Mikä teidän mielestä on paras koirarotu? Meinaan ostaa beaglen ja suomen pystykorvan sekotuksen.
Mikä on paras koirarotu?
9
140
Vastaukset
- rottis
Rottweiler
- Hullukoira
Mutta kaikki Rottweilerithan on ihan mielenvikasia!?
- rottis
Hullukoira kirjoitti:
Mutta kaikki Rottweilerithan on ihan mielenvikasia!?
Ei ole, Itselläni on 5v. Rottweiler narttu ja on niin super kiltti. Tulee toimeen pienten lasten ja hoitokoirien kanssa. Riippuu ihan omistajasta miten koira käyttäytyy :)
- Naapurin äiti
rottis kirjoitti:
Ei ole, Itselläni on 5v. Rottweiler narttu ja on niin super kiltti. Tulee toimeen pienten lasten ja hoitokoirien kanssa. Riippuu ihan omistajasta miten koira käyttäytyy :)
Meidän naapurissa myös aivan mielenvikainen rotikka! Pelkkää räksytystä päivästä pitkään ja koitti purra meidän poikaa, kun meni jalkapalloa sieltä hakemaan! Lopetustuomio minun mielestä tuommoisille!
- rottis
Naapurin äiti kirjoitti:
Meidän naapurissa myös aivan mielenvikainen rotikka! Pelkkää räksytystä päivästä pitkään ja koitti purra meidän poikaa, kun meni jalkapalloa sieltä hakemaan! Lopetustuomio minun mielestä tuommoisille!
Voi että. Kyllä Se minunkin rottis puree mutta leikillä ja olen varma että poikasi teki jotain sille koiralle sillä ei mikään koira huvikseen hyökkäile ihmisten kimppuun
- Naapurin äiti
rottis kirjoitti:
Voi että. Kyllä Se minunkin rottis puree mutta leikillä ja olen varma että poikasi teki jotain sille koiralle sillä ei mikään koira huvikseen hyökkäile ihmisten kimppuun
Puree leikillä! MITÄ? Kyllä minä omat lapset sen verta hyvin tunnen, ettei ne mene isoa koiraa kiusaamaan! Kyllä pureva koira pitää lopettaa, vaikka omistaja ei haluaisi. Ihmishenki - tärkein henki.
- deu
Naapurin äiti kirjoitti:
Puree leikillä! MITÄ? Kyllä minä omat lapset sen verta hyvin tunnen, ettei ne mene isoa koiraa kiusaamaan! Kyllä pureva koira pitää lopettaa, vaikka omistaja ei haluaisi. Ihmishenki - tärkein henki.
Hyi vittu! Oikeesti etkö tiedä että koira voi puree leikillä sillä Se on saalistaja. Miten niin ihmis henki on tärkein henki? Ihmisten takia koirilla on niitä käytös ongelmia. Minun mielestä sinun pitäisi ottaa yhteyttä siihen koiran omistajaan ja totuttaa lapsesi koiriin etteivät he kiusaisi sitä enempää
- yäk
deu kirjoitti:
Hyi vittu! Oikeesti etkö tiedä että koira voi puree leikillä sillä Se on saalistaja. Miten niin ihmis henki on tärkein henki? Ihmisten takia koirilla on niitä käytös ongelmia. Minun mielestä sinun pitäisi ottaa yhteyttä siihen koiran omistajaan ja totuttaa lapsesi koiriin etteivät he kiusaisi sitä enempää
Hyi vittu. Rottikset on karmeita, niin ulkonäöltä kuin luonteelta.
- pilleriveto
mummullani oli beagle/pystykorva, näytti ihan gorgilta. Paimensi kanoja ja pelkäsi jäniksiä. Tosi suloinen otus koko 16 vuotensa ajan. Onnea valinnalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1172294- 1301835
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K961168En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉77975HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23955Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56932