Paras pizzeria orivedellä?

nälkäinen

Kokemuksia? Missä päin Orivettä ja asiallista arvostelua.

60

11961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mökkimiäs

      Hotelli orivettä vastapäisessä pizza paikassa on ainakin ollut erinomaista lättyä tarjolla.

    • Bello Italiano

      Ei Orivedellä ole koskaan ollutkaan oikeita pizzerioita, eikä oikeaa pizzaa, sorry. Sinun pitää ajaa vähintäinkin Tampereelle.

      • turkki kepappi

        Ciao, mine ole oikke karva koura mine tekke paras piztsa mita sine väitta sine valhetele mine pane sinu ruma akka.


      • Rauno53
        turkki kepappi kirjoitti:

        Ciao, mine ole oikke karva koura mine tekke paras piztsa mita sine väitta sine valhetele mine pane sinu ruma akka.

        Akkani on sinun käytössäsi vapaasti. Ruma ja lihava on. Huutaa ja meuhkaa yötä päivää.


    • käväsin

      Pub sariannea vastapäätä on ainakin suosittu pitzeria. ihan hyvät pitzat on.

    • käväsin

      Ai niin ja kortteli eteenpäin siinä on se lihavahkojen leidien pitzeria hyvät on pitzat sielläkin.

    • seminologi

      B&H käy kebabilla kun italiaanot tekee Lättyjä. Siis Kaupungissa.

    • pizzaorivesi

      Pizza Laguunissa, ehdottomasti! Palvelu laadukasta ja hyvää ja samoin ruuat, kiitos

    • ääneni menee laguunille.

    • Juurisöin

      Laguuni! Juuri söin pizzan ja kaveri söi hampurilaisaterian. Molemmat todella hyviä!

    • rosk

      Minnalla hyvät pitsat.

    • namnamman

      Oriveden kebab pizzeria parhaat pizzat rapee pohja, mutta nytten keittiöremontissa. loistavat kebabit kanssa! Laguuni on ihan hyvä kanssa yleensä vähän liian vetelä pohja.

      • Orivesiläinen

        Orivesi kebab pizzeria is best!


    • Oone69

      Oonen karvakasi on paras

    • suurkuluttajat

      Suosimme pizzalaguunia

    • pizzapizza

      Orivesi kebab pizzeria is best :)

      • timotimotimotimo

        Oli muuten hyvä pizza, mutta suolaton


      • pitsanystävä
        timotimotimotimo kirjoitti:

        Oli muuten hyvä pizza, mutta suolaton

        Sama oli minulla


    • pizzaaa

      laguunissa on ainakin kamala palvelu
      myyjä tiuskii ja näyttää naamalla ettei ole asiakas hirveän tervetullut.

      orivesi kebabissa on ollut hyvää palvelua vaikka ihan täydellistä suomea herrat puhukkaan.

      • zzzstoppi

        Laagunissa usein loppunut just sitä ja tätä täytettä. Latistaa mielialaa. Orivedessä hyvä ja tasainen laatu. Saa aina haluamaansa. Verona....hmmm. Toivottavasti ei pilaa muiden mainetta.
        Orivesi
        Laguuni
        Verona--


      • suurkuluttaja

        mitkähän täytteet ovat olleet loppu USEIN kuten kirjoitit olisin utelias tietämään . omalle kohdalle ei ole sattunut.


      • Anonyymi

        Suosittelen Oriveden kebabpizzeriaa, Keskustie 40 Orivesi, hyvä palvelu, voi soittaa ja tehdä noutotilauksenkin. Suosittelen lämpimästi!


    • Enolerobottivielälään

      Orivesi kebab pizzeria. Ihan parhaat pitsat ja palvelu!

    • Pitsaperjantai

      Pitsalaguuni oriveden parhaimmistoa. Verona kannattaa kiertää kaukaa...

    • Enokunnasta

      Ite oon tykännyt Veronan pizzoista. Miks pitäis kiertää kaukaa?

    • Hyypiööö

      Paras pizzeria Orivedellä on Rosief Kuokkalassa.

    • pzzz23

      Orivesi kebab pizzeria. Ihan parhaat pitsat ja palvelu.

      • Jenni89

        Pizzeria Bambino. Bambinossa palvelu erinomaista, pizzat hyviä ja ravintola aina siisti. Ruoka tulee nopeasti.


      • 420

        Valitettavasti bambino ei vakuuta. Pitsa oli varsin mauton


      • Eijatkoon
        420 kirjoitti:

        Valitettavasti bambino ei vakuuta. Pitsa oli varsin mauton

        Jeps, ihan kuin tiskirättiä olisi syönyt.


    • Jenni89

      No makuja on erilaisia,mä en oo koskaan saanut niin hyvää pizzaa ja palvelua kun Bambinossa .

    • Anonyymi

      Hotelli orivettä vastapäätä on ollut ainakin hirveitä lättyjä

      • Anonyymi

        Väsynyt kun vääntää, niin ehkä sen maussa tuntee. Mutta onhan ne pojan "velat" maksettava.


      • Anonyymi

        Mitkä velat..? Onneks en oo orivedeltä, niin ei o asiat kaikkien tiedossa.


    • Anonyymi

      siinä aseman vieressä.olikohan salvia?äärettömän hyvää muusia kanakepapilla ja pizzalla.voi veikkonen

      • Anonyymi

        Eihän sitä Salviaa ole ollu varmaan 15 vuoteen.


    • Anonyymi

      Bambinossa on paremmat pizzat kuin Veronican aikana

    • Anonyymi

      Bambino. Pizzalaguunin laatu laskee.

    • Anonyymi

      Mitkä velat tieto kiinnostaisi kanssa?

    • Anonyymi

      Mitkä velat tieto kiinnostaisi kanssa?

      • Anonyymi

        Ei taida tuolla pojalla velkoja olla!


    • Anonyymi

      Bambino, erinomainen asiakaspalvelu ja ruuan laatu korkea. Suosittelen!

    • Anonyymi

      shellin vieressä

    • Anonyymi

      Bambino!

    • Anonyymi

      Kebab Pizzeria on Hyvä.
      Palvelu ystävällistä. Valmis kun on luvattu.
      Parhaasta en tiiä kun käytän vain Hyviä!

    • Anonyymi

      Bambino vie nykyään voiton, kin pizzat tulee nopeasti ja täytettä on enemmän kuin Laguunissa. Oriveden Kebabissa kohtuulliset kebabit, mutta pizzojen suhteen kannattaa kyllä valita joko Bambino tai Laguuni. Bambinossa usein myös 2 työntekijää joten joutuisaan saa ruokansa.

    • Anonyymi

      Kommentoikaa pikaisesti että onko Bambinossa jonkinlainen lounastarjous arkisin klo 10-14 ja mihin hintaan?

      • Anonyymi

        Mene kattoon.


    • Anonyymi

      Olenko ainoa vai onko muiden mielestä Oriveden keskustan kebabissa huonontunut laatu paljon? Sekä mielestäni hyviä pizzoja ei saa enää mistään Orivedellä.

      • Anonyymi

        Täysin samaa mieltä surkeita pizzoja jokaisessa raflassa orivedellä ikävä kyllä mauttomia kuivia korppuja


    • Anonyymi

      Kebabit Pizza kebab Orivedestä, Pizzat Bambinosta. Bambinon pizzapohja on hyvä! Hyvä sitko ja rapea pinta.

    • Anonyymi

      Onko Pizza Laguunin tasolle tapahtunut jotain? Ostimme pari perustuotetta ja olivat luvalla sanoen sellaisia että ei viitsitty syödä loppuun. Tekijä ei ollut se joka useiten on töissä.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Jäi syömättä suurin osa. Kaipaisi vähän lista muutenkin päivitystä.


      • Anonyymi

        Laguunissa riippuu liian paljon siitä kuka on töissä. Liian suuri tasoero.


    • Anonyymi

      Täytyy sanoa joka oriveden ravintoloiden pizzoja kehuu ei tosiaan tiiä hyvästä yhtään mitään vuoden tääl asunu ja testanu jokaisessa paikassa jossa saa pizzaa niin älyttömän mauttomia kuivia pizzoja ei kiitos jatkoon! Listaan toho myös mitä orivedellä on hyvää syötävää jos lähtee ulos syömään

      Laguunissa siivet ja mega hampuri jatkoon
      Kiinalainen seisova pöytä jatkoon
      Torilla grillin hampurit jatkoon nekin kyllä pienentynyt viime syksystä
      Shellin hampurit ja lounas pöytä jatkoon
      Vallesmannin seisova pöytä jatkoon

    • Anonyymi

      Orivesi kebab ehdottomasti

      • Anonyymi

        Ihan ok kebab entisellä omistajalla oli parempaa sekä annoskoot pienentyneet ennen tämän hetken iso annos oli normaali kokoinen, mutta syön mukisematta jos mieli kebabbia tekee, koska parempaakaan ei Orivedeltä löydy.


    • Anonyymi

      Pizzeria Bambino on todellinen helmi! Heidän pizzansa ovat uskomattoman herkullisia – taikina on täydellisen ohut ja rapea, ja täytteet ovat aina tuoreita ja maukkaita. Erityisesti heidän klassinen Napolitana ja Montenegro ovat ehdottomia suosikkejani.

      Palvelu on ystävällistä ja nopeaa, ja tunnelma ravintolassa on lämmin ja viihtyisä. Bambino on paikka, johon tekee aina mieli palata, kun haluaa nauttia aidosti hyvästä pizzasta.

      Suosittelen lämpimästi kaikille pizzan ystäville! 🍕

      • Anonyymi

        Laatu vaihtelee liikaa, riippuu paljolti kuka on pizzoja tekemässä. Jos saisi aina hakiessa tasalaatuisia eväitä olisi eittämättä paras näillä nurkilla.


      • Anonyymi

        Miksi omistaja kehuu täällä omaa paikkaansa tekoälyllä keksityillä kehuilla?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe