Olen laittanut muistikortilta kuvia sekä ottanut kuia koneen omalla kameralla ja niitä on voinut katsella kuvakirjastossa,mutta yhtäkkiä kone lakkasi näyttämästä niitä.Kuvat löytyvät kyllä tiedostot kansiosta, mutta kun avaan kuvan niin se aukeaa ja samantien sulkeutuu.Onko kuvakirjasto liian täynnä vai mitä ihmettä?Järki menee..
Miksi en voi katsella kuvia?
11
299
Vastaukset
- Winsontaa
Koska Windows Lagaaa!
MS:n uudet koodarit on onnettomia sähläreitä!
Koko järjestelmä ihan täynnä bugeja ja päivityksissä sitäkin enemmän! - argh taas
nyt oikeesti auttakaa, nyt ei enää edes tuo kuvia koneelle, ja kamera ei toimi enää ollenkaan??koneessa jotain vikaa vai järjestelmässä??
- -n.n.-
Mikähän oli kyseinen käyttöjärjestelmä ja kuvasovellus?
Mikset katsele kuvia Microsoftin kuvankatselusovelluksella? - arggh taas
no vissiinki win 8 ja koneen omalla kuvankatseluohjelmalla olen katsellut, se juuri ei toimi enää. olen asentanut koneelle photofiltre7 ohjelman ja sillä vain voi katsella nyt,mutta aika hidasta hommaa..
- -n.n.-
Tarkoitin siis käyttöjärjestelmällä tässä sitä, että oletko päivittänyt Win 8:n versioon 8.1 ja olisiko ongelma tullut siinä yhteydessä? Silloinhan vähän muuttui se kuvan katselu.
Win 8.1:ssa pitäisi sen Valokuvat-sovelluksen kyllä toimia (se joka on mustalla pohjalla). Tarkoitatko siis tätä?
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/photos-app-faq - arggh taas
en ole päivittänyt 8.1 enkä aio päivittää vai pitäisikö?
- hörggg ekan kerran
Varmaan se kannattaa jossain vaiheessa, koska 2015 lokakuussa Microsoft lopettaa tietoturvapäivitysten julkaisemisen ja tuen W8:lle. Eli jos mielii saada päivityksiä ym niin pitää päivittää ilmaiseksi W8.1:een.
- -n.n.-
No ajattelin että ongelmasi syy olisi voinut olla sen päivityksen aiheuttamat muutokset, mutta jos et ole päivittänyt, niin syy onkin jossain muualla.
Eli kuvaongelmaasi ei luultavasti ratkaise.
Olisiko sitten vika virustorjunnassa? Mikä virustorjunta käytössä? Muistaakseni joku virustorjuntaohjelma ei sallinut avata kuvia yhtäkkiä Win 8:ssa. - .....
-n.n.- kirjoitti:
No ajattelin että ongelmasi syy olisi voinut olla sen päivityksen aiheuttamat muutokset, mutta jos et ole päivittänyt, niin syy onkin jossain muualla.
Eli kuvaongelmaasi ei luultavasti ratkaise.
Olisiko sitten vika virustorjunnassa? Mikä virustorjunta käytössä? Muistaakseni joku virustorjuntaohjelma ei sallinut avata kuvia yhtäkkiä Win 8:ssa.windows 8 vaan on pa5kaa
- arggh taas
mulla on vain koneen ihan oma virustorjunta, defender joku. siihenkin olisi pari tärkeää päivitystä,mutta ei tämä päivita:/?
- arrggh taas
no nyt se sentäs päivitti virustorjunnat ym,ja koneen pitäisi olla ajantasalla..mutta en huomaa kuvienkatseluun mitään muutoksia ainakaan vielä..pitäskö nyt sitten laittaa se 8,1?en millään kyl haluaisi..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969