Mikä on paras koirarotu?

Dogs are the best

Mikä teidän mielestä on paras koirarotu? Meinaan ostaa beaglen ja suomen pystykorvan sekotuksen.

9

225

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottis

Rottweiler

• Hullukoira

Mutta kaikki Rottweilerithan on ihan mielenvikasia!?

• rottis
        Hullukoira kirjoitti:

Mutta kaikki Rottweilerithan on ihan mielenvikasia!?

Ei ole, Itselläni on 5v. Rottweiler narttu ja on niin super kiltti. Tulee toimeen pienten lasten ja hoitokoirien kanssa. Riippuu ihan omistajasta miten koira käyttäytyy :)

• Naapurin äiti
        rottis kirjoitti:

Ei ole, Itselläni on 5v. Rottweiler narttu ja on niin super kiltti. Tulee toimeen pienten lasten ja hoitokoirien kanssa. Riippuu ihan omistajasta miten koira käyttäytyy :)

Meidän naapurissa myös aivan mielenvikainen rotikka! Pelkkää räksytystä päivästä pitkään ja koitti purra meidän poikaa, kun meni jalkapalloa sieltä hakemaan! Lopetustuomio minun mielestä tuommoisille!

• rottis
        Naapurin äiti kirjoitti:

Meidän naapurissa myös aivan mielenvikainen rotikka! Pelkkää räksytystä päivästä pitkään ja koitti purra meidän poikaa, kun meni jalkapalloa sieltä hakemaan! Lopetustuomio minun mielestä tuommoisille!

Voi että. Kyllä Se minunkin rottis puree mutta leikillä ja olen varma että poikasi teki jotain sille koiralle sillä ei mikään koira huvikseen hyökkäile ihmisten kimppuun

• Naapurin äiti
        rottis kirjoitti:

Voi että. Kyllä Se minunkin rottis puree mutta leikillä ja olen varma että poikasi teki jotain sille koiralle sillä ei mikään koira huvikseen hyökkäile ihmisten kimppuun

Puree leikillä! MITÄ? Kyllä minä omat lapset sen verta hyvin tunnen, ettei ne mene isoa koiraa kiusaamaan! Kyllä pureva koira pitää lopettaa, vaikka omistaja ei haluaisi. Ihmishenki - tärkein henki.

• deu
        Naapurin äiti kirjoitti:

Puree leikillä! MITÄ? Kyllä minä omat lapset sen verta hyvin tunnen, ettei ne mene isoa koiraa kiusaamaan! Kyllä pureva koira pitää lopettaa, vaikka omistaja ei haluaisi. Ihmishenki - tärkein henki.

Hyi vittu! Oikeesti etkö tiedä että koira voi puree leikillä sillä Se on saalistaja. Miten niin ihmis henki on tärkein henki? Ihmisten takia koirilla on niitä käytös ongelmia. Minun mielestä sinun pitäisi ottaa yhteyttä siihen koiran omistajaan ja totuttaa lapsesi koiriin etteivät he kiusaisi sitä enempää

• yäk
        deu kirjoitti:

Hyi vittu! Oikeesti etkö tiedä että koira voi puree leikillä sillä Se on saalistaja. Miten niin ihmis henki on tärkein henki? Ihmisten takia koirilla on niitä käytös ongelmia. Minun mielestä sinun pitäisi ottaa yhteyttä siihen koiran omistajaan ja totuttaa lapsesi koiriin etteivät he kiusaisi sitä enempää

Hyi vittu. Rottikset on karmeita, niin ulkonäöltä kuin luonteelta.

• pilleriveto

mummullani oli beagle/pystykorva, näytti ihan gorgilta. Paimensi kanoja ja pelkäsi jäniksiä. Tosi suloinen otus koko 16 vuotensa ajan. Onnea valinnalle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      107
      1346
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      1002
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      33
      907
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      708
    6. 32
      665
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      19
      606
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      600
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      543
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      11