä, pulleista ja xl tytöistä. Minusta on todella ihanaa kun naisella on pyöreä pehmeä pallomaha, joka alkaa roikkumaan kun painoa kertyy lisää. Ylipainoiset naiset ovat ihanan seksikkäitä ja todella pehmoisia, joiden kanssa on ihana nauttia pehmeydestä.
Harmi kun en ole löytänyt itselleni tyttöystävää, jota ei haittaisi pyöristyminen ja nauttisi omasta pyöristymisestä. Tuollainen nainen olisi ihana.Tuli vahingossa kaksi kertaa kyseinen viesti.
Tuli vahingossa kaksi kertaa kyseinen viesti.
Haluaisitko tutustua Kuun_Lumotar? Asun itse keski-suomessa ja tykkään yli 100kg naisista.
Haluaisitko tutustua Kuun_Lumotar? Asun itse keski-suomessa ja tykkään yli 100kg naisista.
täältä löytyy heti yksi :)
- Mä en tykkää, mutta
Kaikille tuhdin naisen kaipaajille
http://www.kaalimato.com/tt/?tt=4794_12_160073_&r=/catalog/Betty Fat Girl Bouncer_p_14934.html
Riemastuttava teksti:
Tämä tuhti portsarityttö ei päästäkkään sinua aivan helpolla! Laske housusi ja varaudu puhallusratsiaan. Hekumallisen suun jälkeen saatat saada luvan edetä pidemmällekin. Runsasta kehoa edetessäsi kohtaat ahnaan vaginan ja anuksen, joten kyyti voi alkaa!
Jos haluat, voit ottaa tämän tytön mukaan myös ammeeseen, sillä tämä tyttö tykkää kylpeä ja kylvettää!- Anonyymi
Missä asut olis kiva tutustua
- pettynyt mies
Mulla on yksi 140 kiloinen ja 40v, vaihtaisin sen mieluusti kahteen 20v ja 70kg:een
- Anonyymi
En kyllä vaihtais rehevät naiset ihania tulisin heti hyväilemään
- Kunnolla
Kyllä meitä on ja paljon. Vaikka itse olen urheilullinen, joka näkyy myös vartalossa, olen aina ollut mieltynyt isoihin naisiin. Minusta taas tuntuu, että isot naiset vähän vierastavat meitä urheilullisia miehiä. Isot naiset vain ovat seksikkäitä ja heidän tyydyttäminen vaatii kuntoa ;).
- kuun_lumotar
hei! minä olen aina hävennyt lihavaa vartaloani alasti niin en ole koskaan viellä harrastanut seksiä täysin alasti miehen kanssa
kävin juhannuksena puntarilla painan nyt 117kg.
Olisi hienoa jos löytäisin miehen jonka seurassa voisin olla alasti ilman että häpeän läskejäni.
Minulla olisi toive että löytäisin miehen joka nuolisi pilluani pitkään ja fistaisi minua?
onko tämä liikaa vaadittu- 046-6399491
Missä päin asut???? Täällä ois mies joka tahtois tutustua tosimielellä.
- välikommentti
Kaverilla on semmonen sun laises nainen, ikävä kyllä uskollinen mies.
Tyyppi itse on hoikka kuin kukkakeppi.
Muista, ole kiltti. Älä vie punkerosisaresi miestä.
Löydät omasi, kun pyydät.
P.s. Varo ns. "feedereitä"- tietämätön
Mikä on feeder?
- Anonyymi
Kyllä pidän +100kg naisistA
- Anonyymi
Kyllä pidän +100kg naisista olette lhania
Kyllä pidän +100kg naisista
Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904332
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?442721Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132481Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082258Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281947- 321945
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2111642Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91617- 291598
- 791426