Onko totta että

Heikki Talan

Poliittinen ura päättyy Järvenpään valtuustoon. Voisimme pyytää kuin Teemua konsanaan; vielä yksi kausi Heikki! Vielä yksi kausi Heikki!

3

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikki Heikki Heikki

Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki HeikkiHeikki Heikki Heikki Heikki Heikki HeikkiHeikki Heikki Heikki Heikki Heikki Heikki!!

• Kuntalaki sallii 60 vuotta täyttäneen valtuutetun lopettaa luottamustehtävät ja kun huhtikuussa täytin 75 vuotta päätin jättää tehtävän nuoremmalle 1.5. alkaen. Samalla päättyi puheenjohtajuuteni Järvenpään suurimman lautakunnan (80 M€) vetäjänä.
      Jatkan kuitenkin kaunpunginhallituksen varajäsenenä tämän vuoden loppuun, jolloin kauden puolivälin uudistukset tehdään.

Aika aikaa kutakin ja nyt minulla on entistä enemmän mahdollisuus vaikuttaa valtakunnallisessa kielipolitiikassa.

• Nettisuom. (-fenno)

Ai että ihan 75 vuotta? Onnittelut! Varmasti on tuotteliain lautakunta ikinä, kun mahdolliset soraäänet on voinut huippuasialliseen nefetyyliin hiljentää puhumalla Lallin ongelmanratkaisutyylistä. Tai kertomalla siitä, että Ruotsin kielilaki vaati virkamiehiä lyömään ihmisiä turpaan.
        Onko sulla muuten vielä omat hampaat vai oletko teetättänyt itsellesi vinot proteesit? Miksi et koskaan hankkinut hammasrautoja? Voivatko hammaslääkärit valita itselleen hienompia rautoja kuin ne perinetiset akuankka- ja siperiankiskomallit? Miksi sinulla ei muuten olisi nyt entistä enemmän mahdollisuus vaikuttaa valtakunnallisessa hammaslääkäripolitiikassa? Onko fluorista höpöttäminen ollut sinulle ihan vaan harrastus?
        Minulle tulee alaleuan etuhampaiden taakse helposti hammaskiveä. Voinko poistaa tai ehkäistä sitä kotikonstein?
        Käytän sähköhammasharjaa usein paljon kauemmin kuin ajastimen kolmea minuuttia, minkä takia puolisoni varoittaa minua yliharjaamisesta: onko sellaista asiaa olemassa, ja kuinka todennäköistä se olisi? Käytän Braunin harjaa pehmeillä päillä. Harja varoittaa liiasta paineesta, joten kunhan varon painamista, niin kaiken pitäisi olla OK, eikö vain? Mitä hammasharjamerkkiä sinä suosittelisit?
        Olen kuullut, että nuo siniset mukavalkaisevat hammastahnat itseasiassa aiheutavat värjäymiä. Pitääkö tämä paikkaansa? Miten voisin valkaista hampaitani kotikonstein? Onkse ylipäänsä mahdollista? Onko hammastahnoissa muuten oikeasti eroja?
        Yläleukani etuhampaat ovat päistään läpikuultavia, niin, että kun painan kieleni niitä vasten, näen hampaiden alimman millin punertavana. Onko se normaalia? Minulla on myös yksi hammas, joka on paljon valkoisempi kuin muut hampaat. Hammas on osittain täysin valkoinen, mutta samanlaisen kerman värinen kuin muut hampaani. Mistä väri ero johtuu? Ilmiö näkyy jo vanhoissa valokuvissa, joten hammas on ollut sellainen puhekamisestaan saakka. Olen kuullut, että valkoiset hampaat ovat heikompia. Pitääkö tämä paikkaansa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe